Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
10.9.2013 15:27
Juuh voi tosta videosta vähän näyttää että istuisin kovinkin takana, mutta näin lähinnä nostaessa. Kyllä sitte hivuttaudun "normaaliasentoon" kun on keula ylhäällä. Nyt onkin kehittynyt noista videoista jo aika hyvin. Ja kytkimellä kyllä ite tottunu kaikilla pyörillä vaihtamaan, oli sitte keula pystyssä tai ei
Onko nää takalipat niin huonoja sitte että levii samantien?
Täytyypä kattella.
Jos sitte tänään ketju-rataspaketti tilaukseen. Aattelin noita aiemmin täällä linkattuja.
Ja ei tuossa kaatumisessa menny mulla ku vakiotanko vinoon ja oikeesta etukatteesta lähti pikku palanen, jonka varmaan sais kuntoon suht helposti. Ostin kuitenkin jo purkupyörästä uuden 30€. Tulipa nyt syy vaihtaa fättikseen
10.9.2013 16:35
Joo se takalippa on niin kova et halkee helposti. Esimerkkinä: Kaveri kiipes kyytiin ja jalka osui lippaan samalla niin halkes. Joillaki menny pelkästään kiinni pitämisestä kyydissä se lippa halki. Ja jotain 50€ tais maksaa oma lippa sillon aikoinaan.
11.9.2013 18:40
Minkä laisia välejä suosittelisitte pyörähän on yamaha WRx? Ja mitkä rattaat käyvät että sopivat suoraa?
11.9.2013 19:14
Riippuu mihin käyttöön, mut 14-55 niin saa nopeutta lisää. Stormilta ainakin löytää wrrään rattaita. Myös 125 Detsin takaratas käy, eturattaasta en tiiä.
11.9.2013 19:21
Tällasta pyörää ois ajatus käydä kattelee talven varalle, pitäskö paikan päällä tarkistaa tulpan väri ja öljymäärä? Ei viittis mitään ylimääräsii kustannuksii ottaa
Ja katteet maksaa ilmeisen paljon ni täytyy sit viritellä kaatumatappeja
11.9.2013 20:53
Tulpan väri on sinänsä ihan sama, seoksia et kuitenkaan saa muutettua ilman pc:tä ja tiedetään, että kaikki ne käy hieman laihalla. Katot paikan päällä yleiskunnon, kuluvat osat ja kilometrit. Yli 20 tkm ajettua ei kannata ostaa.
11.9.2013 21:04
aksim97 kirjoitti:Tällasta pyörää ois ajatus käydä kattelee talven varalle, pitäskö paikan päällä tarkistaa tulpan väri ja öljymäärä? Ei viittis mitään ylimääräsii kustannuksii ottaa
Ja katteet maksaa ilmeisen paljon ni täytyy sit viritellä kaatumatappeja
Tule täältä hakemaan
http://www.nettimoto.com/yamaha/wr/1576528 ja itseasiassa uuden tulpan kun ostin tuossa alkuajokaudesta niin ostin normaalia kalliimman iridium tulpan joka auttaa talvella käyntiinlähdössä..
12.9.2013 14:48
AceFin kirjoitti:... Yli 20 tkm ajettua ei kannata ostaa.
Miksipäs ei?
Jos on mäntä on vaihettu sen jälkee ni mikä ettei...
12.9.2013 15:28
j0nski kirjoitti:AceFin kirjoitti:... Yli 20 tkm ajettua ei kannata ostaa.
Miksipäs ei?
Jos on mäntä on vaihettu sen jälkee ni mikä ettei...
johan nyt linjaus on vedetty, ittellä 19 000 mittarissa, jos 3tkm ajaa öljyillä niin katoaa max 1dl, itse tosin vaihan 2k välein jolloin en huomaa katoamista, tulppa "ihmekyllä" musta.
12.9.2013 16:02
Tietäiskö täällä kukaan, mistä johtuu kierrosten aaltoileminen noin 500rpm taajuudella? 180cc malossin kitti. Siinä 2500-2000 kierroksen paikkeilla..
12.9.2013 16:45
j0nski kirjoitti:AceFin kirjoitti:... Yli 20 tkm ajettua ei kannata ostaa.
Miksipäs ei?
Jos on mäntä on vaihettu sen jälkee ni mikä ettei...
Tosiaan pitikin kirjoittaa tuohon, että jos mäntä vaihdettu niin ei niin paha. Mutta, jos ostaa 20tkm ajetun ja ajaa sillä vaikka 10-15tkm, niin jälleenmyynti voi olla erittäin hankalaa.
12.9.2013 17:29
Ghostly.K kirjoitti:Tietäiskö täällä kukaan, mistä johtuu kierrosten aaltoileminen noin 500rpm taajuudella? 180cc malossin kitti. Siinä 2500-2000 kierroksen paikkeilla..
imuvuoto,tyhjäkäynti ruuvi ,se kaasujutskan säätö ruiskun kyljessä, mahdollisesti välystä venttiileissä,forcemasterin kartta ja säädöt.
14.9.2013 18:39
Juu elikkä sain weera vähän aikaa sitten. niin pitääkö tonne moottorii vaa lisätä öljyä, koska siihen tikkuun ei ainakaan tullu jälkekään. Vai pitäisikö mittarin näyttää millon pitää lisätä öljyä vai mitä? Muutenkin kun on ollut 2 tahti, niin onko tässä mitään tuorevoitelua?
14.9.2013 20:14
aatrox kirjoitti:Juu elikkä sain weera vähän aikaa sitten. niin pitääkö tonne moottorii vaa lisätä öljyä, koska siihen tikkuun ei ainakaan tullu jälkekään. Vai pitäisikö mittarin näyttää millon pitää lisätä öljyä vai mitä? Muutenkin kun on ollut 2 tahti, niin onko tässä mitään tuorevoitelua?
lisää vaa.
14.9.2013 20:28
Lisää öljyä, mutta kannattaa seurata ettei se syö sitä kunnolla.
Paljoko sun weeralla on ajettu?