14.10.2011 16:36
14.10.2011 17:22
14.10.2011 17:37
liinA kirjoitti:No ensinnäkin se öljypumppu on suurin syy näihin hajoamisiin
liinA kirjoitti:En laita kokonaan syytä siihen tuorevoiteluun
Se on se voitelu niissä pyörissä mikä vaikuttaa siihen kiinni leikkaamiseen suurimman osan, ja mikä sitä pyörää voitelee? Tuorevoitelu
14.10.2011 23:09
15.10.2011 1:27
Tuotanin kirjoitti:Ainakin kun itse olin ostamassa kevaria, aika monessa hussen myynti-ilmoitusessa sanottiin, että mäntää vaihdettu kun pyörän on leiponut ja Apriliat eivät olleet leiponut lähellekkään niin usein. Ja suurin piirtein yhtä paljon niitä ilmoituksia luin. Tai sitten Apriliaa myyneet eivät vain olleet ilmoittaneet asiasta
Eli jos pyörä sammuu kun tuorevoitelu ei toimi, niin yksikään hussejen leipominen ei ole johtunut siitä, että öljypumppu ei ole toiminut? Ei se vaan tunnu tunnistavan, ainakaan en ole ikinä kuullut, että jonkun husse ei olisi käynnistynyt/ olisi sammunut sen takia, että pumppu ei toimi.
Myönnä nyt vaan, että se hussesi sähköinen tuorevoitelu ei ole täydellinen, vaan verrattuna mekaaniseen pumppuun aivan täysi paska. Toiminta voi olla ehkä jotenkin parempi, mutta luotettavuus valehtelematta kymmeniä kertoja huonompi.
15.10.2011 10:27
eetu94 kirjoitti: Voin lisäksi väittää, että osa husse kuskeista on sellaisia, jotka eivät ymmärrä 2-tahtisista mitään. Nämä taas sitten varmasti aika usein tulevat valittamaan, että leipominen oli sähköisen tuorevoitelun vika...vaikka todellisuudessa vika oli jossain aivan muualla
15.10.2011 10:50
15.10.2011 18:56
Tuotanin kirjoitti:Mutta periaatteessa yhtä tyhmiä pitäisi olla myös osa Aprilia kuskeista
15.10.2011 19:12
Tuotanin kirjoitti:Mutta periaatteessa yhtä tyhmiä pitäisi olla myös osa Aprilia kuskeista
No jokatapauksessa itellä on tuorevoitelu ohitettu, enkä aio laittaa sitä enää takaisin toimintaan.
15.10.2011 21:56
huss_ kirjoitti:Tuotanin kirjoitti:Mutta periaatteessa yhtä tyhmiä pitäisi olla myös osa Aprilia kuskeista
No jokatapauksessa itellä on tuorevoitelu ohitettu, enkä aio laittaa sitä enää takaisin toimintaan.
Tai sitten ei... Yleensä ne, jotka ei tiedä pyöristä mitään ostaa sen suosituimman/tunnetun pärrän, eikä Aprilia kuulu tuohon kastiin.
Ja moottorijarru huonojen säätöjen ohella on se mikä nämä vehkeet rikkoo, ei öljypumppu. Husseissa on öljypumpun takia leiponu yleensä semmoset pyörät, joihin on katteet vaihdettu ja tuorevoiteluletku on jäänyt katteiden väliin puristuksiin, tämäkö on tuorevoitelun vika?
Onhan se seosvoitelu "luotettavampi", mutta IMO sen öljyn kanssa läträämisen voi jättää niille oikeille kisapeleille.
15.10.2011 22:01
15.10.2011 22:25
15.10.2011 22:50
9.11.2011 17:49
10.11.2011 23:32