Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
26.3.2012 17:29
No mites sitten toi tuorevoitelu eli kannattaako se ottaa poijes vai antaa olla?
26.3.2012 17:35
jobaa kirjoitti:No mites sitten toi tuorevoitelu eli kannattaako se ottaa poijes vai antaa olla?
ota ihmees pois ainakin saa turvallisin mielin pärrätä ittelä ainaki leipas sen takia kun ei pelannu eikä kaverilla jolla on kans apikka silläkään ei toiminu kunnolla joskus pumppas ja joskus ei
26.3.2012 20:35
Moro! Kesä ja ajokelit lähestyy, ja kaverin ansiosta iski vähän MäXä kuume
Elikkäs, mitä mieltä olette vehkeestä? Onko ollut rahansa arvoinen peli? Onko tuo Rotax kuinka luotettava mylly verrattuna vaikkapa hussen mottiin? Millaisia kulutus lukemia porukka saanut ja mitä ollut pyörässä silloin kiinni? Onko tuo RAVE todellakin niin paha v*ttuilemaan kuin väitetään? Sanokaapa mielipiteenne, että Hupsu vai tämmönen?
26.3.2012 20:51
Molemmilla koneilla ajaa ihan huoletta kunha huollot yms toimenpiteet on kunnossa. Kaveril on mäxä ja mul on husse wr, kuulemma husse vääntää senmielest paljon paremmin, tosin onhan se wr mutta huomattava ero. En sit tiedä onko sen RAVEssa tai jossain muualla vikaa, kun se ei väännä melkein yhtään vaikka rave 1 on asennettu ja se liikkuu
Kulutus varmaan siinä jossain 6-10l sadalla, riippuu kaasukahvan asennosta enimmäkseen, ja siitä onko ajo vaan kyläpyörittelyä vai matka-ajoa.
26.3.2012 21:23
Noh. Tässä vertauskohtana olikin SMS eli tuo katulaiska. Varmasti vääntää WR paremmin.
26.3.2012 21:28
Kyllä mulla ainakin on hyvät alaväännöt ravella, ravessa ainoo huono puoli on se, että sitä joutuu putsailemaan ja rasvaamaan useemmin kuin esim hussen pa-säädinta
Muuten kelpo peli.
26.3.2012 21:29
Joo, mutta kuitenkin itsekkin ajaneena kyseisen MX vääntö luokkaa ''sammuu alle 4000rpm'' joka oli asian pointtina.. Luulen kyl et säädöt tms aika hakusessa kun eihän sen niin heikko pitäis olla alakierroksilla? Siis sen pitäis toimia niinkuin monella muulla tekee mut ainakaan toi mun kaverin ei oikein oo pelittänyt
26.3.2012 21:31
Sillä ei taida sitten olla oikeen rave säädöissä..
26.3.2012 21:35
Itse ainakin suosittelen mäksää, itse aikoinani tykkäsin kovasti ja ei missään vaiheessa harmittanut sen osto. Se sitten harmitti kun menin myymään pois
vaikka sainkin siitä enemmän rahaa mitä itse siitä maksoin Ihan luotettava peli kunhan kaikki huollot tekee ajallaan. Itsellä kulutus oli noin 7l/100km melko kovalla kaasukädellä tyhjällä vakioputkella ja rave kakkosella. Itsellä ei tuo rave 2 ainakaan koskaan temppuillut, ykkösestä ei ole kokemusta. Ja jos uudestaan pitäisi itseni rueta valitsemaan mäxän ja hussen väliltä, niin kyllä se mx taas pihassa seisoisi
26.3.2012 22:54
^JP^ kirjoitti:Moro! Kesä ja ajokelit lähestyy, ja kaverin ansiosta iski vähän MäXä kuume
Elikkäs, mitä mieltä olette vehkeestä? Onko ollut rahansa arvoinen peli? Onko tuo Rotax kuinka luotettava mylly verrattuna vaikkapa hussen mottiin? Millaisia kulutus lukemia porukka saanut ja mitä ollut pyörässä silloin kiinni? Onko tuo RAVE todellakin niin paha v*ttuilemaan kuin väitetään? Sanokaapa mielipiteenne, että Hupsu vai tämmönen?
On ollut kaiken rahan arvoinen peli, bensaa syö kaiken mitä tankkiin kaataa, meikäläisellä 5-10l/100km tyhjällä putkella ja lyhennetyllä laipalla, tosin nyt rave 2 kiinni.
Ps. Meikäläiseltä lähtis parin viikon sisään myyntiin täysin niin koneeltaan kuin ulkonäöltään läpikäyty mäxä myyntiin, Yv:tä jos nappasi
27.3.2012 6:38
Moi, mitenköhä toi 14tkm alakerta kestää 154cc polinia vai kannattaako sinne vaihtaa jotain samalla kun laittaa sylkän kiinni?
27.3.2012 17:37
oisko kellään hyväkuntoista aprilia rx 125 34mm imukaulaa? eli siis 28 asteen kulmalla.
28.3.2012 17:54
Missäköhän kunnossa on mäntä 16tkm jälkee jos on ajettu samalla männällä sen verran???
28.3.2012 18:14
vaihdon tarpeessa
28.3.2012 18:30
Mutta onkohan aiheutunut mitään haittaa ? (tulevien huoltojen lisä kuluja)..... Ei siis oma peli.