26.4.2015 0:07
26.4.2015 7:16
26.4.2015 10:46
27.4.2015 16:26
27.4.2015 16:53
ma$$i kirjoitti:Millasia välejä teillä on säxissä? tai räxässä smotogummeilla? vakiona vissii säxäs 16-45
Tällä hetkellä 15-45 ja menee TTnä sen 96 km/h kutosella ennen ku nappaa piikin (7800 rpm), elikkä ihan hyvä ajella isollakin tiellä eikä tarvi koko ajan piikillä revittää matkaa . Huipuista ei tietoo oo kun ei oo niitä tässä viittiny revittää lue: ei ole ollut aikaa ajella koska lukio mutta piikin jälkeen kerää tosi mukavasti ja todella nopeasti vauhtia +120km/h aivan helposti.
14 piikkine löytys etee ja oon tässä pohtinu että pitäskö se heittää kiinni. Onko millasia kokemuksia ? Kiihtyvyys paranee tottakai ja oisha se mukavaa, mutta mites tuo kulkupuoli ja huippunopeus ? Onko enemmä haittaa ko hyötyy?
Sitte nyt kun ollu 38tk kiinni ni tyhjäkäynti laskeutuu tosi nätisti ja käy nättiä tyhjäkäyntiä, mutta käy todella paksulla kun lähtee kiihdyttää pienillä vaihteilla. Aivan hirvee röpötys . Tolasta ei ilmenny ku 35tk oli kiinni, tosin sillo kiekat leijas. Mutta olisko nyt kelit lämmennyt niin että passais laittaaa 35tk takas kiinni.
Neula on K56 ja sokka toisiks ylimmässä lovessa. Eikös seosta laihennettu nostamalla sokkaa jolloin neula laskee ja seos laihenee? Kerran jo laitoin laihemmalle tossa keväällä sillon 35 tk viel kiinni ja keskialueen röpötys loppus. Pitäskö muka heittää neula kaikkein laihimmalle? Ei oikee tekis mieli ellei pakko oo
Voiko olla että liian iso TK tekis tota että rötää aivan vitusti kiihdyttäessä pikkuvaihteilla (1 ja 2, satunnaisesti 3 alku) siinä 6000 rpm kohilla. EI meinaa kierrokset nousta ku röpö röp röpö
Juu tosiaan, kaasutinhan on 34 vhsb. Pääsuuttimen virkaa toimittaa 158, mutta senhän ei pitäs vaikuttaa kun ei täyskaasulla lähde vetää.
27.4.2015 17:35
27.4.2015 18:55
27.4.2015 19:08
27.4.2015 19:59
28.4.2015 6:22
28.4.2015 11:00
28.4.2015 13:08
ma$$i kirjoitti:Millä tavoin sade aiheuttaa kierrosten leijumista
Mutta joo, onko imuvuodon mahdollisuus poistettu? Mutta todennäkösesti sulla on liian pieni tk suutin.
Kai oot muistanu koettaa säätää tyhjäkäyntiruuvista tyhjäkäyntiä?
Onko A1, TT, 28 vai 34 kaasari?
Itellä 34mm vhsb dellorto ja tyhjäkäyntisuuttimen virkaa toimittaa 38.
Todennäkösesti sulla on liian pien tk suutin, taikka siitä ainaki ite lähtisin liikkeelle
28.4.2015 16:43
ma$$i kirjoitti:Mulla o jarrupoljin iha vitun ylhäällä
Joutuu nostaa niiku jalkaa iha vitusti että saa jarrulle sen.Eikös sitä voi säätää ku irrottaa polkimen siit kuusiololosta vähä samaan tapaa pitää irrottaa ku katteit ottaa irti. Sit niiku pyörittää sitä siinä jarrusylinterin päässä. Eikös siitä saa säädettyä poljinta alemmas?
paska selitys mut toivottavasti ymmärsitte
28.4.2015 18:56
tjug kirjoitti:ma$$i kirjoitti:Millä tavoin sade aiheuttaa kierrosten leijumista
Mutta joo, onko imuvuodon mahdollisuus poistettu? Mutta todennäkösesti sulla on liian pieni tk suutin.
Kai oot muistanu koettaa säätää tyhjäkäyntiruuvista tyhjäkäyntiä?
Onko A1, TT, 28 vai 34 kaasari?
Itellä 34mm vhsb dellorto ja tyhjäkäyntisuuttimen virkaa toimittaa 38.
Todennäkösesti sulla on liian pien tk suutin, taikka siitä ainaki ite lähtisin liikkeelle
Putki tyhjennetty ja 28 kaasari. Imukaulas on kyl halkeemii nii voi siit johtuu. Mist sais halval 28 imukaulan uutena tai olisko jollai myydä?
29.4.2015 21:46