Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
14.5.2013 8:00
Jos hondas polttaa sulakkeita niin sun sähköjärjestelmässä on vika. Ei ne sulakkeet sun kiusaks poksu. Ongelma ei korjaannu isommalla sulakkeella, kasvatat vain sähköpalon riskiä. Hondan johdot on suunniteltu kestämään sulakkeen maksimiampeerimäärän eli 10A. Kannattaa siis ottaa selvää minkä laitteen sulake se on ja alkaa tutkimaan laitevikaa.
14.5.2013 9:03
Et oo tosissas ensmäisen virkkees kanssa
Onglema vois korjaantua 15A sulakkeella jos se ei enää pala eikä myöskään mitkään polttimot, tietäis vaan paljonka sieltä tulee niitä amppeereja kun ei yleismittarissakaan oo enää varaa mitata.
Sinne tulee nyt vaan liikaa virtaa n.8000rpm ja siitä yli, ei siellä mikään ole oikosessa.
Lataus säädintä muutama ukko epäilee viaks, se lähtenee sit vaihtoon.
eipä palanu piuhat baotianin skootterissakaan 1A-4A isommalla virralla, mihin oli suunniteltu
14.5.2013 12:43
Olisiko kellään mitään ideaa mikä tuli:
Yhtäkkiä sammui ja kun yrittää startata niin lykkää ylivuotoputkesta bensan ja öljyn sekotusta.
Kyseessä siis -06 kaasarivehje. Olisko männänrenkaat poksunu paskaksi?
Ajattelin tarvittaessa tilata +0.75 männän ja männänrenkaat, kun kone alkaa jo olemaan muutenkin väljä ja maksaa vain sen 80e
Koitetaan nyt vielä vaihtaa tulppa ja kattoa mitä tapahtuu.
36tkm ajettu ja ajotyylinä ollut miten kierroskoneella ajetaan
26.5.2013 19:02
Kumpi bensa käy parhaiten CBR:ään, 98 vai 95?
Tyhmä kysymys, mutta halusin vaan varmistaa
26.5.2013 19:13
Kaikki käy.
26.5.2013 19:15
Mielummin 98
26.5.2013 19:20
Miksi turhaan käyttää kalliimpaa tavaraa?
26.5.2013 19:29
95 boikotti?
26.5.2013 19:31
Mikäs siinä jos haluaa sen n. 5,5-6 % enemmän maksaa polttoaineistansa sen takia ettei voi ysiviitoseen kajota. Ite en moiseen alkais vasiten.
27.5.2013 16:42
Jupesetä kirjoitti:Mikäs siinä jos haluaa sen n. 5,5-6 % enemmän maksaa polttoaineistansa sen takia ettei voi ysiviitoseen kajota. Ite en moiseen alkais vasiten.
Itsehän tankkaan aina Vpoweria
En tehon toivossa vaan sen että kun tuota pyörää erittäin usein puran niin ei kaikkialla haise ihan hirveelle ja kaasarissa ei ole sellasta tummaa "lika" pintaa
27.5.2013 17:52
Sellanen kysymys, että mistä löytyy cbr:än ilmansuodatin?? Ja onko vaikea vaihtaa?
27.5.2013 19:48
Mitäs ihmiset on mieltä, pystynkö ajamaan CBR:ää vaikka olen 190cm?
Onko siinä jonkunnäköstä säätöä tms että saa itelle muokattua sopivaksi?
Sori etten lukenut koko topiccia läpi, voi olla että joku aikaisemminkin kysynyt
28.5.2013 14:35
Jos vaihtaa kaasari mallin cebariin pelkän änkän eikä alkukäyrää niin tarvitseeko suutinta porautaa tai säätää?
28.5.2013 16:51
viltie kirjoitti:Mitäs ihmiset on mieltä, pystynkö ajamaan CBR:ää vaikka olen 190cm?
Onko siinä jonkunnäköstä säätöä tms että saa itelle muokattua sopivaksi?
Sori etten lukenut koko topiccia läpi, voi olla että joku aikaisemminkin kysynyt
Pystyt, ei se kuitenkaan mikään tossumopo ole. Ite 180cm ja on ihan sopiva. Ja mitäs meinaat tuolla itelle sopivaksi? Jousituksessa ei ole säätöjä, ja takaiskari melko löysä. Voihan sinne tietysti tehdä pienen koropalan niin nousee hieman korkeemmalle.
29.5.2013 11:35
Itellä kävi semmonen että vitutuksekseni cebarini kaatui eilen paikallaan tallissa. Noh, ei siinä mitään, huoahdin helpotuksesta kun huomasin ettei katteisiin tullut oikeastaan ollenkaan naarmuja.
Mutta kun tänään lähdin kouluun, huomasin ettei kierroslukumittari toimi, sillä viisari oli pompahtanut ilmeisesti maahan iskeytymisen johdosta sen nupin, joka on siinä nollan kohdalla, väärälle puolelle..
En keksi kuinka saisin viisarin taas oikealle puolelle, oisko heittää ehdotuksia?
Kiitoksia jo etukäteen.