Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
16.9.2012 20:38
No kyllä tommosen takuusee pitäis mennä.
Ja AceFin eipä mitää ku oma pyörä vieläki korjaamol kolarin takia
16.9.2012 21:38
jrlaine kirjoitti:Mistä saisi putkia tähän nelarihusseen? Esim. HGS tai wileyco. (leovincen ja scalvinin tiedän jo)
Eipä niitä taideta suoraan tehdä, ainakaan Wileycota. HGS pitäisi löytyä kyllä googlaamalla, mutta muistaakseni ihan helvetin ruma.
16.9.2012 23:54
miiggz kirjoitti: Muuten tuleepi helkutin kallis lasku
Tässähän on sama tankki kuin 2t mallissa joten kannattaa katella MP pitstopista onko siellä tankkeja. Hyvä ja nopea palvelu, osat tullu ainaki mulle kahessa päivässä tilaamisesta.
18.9.2012 16:44
Tänä aamuna se sitten kävi. Husse kaatu pystyjalansa takia paikaltaan, kun kone oli lämpiämässä...
Hämmästyttävää kyllä, ainoaksi vaurioksi jäi vaihdepolkimen vääntyminen. Tupeissa oli jo käsisuojien takia valmiiks reiät, eikä katteisiinkaan tullu naarmuja!
18.9.2012 19:56
Noniin, pysyypähän vesi pois virtalukosta
Toi hattu on siis 35millisen kupariputken tulppa. Menee aika tiukasti siihen. (Plus sopii väriin aika hyvin
)
19.9.2012 17:52
Erittäin hyvä ratkaisu (siis ideana, toteutusta en kommentoi), mutta muista et ei saa jättää vettä muhimaan tonne lukkoon jos se on märkä ettei ruostu.
19.9.2012 23:21
Nyt kun tässä on tää kosteus ollu aiheena nii onko muilla semmosta pikku ongelmaa et tulee kosteutta mittarin sisään ja höyryä siihe lasii nii on vähä hankala nähä? ootteko onnistunu jotenki tiivistelee/korjaa ettei tuu
20.9.2012 11:29
Ei mulla ainakaan sinne sisään mene. Välillä on huurussa se mittari siitä päältä, mutta pyyhkäsemällä ainakin mulla lähtee pois.
20.9.2012 11:59
Kannattaa oll yhteydessä huoltoon jos mittari huurtuu, Hussesta en tiedä mutta muutamassa muussa merkissä on mittareita vaihdettu takuuseen jos ne on huurtuneet sisältä.
Ei sen mittarin tiivistäminen auta, kyllä se kosteus menoreiän löytää ja kun on hyvin tiivistetty niin kosteus ei pääse sieltä pois. Joskus on mittariston sisälle laitettu geelipussi joka imee kosteutta itseensä, toimii vähän aikaa mutta ei ole pysyvä ratkaisu,
20.9.2012 15:08
Hussessa ei kyllä onnistu toi silica gel -kikka, koska tila lasin ja näytön välissä on niin pieni.
20.9.2012 17:27
Hussen mittariston rakennetta en tunne mutta pussin ei välttämättä tarvii olla lasin ja näytön välissä.
20.9.2012 18:31
Joo no tää ongelma on nii pieni et sen kanssa pystyy elää se kosteus lähtee yleensä sieltä 2-3 päivässä kastumise jälkee
20.9.2012 19:01
Kertokaas ny miten saisin lisää potkua tähä vehkeesee alkaa ketuttaa ku tehari terpit vinguttaa kiihytyksessä siinä vieressä. Isompaa pyttyä en viitti ihan ostaa ja tehoputkessa on nii paska teho/hinta suhde että ei kiitos.
20.9.2012 19:29
Ei sille sitten mitään voi ainakaan halvalla tehdä, paitsi välejä keventää, mutta sitten tippuu huiput, virinokka ja kannen koneistus taikka valmiiksi portattu kansi on melkeinpä ainoat maholliset virit jos kuutiotilavuus täytyy vakiona pysyä, ja todellakin älä tuhlaa rahoja putkeen kun ääniä se vaan muuttaa.
Ja noita viriosia myy, tietopankissakin mainittu indonesialainen automotivespartsshop, ja huom. myös Malossi myy virinokkaa, mutta sitä ei voi käyttää kuin heidän 180cc setin kanssa.
20.9.2012 21:02
Joko tumpulan vekotin on törkeen laiska tai derbit on hemmeti kirees kunnos sielpäi
meinaa ittel ei oo ykskään teharimopo rinnalla pysyny, kyl se siin vaiheessa ku kakkosta hakkaa sisään ni jää, vauhtia tulee mopon voimiin nähden liikaa.
Toi mun mh menee husun kanssa aika samoissa, mutta siinä onki 70cc ja ynnämuuta, ykösellä piikillä lähtee etunen pilkkimään
Mutta loppuje lopuksi on toi husse niin paljo mukavempi ajaa kuin tollane 2-t saha