Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
11.11.2011 16:15
Ja ei liity taaskaan juuri millään tavalla siihen luotettavuuteen..
11.11.2011 18:08
Touko kirjoitti:Jeep
Mut yhtä hyvin vaijerilla toimivasta tuorevoitelupumpusta voi mennä vaijeri poikki eikä syötäkään öjyä. Suurin osa noista hussejen kiinnileikkaamisista on semmosia että laitettu tt-setin mukana tuleva 165ps --> aateltu et säädöt kunnossa vaikka ylhäältä käy laihalla --> KILKKAS! --> luullaan et syy on tuorevoitelus --> tuo huonoa mainetta husselle
syöttää silti öljyä öljypumppu toimii koneen kierrosten mukaan eli mitä enemmän kone kiertää sitä enemmän pumppu pumppaa eli siellä oleva pieni mäntä pomppii ja toi vaijeri liikuttaa laippaa joka säätää sen pienen männä iskunpituutta.
15.11.2011 15:57
Pikkuveli kirjoitti:Touko kirjoitti:Jeep
Mut yhtä hyvin vaijerilla toimivasta tuorevoitelupumpusta voi mennä vaijeri poikki eikä syötäkään öjyä. Suurin osa noista hussejen kiinnileikkaamisista on semmosia että laitettu tt-setin mukana tuleva 165ps --> aateltu et säädöt kunnossa vaikka ylhäältä käy laihalla --> KILKKAS! --> luullaan et syy on tuorevoitelus --> tuo huonoa mainetta husselle
syöttää silti öljyä öljypumppu toimii koneen kierrosten mukaan eli mitä enemmän kone kiertää sitä enemmän pumppu pumppaa eli siellä oleva pieni mäntä pomppii ja toi vaijeri liikuttaa laippaa joka säätää sen pienen männä iskunpituutta.
Pikkuveli on oikeessa, mutta ei siltikään oikeen toi luotto toimi tohon öljypumppuun joten otin sen pois mut nyt toi vikadiagnosivalo vilkkuu vaikka laitoin sen pumpun vaan kiertämään ympyrää.
18.11.2011 0:52
En nyt silti kadu, että ostin HM:n. Kun on takuu voimassa niin huolto kyllä korjaa sähköviat, vaikka itsellänikin on TT. Eikä tässä nyt kauheasti vikaa ole ollut. Kaasuasennontunnistimen liittimessä oli joskus jotain vikaa, akkuja hajottanut pari sekä kilvenvalo ei ole toiminut oikein. Kaiken muun paitsi akut sain takuusta.
19.11.2011 1:24
En mäkää kadu, oppinu pyöristä tän avulla enemmän ku ikinä. Mua ei noi sähköt pahemmin kiinnosta ku enää oo käytössä pahemmi mitkää, toi kilvenvalo tosiaa levis ekana mut akku selviny iha kunnossa vaikka saanu monenmoista osumaa?
19.1.2012 13:16
Kannattaako tällästä HM:mää ostaa ku mitä nyt näitä foorumeita oon lukenu niin aika paljo vikaa vissii on?
19.1.2012 14:38
Kannattaa ostaa. Aika yhtälailla paljo niissä muissaki vikaa on.
2.2.2012 0:16
jos kellää TT-kalustoo myydä tähä läjää niin ilmotelkaas!
18.2.2012 11:43
Onko näissä kalibroitava mittari?
23.4.2012 1:45
Oon täs pohtinu 2 tahti HM uuden rotaxin koneella olevan ja sit sms hussen väliltä et kumpiko se ois kevarini mutta luettuani tän koko topicin läpi nii.. noh beta miehenä tottunu ongelmattomaan ajeluun nii täs topicis oo ollu mitn positiivista koko pyörästä. Eihä tätä paskaa saa edes talvella käyntii jos ei oo kick-starttia ja mites tuorevoitelu otetaa pois käytöstä jos pyörä sammuu jos katkaiset sen letkun. ihme kauppakassi peli, valmistaisivatpa vielä cr koneella olevia
23.4.2012 19:55
Mikä estää ostamasta Cr koneella olevan?
23.4.2012 21:34
ei saa ku käytettynä? ja toisaalta se on sitte sama ostaako temmin vai exc:in jos on cr kone
23.4.2012 21:39
Jos oon kässitänyt oikein niin CR kone on tehokkaampi ku TM tai EXC koska cr on crossi ja toiset enskoja ja enska pyörissä haetaan yleensä myös alakierroksil enempivääntöjä, ja ne on sit huipputehoista pois
mut ei se nii justiisa ole
25.4.2012 18:44
Ei ne käytetyt pakosti mitään raiskattuja ole... Ja onhan tuossa paljon kizazempi vaihteisto kuin kotarissa, koska Cr:ssä viis lovinen vaihteisto. Ja osat paljon halvempia ku kotariin.
2.5.2012 21:40
jos jollain niitä TT-osia tähä pyörää niin viestii -
verneri.vartiainen@saunalahti.fi