Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
10.6.2013 12:06
torstaattori kirjoitti:juu kiitoksia pitää katsella ja nyt vasta älysin että tuossa ohjekirjassa on nuo suuntaa antavat säädöt niin mikä on suomen korkeus merenpinnasta?
0-300m eli alinta saraketta seuraamalla.
10.6.2013 19:56
Mitenkäs toi mittari nyt kalibroidaan motoille -12 mallissa? Tietopankin mukaan WS:n pitäis vilkkua toisessa kulmassa (varmaan vuosimalliero?) sekä kun saan sen vilkkumaan ja pidän mode-nappia pohjassa niin mittari palaa takaisin normaaliin nopeuden näyttötilaan.
10.6.2013 21:16
Onko kellää kokemusta bilteman O tai FB renkaallisista ketjuista? Että tekeekö niillä yhtään mitään kotarissa?
10.6.2013 21:20
nyt ottaa kyllä päähän niin pahasti... pätkii aivan älyttömästä yläkierroksilla, kottarainen alkaa kuin "hyytymään" melkein heti kun piikki alkaa... kokeiltu eri tulpilla, nyt kiinni BR9EVX, kaasariin on tungettu aina suuttimesta 185 kokoon 170, ei vaikutusta... liitoksia runkattu mutta ei vaikutusta... läpät raottaa, voiko läppien raotus aiheuttaa pätkintää? koitan joku pv ottaa videon pätkinnästä, mutta koittakaa nyt auttaa miestä mäessä
11.6.2013 1:13
Läpät voi aiheuttaa pätkimistä. Tsekkaa staattori, ja sytyksenajoitus ette ole itestään liikkunut.
11.6.2013 1:51
Juupeli6 kirjoitti:Mitenkäs toi mittari nyt kalibroidaan motoille -12 mallissa? Tietopankin mukaan WS:n pitäis vilkkua toisessa kulmassa (varmaan vuosimalliero?) sekä kun saan sen vilkkumaan ja pidän mode-nappia pohjassa niin mittari palaa takaisin normaaliin nopeuden näyttötilaan.
Joo elikkäs ne ohjeet sille mittarinkalibroinnille ei oo ihan oikein siellä, itekki tappelin sen kans mutta ainaki mulla toimi ku ws alko vilkkuun nii painon +-nappia niin pääs sääteleen sitä, ja arvoksi 1770!!
11.6.2013 17:18
eli jatkoa pätkimis ongelmalle sytys on säädetty niin että ne se ura on niiden kahden uran välissä = vakio? miten tuota säädetään nimittäin haluaisin siirtää sytytystä 1mm eteen päin jos se auttaisi, niinkuin joillakin viallisten kampuroiden omistajilla on käynyt. voiko sitä säätää vauhtipyörän ollessa paikalla vai pitääkö se ottaa pois? ja miten se koko homma tapahtuu`?
löysin tuollaisen kuvan
http://i866.photobucket.com/albums/ab22 ... 11-146.jpg niin pitää löysyttää noita pultteja ja pyörittää tuota pohjalevyä? eli pitää ottaa vauhtis pois?
mikäs ulosvetäjä tähän passaa? kuullu että pv:n ulosvetäjä pitääkö paikkaansa?
11.6.2013 21:23
torstaattori kirjoitti:eli jatkoa pätkimis ongelmalle sytys on säädetty niin että ne se ura on niiden kahden uran välissä = vakio? miten tuota säädetään nimittäin haluaisin siirtää sytytystä 1mm eteen päin jos se auttaisi, niinkuin joillakin viallisten kampuroiden omistajilla on käynyt. voiko sitä säätää vauhtipyörän ollessa paikalla vai pitääkö se ottaa pois? ja miten se koko homma tapahtuu`?
löysin tuollaisen kuvan
http://i866.photobucket.com/albums/ab22 ... 11-146.jpg niin pitää löysyttää noita pultteja ja pyörittää tuota pohjalevyä? eli pitää ottaa vauhtis pois?
mikäs ulosvetäjä tähän passaa? kuullu että pv:n ulosvetäjä pitääkö paikkaansa?
Pitää ottaa vauhtipyörä pois ja sit löystyttää niitä pultteja ja laittaa pohjalevy oikeaan kohtaan ja sitten kiinni , pv ulosvetäjä käy . Kato missä kohtaa viiva on 2k1 ja 2k2 sytytyksessä pitäisi olla ekan viivan kanssa kohillaan ja 2k3 sytytyksen tokan viivan kohalla käsittääkseni
12.6.2013 6:28
huVud kirjoitti:Juupeli6 kirjoitti:Mitenkäs toi mittari nyt kalibroidaan motoille -12 mallissa? Tietopankin mukaan WS:n pitäis vilkkua toisessa kulmassa (varmaan vuosimalliero?) sekä kun saan sen vilkkumaan ja pidän mode-nappia pohjassa niin mittari palaa takaisin normaaliin nopeuden näyttötilaan.
Joo elikkäs ne ohjeet sille mittarinkalibroinnille ei oo ihan oikein siellä, itekki tappelin sen kans mutta ainaki mulla toimi ku ws alko vilkkuun nii painon +-nappia niin pääs sääteleen sitä, ja arvoksi 1770!!
Kiitos nyt toimii!
13.6.2013 14:03
2010 kotarin mittarissa ei ole mitään WS missään. On vaan ne mitä on normaalisti mode nappia paineltaessa esillä siinä reunoilla.. Apuja?
13.6.2013 17:31
Sakaaali kirjoitti:2010 kotarin mittarissa ei ole mitään WS missään. On vaan ne mitä on normaalisti mode nappia paineltaessa esillä siinä reunoilla.. Apuja?
Otat edestä katsottuna vasemmanpuoleisen pistokkeen irti eli sen mihin menee ne 3 johtoo. Sitte pitäis löytyä WS sieltä valikosta. Näin ainakin ite suoritin kalibroinnin.
13.6.2013 17:47
Mitenkäs te olette hoitaneet tuon jalan lyhentämisen? Kun tuntuu se kumi olevan jalassa niin kovaa kiinni, ettei uskalla ottee pois jossei sitä saakkaan takaisin. Mitenkä se edes on siinä kiinni, liimalla vai mitenkä?
13.6.2013 18:00
Lämmitä kuumailma puhaltimella ja vääntelet vaikka ruuvi penkissä.
13.6.2013 21:31
Mites se on käykö uudenmallin v forcet 07 kotariin?