Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
7.9.2014 17:34
Itellä ei ole vaijeriryyppy, johdoissa ei ainakaan päällepäin näkynyt mitään?
7.9.2014 22:03
Sellasta aattelin että käykö 200exc:n pytty suoraan 125:n alakertaan? Ja tiytysti pitäisi vaihtaa kampiakseli ja ainakin cdi.
8.9.2014 12:21
OklaMokla kirjoitti:Mikä vois olla ku pakoaukonsäätimen huohotinletkusta valui useita desejä harmaata limasta mönjää maahan?
Laatikossa myös menny nesteet sekasi mutta miten se pakoaukonsäätimen huohotusletkusta vuotaa?
8.9.2014 20:03
En usko, että ois menny nesteet sekasin. Palamatonta 2-t öjlyä vain,voit toki tarkistaa vaihtamalla öljyt.
8.9.2014 20:50
kukaan osais neuvoa etujarrun kanssa? suht uus levy on ja kun jarrut rupes vinkuu niim vaihdoin palat jotka oli aika lopussa, ininä jatkui ja nyt etujarru laahaa kokoajan vähäsen. Nesteen seassa jotain paskaa vai mikä mättää?
8.9.2014 20:53
Alotapa herkistämällä männät.
8.9.2014 21:28
epäilen et liikaa sontaa siellä männissä, pitää puhistaa huomenna ja kattoo mitä tapahtuu. näytti nimittäin melko likasille jo paloja vaihettaessa
9.9.2014 16:09
Yaaffe kirjoitti:En usko, että ois menny nesteet sekasin. Palamatonta 2-t öjlyä vain,voit toki tarkistaa vaihtamalla öljyt.
Laatikossa myös harmaata limaa eli nesteet on menny sekasin. En vaan ymmärrä miten se sieltä pakoaukonsäätimestä ulos tulee ja mikä tiiviste on mennyt ja sitä siis valui sieltä ihan useita desejä juuri kun tulin kotiin.
9.9.2014 20:25
ilmeisesti etujarrun työsylinteristä menny tiivisteet ku otin irti ja kahvaa painelin nii ei tullu mitään ulos...kaiken mahollisen puhistin ja tarkastin ja kupariprikat vaihoin eikä auttanu, niin tuo varmaan syynä miks ei nyt ilmaannu jarru ja ennen laahasi? ja maksaako uus tiivistesarja paljoa?
9.9.2014 21:44
Itsellä oli toi tiivistesarja jotain 45e luokkaa, tyyristä.
9.9.2014 21:48
kisakoneella kaks korjaussarjaa, toinen 19e ja toinen jotai 46e, onkohan toinen tarvike ja toinen brembon oma?:D
12.9.2014 15:30
Ei kukaan viihtis ottaa kuvat, miten se virtalukko asennataan puolan johtoihin
Ei tosta virtalukosta oo mihinkään, kun johot menee mittarin alle.
manki lukko käytössä
13.9.2014 18:48
Nyt tarttis nopeesti apuja että miten saa kotarin kampurasta sen kartiolaakerin sisäkehän irti. On aivan saatanan tiukassa ja sitä ei voi oikeen hakatakkaan irti kun vaan yhessä kulmassa on millin rako.
13.9.2014 21:40
aatrox kirjoitti:Ei kukaan viihtis ottaa kuvat, miten se virtalukko asennataan puolan johtoihin
Ei tosta virtalukosta oo mihinkään, kun johot menee mittarin alle.
manki lukko käytössä
En jaksa purkaa pyörää ja ottaa kuvaa joten koitetaas selittää:
Tankki irti, puola on siinä rungon poikkipalkissa kiinni (musta lieriön muotoinen mötikkä). Puolaan tulee yksi abiko liitin. Laita virtalukkoon toiseen piuhaan samanlainen abikoliitin (naarasliitin) joka tulee puolaan ja toiseen piuhaan vastakkainen liitin (urosliitin). Sitten irrotat puolasta sen abikoliittimen ja laitat virtalukon liittimet silleen sinne väliin eli virtalukon naarasliitin puolaan ja virtalukon urosliitin puolaan tulevaan johtoon. Toivottavasti ymmärsit
15.9.2014 7:20
Ja tuosta rahalla hoidettu Kotari.
Syksy näkyy varsinkin hinnassa ja mukana tulevien osien ja öljyjen määrässä. Ktm 690 kuume puraisi juuri kun sain tehtyä tuosta valmiin ajokamppeen. Kulkee kärryllä tarvittaessa jonkin matkaa.
http://www.nettimoto.com/ktm/125/1745826