Öh.. Sääditkö luistia siitä kaasarin kyljestä olevasta ruuvista? Tunnetaan myös nimellä tyhjäkäyntiruuvi, josta säädellään tyhjäkäyntiä laskemalla ja nostamalla luistia. Ja vaikka luisti olisi kuinka ylhäällä niin ei sen sieltä pitäis kusta... Sulta saattaa olla kaasarista neulaventtiili paskana ettei sulkeudeu tai bensapinta vituillaan.
Se että oot säätäny tyhäkäynnin liian pienelle (luisti liian alhaalla) voi johtaa ettei lähde käyntiin. Toinen syy voi olla että tk 60 on aivan vitun liian iso
taisit katsoa ryyppysuuttimen koon... ja oikea tk suutin 34 vhsb on useimmin 35-38. Kastelee tulpan heti liian isolla tk suuttimella jolloin ei lähde käyntiin.
Niin siellä kaasuttimessa on 4 suutinta: pääsuutin, tyhjäkäyntisuutin, emulsiosuutin ja ryyppysuutin... Toi 60 on ihan varmasti ryyppysuutin eli katoppa sen tk suuttimen koko. Niin ja emulsiosuutin piileskelee tk suuttimen alla ja sillä voi heittää vesilintua. Hyvin toimii ilmankin

ja se vaan sotkee säädöt täysin.
Mikä neula sulla on ja missä lovessa sokka?
Itellä kanssa 34vhsb ja säädöt on: 158ps, 38tk, K56 neula ja sokka toisiks ylimmässä lovessa. Kyllä muuten rokkaa lämpimänä

vaikka vähän rötää kylmänä. Mutta kone lämpimänä se tärkeinhän on ja tulppa on tasan maitokahvin värinen eli täydelliset säädöt

. Vireinä on 34vhsb, TT-putki, rave1 ja v-force3 ja vaikka säxä on väljä paska atm
13tkm samal männäl mittaris 
niin kyllä lähtee. En malta oottaa sitte ku remppaan ni mitä tehoja saa irti. Tällä hetkellä tuntuu että vakiomopossa olisi vitusti enemmän puristuksia ku tossa säxäs