Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
7.5.2013 15:57
Pystyiskö tosta kromisesta paisarista saamaan jotenkin pieniä jäkiä piiloon (siis ovat oikeasti pieniä jälkiä ei niinkään naarmuja)
? Harvaa kuskia nämä tuskin haittaisivat mutta olen itse huolehtinut kaikista katukäytössä olleista pyöristä kuin yli huolehtiva äiti
KIITOS!
7.5.2013 16:08
hiomalla? ei tule mitn muuta mieleen.
7.5.2013 16:21
torstaattori kirjoitti:hiomalla? ei tule mitn muuta mieleen.
Käykö sille kromi pinnalle mitään jos sitä hio?
7.5.2013 16:41
nyt kannattaa kyllä odottaa jonkun amatimiehen kommenttia mutta eiköhän sitä vois hioo tai siis kiillottaa sillä samalla tavaralla mitä porukka käyttää yleensäkkin kiillotuksessa?
7.5.2013 16:56
En suosittele hiomaan, ellet sitten +1000p paperilla hio, nimittäin hioessa kromipinta katoaa -> käteen jää perusmetallinen putki joka tottakai alkaa ruostumaan. Enempää en tuosta sitten tiedä.
7.5.2013 20:24
Joku Heppu kirjoitti:Pystyiskö tosta kromisesta paisarista saamaan jotenkin pieniä jäkiä piiloon (siis ovat oikeasti pieniä jälkiä ei niinkään naarmuja)
? Harvaa kuskia nämä tuskin haittaisivat mutta olen itse huolehtinut kaikista katukäytössä olleista pyöristä kuin yli huolehtiva äiti
KIITOS!
Paskaa vaan siinä, kokeile kaikki liuottimet.
Jos ei lähe niin sitten semmosta kun saippuavilla, sillä ei irtoo pinnote ja hioo siitä huolimatta vähä.
7.5.2013 20:32
Empä ole yhtään kotarin putkea ruostumaan saanu vaikka niitä on hiottu koneeenki kanssa.
7.5.2013 21:41
Iltaa kaikille. Tässä pari ajotuntia sitten vaihtelin männän ja uudelleensäädin PA-säätimen. Tänään koulumatka sujui hyvin ja pyörä toimi loistavasti yms.. Mutta parin tunnin päästä kun lähin treeneihin pyörällä, niin ei kiertänyt yläkierroksilla. Himmasi sillätavalla kuin olisi "öljyä putkessa". yläkierroksilla ei korkeaa ääntä ja ei kiertänyt. Tämmöinen muutos pyörän käytöksessä tapahtui kun seisois 3 tuntia pihassa. Kenelläkään ajatuksia. Ja siis toimii ja kiertää kohtuullisesti alakierroksilla.
7.5.2013 21:51
No oliskohan se pakoaukonsäädin jumissa ala-asennossa. Sieltä lähtisin ekana kattelee, kun kerran sitä on ropattu justiinsa.
7.5.2013 21:53
Tai sitten voi olla myös tulppa paskana, ainakin kaverilla teki tuota, tosin mopo DT:llä, ja vaihto tulpan ja toimi taas normaalisti
7.5.2013 22:44
Santtteri kirjoitti:Tai sitten voi olla myös tulppa paskana, ainakin kaverilla teki tuota, tosin mopo DT:llä, ja vaihto tulpan ja toimi taas normaalisti
Kokeilen huomenna aamulla vaihtaa tulpan. Toivotaan että se olisi siitä kiinni ettei pyttyä tarttis enää ruveta irrottelee
7.5.2013 22:58
Onko järkevää maksaa -06 kilvettömästä kotarista 2000-2100€? Pyörällä ajettu enskaa, kohtuu siistissä kunnossa. Isompaa remppaa tehty 195h kohdalla ja nyt ajettu 243h. Mäntä menis ainakin heti vaihtoon, onko muita remppoja lähitienoilla?
8.5.2013 0:25
Mulla on tossa takavanteessa semmoisia hapettumiakin, aika isojakin kuoppia. Ei taida lähteä kun hiomalla. Antakaas vähä vinkejjä miten kannattaa tehdä
8.5.2013 14:10
Kokeile vaikka träsvillalla ja metalpolishia jälkeen, älä hio liian kovaa
8.5.2013 16:13
alpinestars^ kirjoitti:Joku Heppu kirjoitti:Pystyiskö tosta kromisesta paisarista saamaan jotenkin pieniä jäkiä piiloon (siis ovat oikeasti pieniä jälkiä ei niinkään naarmuja)
? Harvaa kuskia nämä tuskin haittaisivat mutta olen itse huolehtinut kaikista katukäytössä olleista pyöristä kuin yli huolehtiva äiti
KIITOS!
Paskaa vaan siinä, kokeile kaikki liuottimet.
Jos ei lähe niin sitten semmosta kun saippuavilla, sillä ei irtoo pinnote ja hioo siitä huolimatta vähä.
elikkä kyllä tota saippua- ja teräsvillaa löytyy että kokeillaan sitten niillä jos ei ketään vastusta niiden käyttöä paisarissa
ja sitten tota metalpolishia