10.9.2012 16:09
Juuri tuota yritetty, ei tullut kierteet meni. Mutta palat sain pois, käytin koneistamolla kesti noin 2 min kun sellasella akselilla missä oli painoa mikä liukui akselia pitkin vähän kuritti sitä. Oli aika wtf olo kun sai niin nopeasti pois Enää sitten tiivisteiden hommaus ja kone kuntoon. Vai pitäiskö vaihtaa mäntä samalla? Mistä näen onko se vaihtokunnossa kun ei perus näppituntumalla voi puristuksiakaan kokeilla kiksin puuttumisen takia :/ Mietin että laitan ainakin uudet kampiakselin stefat koska vähän tuntuu että jompi kumpi saattaa vuotaa, ja muutenkin ihan hyvä vaihtaa. Se vuotamisen epäily siksi että lämpimänä kone savuttaa todella oudon hajuista valkeaa savua. Vai meneekö jäähynesteet pyttyyn? Hitto ku en muista minkä värinen tuli kummassakin tapauksessa...-jokin kirjoitti:itellä oli kans jumissa semmoset täytepalat. Ne lähti irti kun teki semmosesta 10x10cm kokoseen nylon levyn palaseen reijän ja jos sulla on niissä täyte paloissakierteet niin tarpeeksi pitkä pultti siihen kiinni ja pultiin mutteri ja monta rikkaa siihen mutterin ja levyn väliin ja niitä kiristelemään.huom käypi joku puulevyki siihen hommaan kuhan on tarpeeksi paksua.
10.9.2012 16:52
10.9.2012 18:34
10.9.2012 19:57
11.9.2012 0:59
luikero kirjoitti:Taitaa se sitten tarkoittaa lohkojen irrotusta? Pitää miettiä vielä, hyvä juttuhan se olisi mutta on se kyllä työläskin.
17.9.2012 22:54
18.9.2012 15:24
18.9.2012 20:09
18.9.2012 20:53
4.10.2012 12:16
5.10.2012 21:54
7.10.2012 14:55
7.10.2012 20:53
7.10.2012 22:23
8.10.2012 18:27