6.7.2012 20:11
6.7.2012 23:19
6.7.2012 23:23
7.7.2012 13:12
7.7.2012 13:22
Jos ilmaruuvia pitää pitää yli 3 kierrosta auki, että toimii, tk-suutin on liian iso. Vastaavasti tk-suutin on liian pieni jos ilmaruuvi on alle yhden kierroksen auki. Suutinta ei tarvitse vaihtaa, neula ei vaikuta aivan täyskaasulle asti. Mitkä suuttimet/virit sulla nyt on?marko_2 kirjoitti:miten huomaa jos tk suutin on liian iso? ja jos laittaa k56 (nyt k57) neulan 34mm kaasariin nii tarviiko pääsuutinta vaihtaa?
7.7.2012 17:25
peteöö kirjoitti:...ja vielä viimeinen kysymys tuoko tälläinen putki kuinka paljon lisää tehoa apikkaan:
http://www.easyparts.nl/showarticles_in ... mance.html ?
Kiitokset vastauksista jo valmiiksi
8.7.2012 0:23
8.7.2012 2:49
Jos ilmaruuvia pitää pitää yli 3 kierrosta auki, että toimii, tk-suutin on liian iso. Vastaavasti tk-suutin on liian pieni jos ilmaruuvi on alle yhden kierroksen auki. Suutinta ei tarvitse vaihtaa, neula ei vaikuta aivan täyskaasulle asti. Mitkä suuttimet/virit sulla nyt on?Esajuppeli kirjoitti:marko_2 kirjoitti:miten huomaa jos tk suutin on liian iso? ja jos laittaa k56 (nyt k57) neulan 34mm kaasariin nii tarviiko pääsuutinta vaihtaa?
8.7.2012 12:00
^^jaani^^ kirjoitti:vissii muovirattaat sano sopimuksensa irti ko alko täristä ja pitää outoja ääniä? Sinne jäi apikka yöksi taksiaseman pihalle aika hyvin ko semmone 65km lenkki ja just pääsin kotipaikkakunnalle
8.7.2012 12:02
8.7.2012 12:37
8.7.2012 13:16
8.7.2012 14:48
^^jaani^^ kirjoitti:^^jaani^^ kirjoitti:vissii muovirattaat sano sopimuksensa irti ko alko täristä ja pitää outoja ääniä? Sinne jäi apikka yöksi taksiaseman pihalle aika hyvin ko semmone 65km lenkki ja just pääsin kotipaikkakunnalle
Joo nehän siellä oli paskana ja oli paskonu myös öljypumpun rattaan perus rotax<3<3<3<3<3
8.7.2012 15:42
8.7.2012 16:01