10.5.2008 18:17
11.5.2008 9:29
11.5.2008 10:03
11.5.2008 10:18
11.5.2008 10:58
mustavi kirjoitti:Tonzer kirjoitti:95 vai 98? vai onko mitään väliä.
ON väliä.
Hondan kummassakin V2-piikissä on esiintyny mäntien halkeamista ehkä jo kymmeniä tapauksia, Suomessa. On oletettavissa, että yks pääaiheuttaja on Nesteen outo hapetettu Futura-perusbensa mitä kai kaikki ketjut käyttää Suomessa 95:nsa pohjana. 95-litku voi päästä syttymään pytyissä hallitsemattomasti jolloin mäntä saa joka kerta tällin... ja sitähän se ei kestä pitkään. Yleensä kai kuumempana käyvän takapytyn mäntä halkeaa, mutta etupytyssäkin näin lie käynyt.
Maahantuoja ei ilmeisesti ole selvittänyt miksi tarkalleen näin käy, riskihän koskee vain aika pientä - prosentin? - osaa V2-kannasta, mutta korvaa ehkä osan kuluista jos tuollainen tunnistettavissa oleva mäntärikko käy (näin ymmärsin käymästäni kirjeenvaihdosta). Arvaisin tosin, ettei hyvityksistä ole juuri toivoakaan ellei moto ole vakiokunnossa ja huollot (ja mäntärikon korjaus) teetetty merkkiliikkeessä.
Pärjäät siis melko varmaan 95:lla, mutta pelaat sen kanssa tietoisesti hasardia. 98:lla (ja mieluiten Shellin 99 V-Powerilla) riski luultavasti eliminoituu.
12.5.2008 20:58
12.5.2008 21:22
Tonzer kirjoitti:Niin shadowssa ei oo bensa valoo? vai onko jossain malleissa? Luin jotain että 04 vuodesta eteenpäin ei ollu mutta sitä ennen oli. Voisko joku selventää hieman ?
12.5.2008 21:23
12.5.2008 21:40
13.5.2008 7:33
13.5.2008 15:54
zeiou kirjoitti:Tonzer kirjoitti:Niin shadowssa ei oo bensa valoo? vai onko jossain malleissa? Luin jotain että 04 vuodesta eteenpäin ei ollu mutta sitä ennen oli. Voisko joku selventää hieman ?
Ei ole mielestäni yhdessäkään mallissa...
13.5.2008 17:13
No niin no joo... Mutta itsellä ainakin harvemmin tulee ajettua kovin usein 100 alueella, yleensä 80 rajotuksen teitä ajelen ja vaikka välillä ajas 100 alueellakin niin 4l tai allekin kulutus ehkä pysyy eli se 300km pitäs kyllä päästä sillä. Tietysti, jos enimmäkseen 100 alueella tai motarilla ajelee niin kannattaa useemmin tankata joo.mustavi kirjoitti:Jo_Hu:n 300km tankkausväliin ehkä pieni täsmennys. Kaikki nelarit (myös autot siis) alkaa täyskaasulla ryystää bensaa huomattavasti normaalia enemmän - niin myös Shadow. Jos siis esimerkiks ajat yöllä maanteillä kaasu levällään sen mitä VT kulkee on kulutus luokkaa 4,5l/100km eli joudut varabensoille luultavasti jo ennen 300km:a. Jos taas maltat pysyä siinä 80-90km/t kieppeillä niin kulutus putoaa 3,5l/100km ja allekin. Itselläni kertyi toissa kesänä P-Karjalaa reissatessa 330km yhellä tankkausvälillä, eikä edes vielä menny ressulle. Säästöliekillä ajaen Varjo (ja Varre) menee tankillisella siis jopa yli 400km...
13.5.2008 18:53
emou kirjoitti:zeiou kirjoitti:Tonzer kirjoitti:Niin shadowssa ei oo bensa valoo? vai onko jossain malleissa? Luin jotain että 04 vuodesta eteenpäin ei ollu mutta sitä ennen oli. Voisko joku selventää hieman ?
Ei ole mielestäni yhdessäkään mallissa...
AI EI OO?! MALLISSA XxXZXZ55545050 ON! zeiou imee vaan kassejaan siellä ja on hiljaa, ku ei tiiä mitää! HUHHUH
14.5.2008 14:38
17.5.2008 20:12
AI EI OO?! MALLISSA XxXZXZ55545050 ON! zeiou imee vaan kassejaan siellä ja on hiljaa, ku ei tiiä mitää! HUHHUH