Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
24.5.2015 16:35
Onko jotain merkitystä miten päin Polinin 154cc mäntään tulee männänrenkaat? Renkaissa ei ole mitään merkkiä, joten en tiedä yhtään miten nuo laittas... Voisko ne olla symmetriset eli kävis molemmin päin?
24.5.2015 17:29
Kannattaa varmaan kysyä jostain kaupasta joka polinia myy. Aika erikoista että ei oo mitään merkintää tai tietoja
Molemmista löytyy Marcozzin keula kyllä, mutta en voi varmaksi sanoa onkoa sama, mutta näistä voit kyllä verrata ku satuin löytämään
Mx
http://www.mp-osat.fi/fi/varaosat/april ... haarukka-ihttp://www.mp-osat.fi/fi/varaosat/april ... aarukka-iiSx
http://www.mp-osat.fi/fi/varaosat/april ... aarukka-iihttp://www.mp-osat.fi/fi/varaosat/april ... tuhaarukkaKaikki noi tiedot näyttäs keulassa täsmäävän aikalailla kun osia ja niiden tuotenumeroita vertaili. Luulis olevan sama keula molemmis
24.5.2015 19:03
hese1996 kirjoitti:Aap- kirjoitti:Onko jotain merkitystä miten päin Polinin 154cc mäntään tulee männänrenkaat? Renkaissa ei ole mitään merkkiä, joten en tiedä yhtään miten nuo laittas... Voisko ne olla symmetriset eli kävis molemmin päin?
hopea/harmaa ylös ja musta alas, jos ovat saman väriset niin ei ole väliä.
siinä käytäjän hese1996 vastaus Aap ille jos satut säxä puolta ahkerammin seuraamaan
24.5.2015 19:55
Minäpä laitan vaikka kuvan siitä muovista tähä kuha seuraavan kerran pääsen tallille kun sitä patenttia on vähän vaikee selittää tuon tarkemmin. Varmaan tuolta Nakkilasta tilaan sen athenan takomännän nii luulis ainaki kestävän kuhan saan sylinterin mittautettua.
Mistä ootte tilaillu näihin jarrupaloja ja minkä hintaisia suurinpiirtein ovat kun ei ole niistäkään yhtään oikeestaan pintaa eivätkä palaudu sinne kenkään kunnolla sisälle vaan hankaavat koko ajan levyyn kiinni.
25.5.2015 15:08
Nakkilasta löytyy palatkin. Tosin suolaiseen hintaan. Otappa palat ulos ja kävelet vaikka stormiin tai vastaavaan liikkeeseen niin saattaa helpostikkin löytyä uudet samanlaiset palat. On nuo brembon jarrut sen verta yleiset että palat on helppo löytää.
25.5.2015 16:09
Noita paloja on monen hintasia. Paikallisesta liikkeestä delta brakingit on jotain oisko ollu 14e ja brembon palat taas 30e. Ferodon palat oli sitten noitten väliin, oisko ollu jotain parikymppiä. Noi on takapalojen hintoja mut eteen ei varmaan paljoo erihintaset ole.
27.5.2015 17:55
Onkos porukat täällä lyhennelly tota vakioänkkää? voisko joku kertoa miten se homma onnistuu?
28.5.2015 10:39
Eikö löydy Suomesta mistään muualta kuin Nakkilasta tosiaan nuita mäntiä?
29.5.2015 9:48
Alkaa vituttaa toi rave 1 kun taas meni vaijerista nippa. Miten sen saa patentoituun kestäväks?
29.5.2015 13:00
Pitäisi putsata useammin koko järjestelmä ja silloinkin kestävyys on oikeasti kysymysmerkki. Rave 2 oli jo hyvä putsata 1500-2000 km välein katuajossa, Rave 1 nyt aavistuksenverran huoltovapaampi mutta kannattaa sitä vaijeria öljytä kohtuu usein.
Juurikin rotaxin vittumaisuuden huoltojen takia möin oman säxän pois ja ostin temmin, päivääkään en katunut
29.5.2015 14:15
Det51 kirjoitti:Alkaa vituttaa toi rave 1 kun taas meni vaijerista nippa. Miten sen saa patentoituun kestäväks?
Jos laippa tarpeeks kulunu niin se syö uudenkin vaijerin aika hätäseen hajalle.
29.5.2015 15:01
Aika uus laippa on noh saa nyt nähä miten kestää tolla uudella vaijerilla
29.5.2015 17:34
Kellään ois mitään änkkää myytävänä täällä? ei vakiota
31.5.2015 17:39
Jos jollain ois ohjekirja tallella tai on vaihellu keulan öljyjä niin paljon keulaan menee öljyä?