28.6.2015 12:12
Lwevi kirjoitti:Det51 kirjoitti:Minkä paksunen sylinterin alapään tiiviste on oikee? Kysessää ihan alkuperänen sylkkä ,kansi jne...
Osaisiko joku tuohon vastata kun tarviis itekkiin tietää
28.6.2015 13:58
28.6.2015 21:42
29.6.2015 8:19
Cr3ator kirjoitti:Oliko se siitä punaisesta säätönamiskasta kierretty tiukimmalle? Se jousi sen alla on voinut ehkä väljistyä ja siksi ei laskeudu alas asti?
29.6.2015 22:18
30.6.2015 10:16
30.6.2015 17:48
30.6.2015 19:05
1.7.2015 11:34
ma$$i kirjoitti:Huomenna ois tarkotus säxää vähän purkaa elikkä muutama kysymys heräsi
Mistäpäin mäntää näkee sen koon kun tarkoituksena samankokoinen tilata?
Onko listauksessa suunnillee kaikki tarvittava yläkerran aukasuun ja laittoon: vertex/ wössner tasalakimäntä koko arvoitusvielä(?), VHM kansi tulossa, neulalaakeri ja yläkerran tiivistesarja, 2 männänrengasta, männäntappi ja sokat
Ei kai siinä tuon erikoisempaa tarvi..?
Muovirattaita en ajatellut vaihtaa vaikka rullailtu 12tkm, mieliepidettä tähän asiaan?
Sitten onko vertexin ja wössnerin tasalakimännät valu- vai takomäntiä?
Osat tulee täältä http://www.pjme.co.uk/acatalog/Aprilia_ ... _End_.html joten voisiko joku ystävällinen tsekata ainakin tuon onko nuo tasalakimännät valu- vaiko takomäntiä ettei tule itse sekoiltua välysten kanssa
Ja koska PJME toimituksessa kestää niin uskaltaakohan lyödä yläkertaa takaisin kasaan vanhoilla tiivisteillä ja ajaa siihen asti kun uudet osat tulee?
1.7.2015 16:02
1.7.2015 18:03
1.7.2015 20:15
ma$$i kirjoitti:Itellä vihreetä jäähdytysnestettä, eikai sillä niin väliä tälleen kesällä ole ja juu 8dl öljyä vaihteistoo.
Ja kiitokset JusHondille ,mitenkäs tuo muovirattaiden tsekkaus niin käytännössä onnistuu? Eikös koko kytkinpakan joudu ottaa irti? Saako sitä yhtenä kappaleena vai leviääkö täysin käsiin ja onki kyseinen operaatio millainen vaikeudeltaan
1.7.2015 22:46
2.7.2015 0:11
2.7.2015 10:08