Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
19.7.2014 10:53
ozzuks kirjoitti:Minulla olisi sellainen ongelma kuin että en usko että tuo tappi toimii ja liikuta PA-säädintä. Miten tuo tappi toimii ja mitä tässä pitäisi ruveta availemaan. Kone tuli siis juuri ykkös-mp:eeltä remontista
vie takasin ja sano, että laittavat kuntoon, jos on kerta tullut liikkeestä
19.7.2014 18:34
mistä kyseiseen pyörään saisi valkoisia katteita?
19.7.2014 20:35
Vuosimalli helpottaa asiaa, mutta motokeidas, 24mx yms.
19.7.2014 23:48
vm ois 06
20.7.2014 17:12
Katoin vasta nytten ku kotarissa on nyt toinen mäntä sisässä, niin ekan männän sisäpuoella lukee seinässä numero "2", tarkoittaako se että eka mäntä (ja sylinteri) on 2 kokoa? Nyt sisällä on 1 koon mäntä ja harmikseni en muistanut katsoa sen männän sisäpuolelle mitä siellä lukee
20.7.2014 22:02
Ei mitään hätää, mullakin vanhassa männässä (Vertex) 2 siellä männän sisäpuolella, mutta mäntä on ihan ykköskokoa. Siinä männän päällähän se koko on ilmotettu.
21.7.2014 15:36
Saako
suomesta enään mistään noita leovincen x3 änkkiä näihin vekottimiin? Stormilta yms. näytti olevan loppu
Jos jollain on hyväkuntoinen niin ostan pois!
21.7.2014 15:39
Stormin sivuilla munmielestä lukee että eivät ota leovincen vaimentimia varastoon, vaan ovat tilaustavaraa. Tilauksesta liikkeeseen pitäis tulla muutamassa päivässä. Soittele sinne ja kysäse!
Edit:
Storm kirjoitti:Emme varastoi Leovince pakoputkistoja.
Leovince äänenvaimentimet ja kokoputkistot vain tilauksesta. Normaali toimitusaika noin puolitoista viikkoa.
http://www.storm-motor.fi/osat/crossit/ ... 10-125-ex/
21.7.2014 16:53
Jarruvalo ei pala, ennen pelittäny normaalisti mut ny pelkästää takavalo palaa eikä jarruista tapahu mitää. Voiko sen jotenki mitata että tuleeko sieltä tietyt virrat ku se on päällä vai onko se valo vaa hajalla? Liitokset tarkistettu.
21.7.2014 20:28
Sulla todennäköisesti jarruvalokatkaisin rikki
http://www.kisakone.com/jarruvalokatkai ... 13184.html tuosta saapi halvalla., jos siis liitokset kunnossa. Se siis lähtee takajarrun työsylinteristä ja sen varmentamiseksi kannattaa kattoa se vanha läpi.
22.7.2014 17:25
Kävipä hassusti kun burnasin että kotari heitti vedet ja öljyt sekasin.
Kysyisimpä että mikä meni paskaksi? Itse veikkaisin vesipumpun stefaa. Mutta voiko se olla joku muukin? Öljyneste seosta tuli ainakin pa-säätimen ylivuodostakin mutta ei kuitenkaan polttanut sitä, eli eise männänpäälle ole päässyt, eli miksiköhän sitä pukkasi sieltä?
22.7.2014 21:16
Tuliko muualta kuin pakoaukonsäätimen ylivuotoletkusta? Se palamattoman öljyn vuoto pakoaukonsäätimen ylivuotoletkusta on aivan normalia, ja kyseessähän on siis palamatonta 2-t öljyä. Vaihappa laatikkoöljyt niin näät onko öljyt ja vedet edes menny sekasin, epäilen että ei ole
22.7.2014 21:35
Osaisiko kukaan suomentaa tuota ohjetta, joka on motocenterin sivuilla tuohon, että saisi wisecon kampuran säädetttyä exc:hen?
" Mikäli asennetaan 125 EXC niin sytytyksen ajoitus täytyy säätää. Ajoitus 1,4mm ennen YKK täytyy olla magneeton merkki kohdallaan! " pitäiskö tuossa vauhti pyörässä olla jokin merkki, jonka pitäisi olla kohdallaan 1,4mm ennen yläkuolokohtaa vai mitä tuo meinaa?
23.7.2014 2:01
Siis kyllä meni laatikosta öljyt ja vedet sekaisin, mutta miksi tunki harmaata, jäähdytysnesteen ja öljyn seosta siitä pa-säätimen ylivuodosta? Päästääkö se jotenkin termostaatin auetessa sieltä ulos jäähärinesteitä jos vaikka keittää tms?
23.7.2014 14:02
millä ootte puhistanu tarrojen liimat pois. fairy sun muita testattu. liima jämät on swingissä