Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
27.8.2013 10:39
Myyntipalstalta käyttäjältä sylin_teri. Makso muistaakseni 35e ja on ihan perushyvät.
27.8.2013 11:37
Niin tai tietääkö joku katesarjan hintaa?
27.8.2013 13:52
Race-stylesillä yhen etu katteen hinta on 64€ ilman tarraa?
Suomesta Yamahan marmoritiskiltä luultavasti tulee olemaa muutaman kympin kalliimpi jos sieltä käy hakemassa.
28.8.2013 20:22
Onko kukaan laittanut noita henkilön
_Sylin_teri_ myymiä H4-2
xenoneita kiinni? Onko bolt-on kamaa? Siis että käy suoraan umpioon?
28.8.2013 23:54
Pisti silmään sellane juttu että mittari ottaa nopeuden vasta 5km/h jälkeen.
On varmaan kaikissa weeroissa silleen?
29.8.2013 9:07
TurboYhZ kirjoitti:Pisti silmään sellane juttu että mittari ottaa nopeuden vasta 5km/h jälkeen.
On varmaan kaikissa weeroissa silleen?
on on
naksu007 kirjoitti:Onko kukaan laittanut noita henkilön
_Sylin_teri_ myymiä H4-2
xenoneita kiinni? Onko bolt-on kamaa? Siis että käy suoraan umpioon?
käy käy
29.8.2013 9:32
TurboYhZ kirjoitti:Pisti silmään sellane juttu että mittari ottaa nopeuden vasta 5km/h jälkeen.
On varmaan kaikissa weeroissa silleen?
Sähköalalla ainakin kerrottu noista antureista, että näyttää vasta esim. 5 nopeuden, jotta huomataan, että anturi on rikki jos se näyttää vaikka 1 - 4km/h. Ei siis välttämättä WR:ssä, mutta esim. teollisuushalleissa.
29.8.2013 10:22
Jaa onko mun teollisuushallin anturi hajalla kun se näyttää 2km/h?
Mitä haittaa siitä on, jos on vakio alkukäyrä ja se pakokaasunkierrätys systeemi on tukittu?
29.8.2013 10:45
Kolmetoista kirjoitti:Jaa onko mun teollisuushallin anturi hajalla kun se näyttää 2km/h?
Mitä haittaa siitä on, jos on vakio alkukäyrä ja se pakokaasunkierrätys systeemi on tukittu?
mitä sä oikee oot tehny jos teollisuushallin omistat?
Ei mitää muuta haittaa ku kovemmat päästöt
29.8.2013 17:53
noniin nyt ois weeralla pyöritty pitkin asfalttia ois tarkotuksessa ostaa uudet katteet oikealle puolelle, tuon etukatteen hinta tulikin jo viime sivulla esiin mutta entäs tuon takakatteen hinta?
29.8.2013 18:10
Näyttäis olevan 62€ race-stylesiltä, toki siihen tulee postit päälle
29.8.2013 20:15
santee138 kirjoitti:Ei taida nuo halogeenipolttimoit oikee tykätä keulan nostamisesta.. muutamat on jo tänä kesänä menny.. Arveli et jos ostas sit vaikka ne xenonit jos ne kestäs vähä enemmä..? Vähä ku tuota tutkin nii löyty tollane
http://www.xenonkauppa.fi/epages/Kaupat ... %C3%A4n%22.
Olin joskus kauan sitten lukevinani täällä et tuo menis oikeestaa suoraa kiinni Weeraa ilma mitä isompii söperryksii, vai olenko väärässä..?
Sit et millasta valotehoo suosittelisitte tuoho sen mukaa, ettei poliisi heti ois kiukuttelemassa, mutta kuitenki näkis ajaa hyvin? Ja ylipäätää mitä mieltä poliisit on tuommosesta pyörässä?
Itse arvelin että joku 6000k ois aika sopiva varmaan.
Ja sit se et onko tuo hyvä paikka tilata tollane, vai onko porukalla jotain ostokokemuksia tuommosista?
Itse tilasin omaan WR tuolta kyseisestä kaupasta xenonit ja on toiminit aivan täydellisesti, Helppo asentaa ja hyvät ohjeet. Näkee pimeälle ajaa hyvin ja poliisitkaan ei valita jos et säädä valoa näyttämään puiden latvoihin. En ole varma että käykö H7 WR? Itselläni on H4 bi-xenon eli lyhet sekä pitkät ovat xenonit. Postimaksujen kanssa n.75eur ja toimituksessa kesti 4pv? Toivottavasti sait selvää ja tossa on linkki mikä minulta löytyy.
http://www.xenonkauppa.fi/epages/Kaupat ... %C3%A4n%22
30.8.2013 10:46
Kaverin 2012 mallin smoto-WR hajos aamulla kun oli viemäs sitä huoltoon. Alko hukkaamaan jäähdytysnestettä ja kilajamaan viikonloppuna oudosti, sai sen sinne huoltoon asti niin huolto-ukot avas koneen niin mäntä kahdessa osassa siellä
17tkm mittarissa ja Arrowin änkän sai just 2tkm sitten laitettua kiinni. Takuuseen taitaa saada männän ja pytyn. Jäbä ajaa joka arkipäivä 35km suuntaansa koulumatkaa 80km/h alueella, olikohan maanantaimalli vai mikä kun tolleen kävi, jäähdytysnesteet kunnossa ja pyörä ollu sillä uudesta asti. Tuossa autopuolella on jo toisen WR:n kone työn alla tälle syksylle, 20tkm ajetusta yksilöstä meni kiertokangen laakeri ja toinen leipo kiinni.
30.8.2013 11:47
Niin, mikä mahtaa olla vikana?
WR:ss on jo valmiiksi laiha seos, siihen vaimentimen vaihto ilman PC:tä. Lisäksi laitetaan liian tiheää välitystä että kone varmasti huutaa 80-90 alueella, huudatetaan paikallaan rajoitinta vasten, keulitaan kytkinpommeilla ja poltetaan kumia. Eikä välttämättä omistaja ole muutenkaan tekniikasta perillä, tai ollaan asenteella "takuu tai faija maksaa". Vielä kun ajetaan litran öljytilavuudella 3000km ja öljyinä on keskitason öljyä niin monen tekijän yhtessumma alkaa olla valmis.
Tämä ei ole kohdistetty näihin ylläoleviin tapauksiin, kunhan toin esiin syitä miksi koneet kilahtaa. Vielä siitä laihalla käymisesta, kaikissa pyörissä tehtaalla säädöt vedetään mahdollisimman laihalle että saadaan päästönormit läpäistyä, siihen vielä päälle kompromissit jotka pitää tehdä koneen säätöihin että se toimii kaikissa maissa sillä bensalla mitä on siellä myynnissä.
Esimerkiski kaasarikoneella oleva Beta ja Husse, niissä on pääsuutin 122 ja ennen kun kone alkaa oikeasti toimimaan, pitää pääsuutin vaihtaa 130-140 kokoiseksi yksilöstä riippuen. Tästä saa käsityksen kuinka laihalla todellisuudessa moottorit käy tehtaan jäljiltä, siihen kun laitetaan päälle vielä noi ylläolevat muuttuvat tekijät niin kone on aika kovilla ja kilahduksia tulee.
Jännä nähdä miten pojan Betassa tulee sama kone kestämään, kenkää tulee teetusti saamaan mutta öljyistä ja lyhyistä vaihtoväleistä ei tingitä ja kone on laitettu säätöihin. Aika näyttää kilahtaako ja koska.
30.8.2013 18:45
Ootko muuten arska vielä tyytyväinen, että päädyit ostaa pojalle nelarin? Mietin vaan kun kirjotit että enskaa ajetaan ja saa kenkää. Ja oot valmis huoltaan paljon. Luulis melkein noihin kriteereihin 2t sopivan paremmin.