Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!

Alueen säännöt

Ei tekniikkaan liittyvää keskustelua tälle alueelle!

Tekniikalle on oma alueensa.

Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

5.2.2014 22:21

Eli ei. pitää vissiin rikkoa se joskus ja ostaa sitten uus takalippa :lol:

Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

6.2.2014 9:02

Ehdotan keulimista, toimi itsellä varsin mainiosti! :) Tarvisko kukaan hussen lippaa kahdessa osassa, vaikka derbiinsä? :D

Ostin tosiaan tollasen team10/Silver takavalon. Helvetin pieni ainaki, ja ei mitään tietoa miten tuo pitäis saada liimattua lipan päähän :D Ottaa vaa vähän reunoista ja ehkä päästä lippaan kiinni..

Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

6.2.2014 20:36

Ite täytin vaan sen lipan ja valon välisen tilan jollain epoksiliimalla (tai jtn), toimi.

Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

8.2.2014 12:29

Nyt pystyn pitkästa aikaa laittamaan Youtubeen yksityisen videon, niin tässä joku pikainen pätkä Akrapovicista syksyltä. Kännykän kameralla kuvattu, joten äänet vähän vääristyneet.

Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

9.2.2014 15:56

Mahtavat äänet :D
Kuva
Vielä pari päivää saavat asettua ja sitten kiinni :D Ois vielä kilventeline tehtävänä, kaatumatapit, ja taka-akselin pultin ja mutterin kiillotin paskasti ja lakkasin vielä paskemmin, eli niissäkin vielä tekemistä ja pian ois husputin valmis :D

Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

9.2.2014 18:34

Eilen yöllä tuli laiteltua uudet gripit ja välitanko + pehmuste sekä otin käsisuojat pois. Muuttui ilme kyllä huomattavasti!

Vanhat gripitkin sai yllättävän helposti pois ehjinä pistämällä väliin vähän CRC:tä. Uudet taas jämähtivät hyvin hiuslakalla. ;)

Saakohan mistään erikseen valkoisia alailmanohjaimia, tai valkoista tarraa siihen? Jos ei muuten niin ajattelin kysyä paikalliselta teippausfirmalta tarjousta.

Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

9.2.2014 22:13

On se ny kumma ku toiset sanoo, että 150 levee rengas haittaa ajoa. Onko tää miten totta, ku noi pilot powerit kiinnostais, mut sit jos ne pilaa ajo-ominaisuudet ni en sit osta.
Mites asi nyt on, kannattaako sitä 150 leveetä rengasta laittaa vai pitäiskö pysyä tossa 140? :roll:

Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

9.2.2014 22:17

150 alle ja menoks. Kaikkeen tottuu eikä pyöräkään näytä niin mopolta :)

Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

9.2.2014 22:26

150 levee alle vaan. Mun mielestä pyörä alkoi käyttäytymään paremmin mutkissa, kun rengas ei ollut niin litteä kuin 140 leveä oli. Myös pidot jyrkissä mutkissa paranivat. Johtuen tietysti pehmeämmästä kumiseoksesta mikä tuossa pilot powerissa on.

Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

9.2.2014 22:51

Onkos tuo miten että jos takana on 60 "korkee" rengas ja edessä 7, niin näyttääkö se typerältä vai huomaako sitä eroa ees? Vieläkin vähän epävarma että hankkisko taakse perus 140/70 vai 150/60 pilot powerin :D

Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

9.2.2014 23:02

Onhan se melkee pakko sit ostaa toi 150, ku näyttää paremmalta :p
Onko täällä suht. lyhyitä kavereita, jolla olis koropala kii? Itte oon n. 175cm ja epäilen vähän, että yletynkö ajamaan koropalan kanssa :paha:

Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

9.2.2014 23:08

Edessä kannattais olla 70 korkee ja takana 60, koska jos edessäkin on 60 niin eturengas näyttää hölmön pieneltä. Ja miiggziltä tuli hyviä syitä miksi kannattaa hankkia 150 levee.

Naikhouu älä laita koroa, pilaa ulkonäön. :)

Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

9.2.2014 23:17

Tuossa kuvina vielä renkaiden eroa. Huomattavasti paksumpi tuo alkuperäinen 140/70vai60? kuin pilotin 150/60

KuvaKuva

Talvikuvassa siis pilotti renkaana.

Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

9.2.2014 23:55

Naikhouu kirjoitti:Onhan se melkee pakko sit ostaa toi 150, ku näyttää paremmalta :p
Onko täällä suht. lyhyitä kavereita, jolla olis koropala kii? Itte oon n. 175cm ja epäilen vähän, että yletynkö ajamaan koropalan kanssa :paha:

Ittellä pituutta 185cm ja just ylttää molemmat jalat maahan :lol: Ja jos pyörää tarvii vähänkin työnnellä niin pitää nousta kokonaan pois kyydistä :|

Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

10.2.2014 13:58

miiggz kirjoitti:Tuossa kuvina vielä renkaiden eroa. Huomattavasti paksumpi tuo alkuperäinen 140/70vai60? kuin pilotin 150/60

KuvaKuva

Talvikuvassa siis pilotti renkaana.

Onko sulla takaa kuvaa, jossa näkis onko se leveempi ku vakio?
Toinen asia, kun nyt meinasin tilata 520 ketjut, niin onko väliä ottaako 118 tai 120 lenkkiset?