Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
13.11.2012 21:26
Siitä akseleidennläpi vedät kierretangot, päihin ne kaatumatapit ja muttereilla kiinni molemmilta puolilta. Muistaakseni detsin akselit on valmiiksi ontot niin ei tarvi porailla
13.11.2012 22:38
Mikko_^^ kirjoitti:Ja sitte minkälaiset säädöt porukal on gianellil 34mm kaasari boyesin läpät?
Sormeä on kierretty nenässä 3 kertaa ja sitten laitettu holkki hyrskyttimeen. Mietippä kysymystäsi!
13.11.2012 23:32
mutta eteen joutuu laittamaan kaatumatapeille 6mm kierretangon, tai poraan vähän matkaa toista päätä 8mm terällä, koska siellä on pienempi reikä, taakse menee suoraan 8mm kierretanko läpi.
14.11.2012 16:51
_rieska_ kirjoitti:Mikko_^^ kirjoitti:Ja sitte minkälaiset säädöt porukal on gianellil 34mm kaasari boyesin läpät?
Sormeä on kierretty nenässä 3 kertaa ja sitten laitettu holkki hyrskyttimeen. Mietippä kysymystäsi!
Joka ikisellä sivulla joku kysyy samaa
Koititko hakua?! Todella pyörä kohtasta tuo säätäminen, josset siitä mitään tiedä niin suosittelen lämpimästi tuota rieskan tekniikkaa toimii todella hyvin
16.11.2012 0:37
Mikäköhän jammuu nyt tuli ku starttaa nii se napsahtaa kerran aina ku painaa startti nappii ja katoin nii se napsahdus kuuluu siit akun vieres olevast mokkulast eli ei siis starttaa APUA!!
Viimeksi muokannut Detsonimiäs päivämäärä 16.11.2012 17:08, muokattu yhteensä 1 kerran
16.11.2012 0:54
Detsonimiäs kirjoitti:Mikäköhän jammuu nyt tuli ku starttaa nii se napsahtaa kerran aina ku painaa startti nappii ja katoin nii se napsahdus kuuluu siit akun vieres olevast releest eli ei siis starttaa APUA!!
ota irti ja osta uus rele?
16.11.2012 8:52
Ei kai se nyt solenoidissa oo vika -.- ku ei tuu vaa startille asti virta eli siin voi olla kosketus häiriö jossai ja ku kaikki muut valot ja kaikki toimii nii ei siin mokkulas oo sillo vikaa -.-
Viimeksi muokannut Detsonimiäs päivämäärä 16.11.2012 17:08, muokattu yhteensä 1 kerran
16.11.2012 10:12
Miten vitussa se rele vaikuttaa valoihin.
16.11.2012 15:49
Detsonimiäs kirjoitti:Ei kai se nyt releessä oo vika -.- ku ei tuu vaa startille asti virta eli siin voi olla kosketus häiriö jossai ja ku kaikki muut valot ja kaikki toimii nii ei siin relees oo sillo vikaa -.-
et taida täysin olla perillä siitä mitä se rele oikein tekee
16.11.2012 17:07
aijaa... ei kai se siinä solenoidissa vika oo jos antaa akulla SUORAAN virran starttii eikä siltikää pyöritä siin on siis joko kosketus häikkä tai hiilet menny
16.11.2012 17:55
avaat starttimoottorin ja katot hiilet onko kuluneet ja liukuvat vapaasti ,sitten kannattaa puhdistaa hiiliurat hiilipölystä..
17.11.2012 13:05
Morjesta kaikille detsin omistajille. mulla olis tarkotus mahollisesti jos on aikaa, niin kuidutella kopioita Dt takalipasta. olisko tämmösille ostajia? ja kannattasko tehä semmosia "tunig" lippoja missä lampun paikkalla on vaa tasanen paikka vai iha kopioita vakiosta?
17.11.2012 14:34
kysyn nyt vielä täälläkin? Oisko hyvä kauppa ostaa tommonen 2005 detsi otteessa re mutta todellisuudessa smoto ja enskat mukaan,smotoihin erikseen keula ja jarrut,renkaat hyväs kunnossa ja ketjut menee,kiertokangessa ei väljää ja konekkin kuulema 13 tuhatta sitten laakeroitu.
onhan sillä keulittu mutta niinhän se 2-tahilla kuuluukin. Hintaa on 1700 ja vikoja muutama pikku kauneusvirhe ja lippa halki
ja Joo tiiän pyörän historian aika tarkkaan ja mäntä vaihettu 3 tuhatta sitten ja samalla pytty porattu
17.11.2012 17:22
vesbeli kirjoitti:Morjesta kaikille detsin omistajille. mulla olis tarkotus mahollisesti jos on aikaa, niin kuidutella kopioita Dt takalipasta. olisko tämmösille ostajia? ja kannattasko tehä semmosia "tunig" lippoja missä lampun paikkalla on vaa tasanen paikka vai iha kopioita vakiosta?
Tee ihmeessä! Ja molempia malleja, luulis että olis ostajia kunhan ei ihan järjettömiä pyydä. Täällä ainakin yksi ostaja sellaselle tasaselle lipalle missä ei oo valolle paikkaa
18.11.2012 15:33
Vika oli hiilissä