2.7.2015 14:43
ma$$i kirjoitti:Täytyykö kytkin säätää uudelleen ton jälkeen vai tarviiko mihkää sellasee koskea edes?]
2.7.2015 15:45
2.7.2015 17:11
2.7.2015 18:47
2.7.2015 21:10
ma$$i kirjoitti:No niin elikkä kävi perinteinen paska tuuri , mäntä on kokoa 53.99 ja tasalakisena saisi vain 53.97 ja 53.98.... Taitaa jäädä tasalaki vhm haaveeksi . Ei vissiinkään ole järkeä ostaa pienempää mäntää koska välys menee jo silloin vituilleen, vai? . Niin mahtaaako siis haitata jos ottaa yhden pykälän pienemmän kuin mikä vakiona oli sisällä eli ottaisin 53.98 vaikka sisällä oli 53.99 ?
E: Wisecoa saisi tasalakisena ja vain yhdellä m renkaalla ja koko olisi 53.95 mutta on ilmeisesti takomäntä. Mitenkäs noiden takomäntien välykset? Isompiahan ne piti olla, mutta paljonko ja onko järkeä ottaa mäntä jossa vain yksi männänrengas? Kierrosteho paranee, mutta onko haittapuolena liikaa se ettei se kestäkään?
Lwevi kirjoitti:Mitenkäs se takajarru jarrupaloja kiinnitys tapahtui? En yhtään muista että mitenkä ne piti kasata enää Mitäköhän jarruille kuuluis tehdä kun ainakin etujarru laahaa niin miten sen sais korjattua?
2.7.2015 22:16
2.7.2015 22:52
Uus mäntä ei tuossa 10 000km saa olla ainakaan yhtään isompi vielä!
Pienempi voi olla yhen pykälän. esim itelläki oli vakio mäntä 53,98 nyt vertexin tasakattonen 53,97.
3.7.2015 6:21
ma$$i kirjoitti:Joopa joo, taitaa jäädä VHM haaveeksi , voi vitun vittu, miten sä muuten JusHond laitoit vertexin sisään koska sitähän saa vain 53.97 kokoa ja pienimpäään rotax sylinteriin menee 53.98 vakiona , saman teki veljes aikoinaa . Että miten ihmeessä teiän mäntien koot oli vai laitoitteko vaa kylmästi pienemmät
E seuraava on veljesi tässä ketjussa puhumaaUus mäntä ei tuossa 10 000km saa olla ainakaan yhtään isompi vielä!
Pienempi voi olla yhen pykälän. esim itelläki oli vakio mäntä 53,98 nyt vertexin tasakattonen 53,97.
Ja ei sylintereitä ole 53.97 kokoa , miks ihmeessä vertex valmistaa yhtä kokoa pienempää mäntää mikä pienimpään sylkkään menee
3.7.2015 11:49
3.7.2015 14:19
3.7.2015 16:24
3.7.2015 18:47
3.7.2015 23:11
5.7.2015 0:02
5.7.2015 13:13