3.5.2013 19:28
m-tuninki kirjoitti:Vam0s kirjoitti:Tosiaan itseltäni on vain änkän pilli poistettu ja laitettu pipercrossi tilalle. Isompi suutin pitäis hommata jostain kun nyt käy niin laihalla että nykii :/
Miten sä sen ensinmäisen ritilän sait irti vai leikkasitko änkän auki?
amikselta löysin semmosen puukkosahantyyppisen koneen, jolla leikkasin ritilän irti työntämällä terän änkän sisään ei siitä kovin nättiä tullu, mutta sain kuitenki suurimman osan ritilästä ulos
kävin muuten tänään hakemassa pipercrossin ja nyt alkaa se suuttimen metsästys.. Eli minkäkokoinen suutin tuon piperin kans kannattaa olla? onko kukaan tilannut ulkomailta isompaa suutinta? jos poraa suuttimen niin miten se tehdään? teränkokoa lähinnä mietin, kun se vakio 118 suutin ei ole 1.18mm toisinkuin moni luulee. se numerosarja kertoo sen suuttimen virtausnopeuden? korjatkaa jos olen väärässä..
3.5.2013 20:41
3.5.2013 22:11
4.5.2013 17:31
Makezz97 kirjoitti:Mulla ois ehkä tollasen Cbr:n hankkimine mielessä nii saisko vähä käyttökokemuksia?
Miten kiihtyy? Huiput? Ajomukavuus? Luotettava?
9.5.2013 1:11
12.5.2013 15:41
12.5.2013 16:42
12.5.2013 21:57
13.5.2013 14:07
m-tuninki kirjoitti:Te, jotka ootte pistäny pipercrossin tai jonku yleissuodattimen cebariin, nii mihin ootte laittanu ne 2 ilmanputsarissa olevaa letkua? toinen on vissiin moottorin huohotinletku ja toinen joku sakkaletku?
aloin toho mun kaasariseppoon piperiä sovitteleen ja en keksi niille 2letkulle mitään järkevää paikkaa nii mitä te ootte niille teheny?
13.5.2013 16:30
13.5.2013 16:48
13.5.2013 16:57
13.5.2013 16:59
13.5.2013 17:03
13.5.2013 20:47