Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
13.7.2011 15:27
Itse ajoin sen mopoaikani eli vuoden myöskin vakio-Derbillä, kyllähän se Varre tuntuu aika tykiltä sen jälkeen
13.7.2011 21:31
eGetin kirjoitti:Itse ajoin sen mopoaikani eli vuoden myöskin vakio-Derbillä, kyllähän se Varre tuntuu aika tykiltä sen jälkeen
Enkä oikeastaan oo ajanu sillä sen enempää ku että kävin sen myyjän pihatien (n. 300m pitkä) päässä ja takasin. En menny parhaillaan kun ehkä 70 km/h mutta oli se silti nannaa.
13.7.2011 22:33
Itte oon kans jakke suunnitellu et jos repis noi katteetkin pois =) Ostais jonku lampun tai maskin vaan siihe eteen pienen
14.7.2011 12:13
Onko kellään kokemusta 1 piikin isommasta rattaasta? Mikä on muuten vakiot? Ja tuleeko vauhtia miten lisää, vai eikö jaksa oikee pyörittää? Auttaako jos vähän isontaa ilman saantia ja onko jotain muita kikkoja jolla sais vähä pirteyttä..
14.7.2011 12:41
veikko- kirjoitti: Mikä on muuten vakiot?
Eikös 14/44 ole vakiovälit..? (Korjatkaa jos olen väärässä.)
15.7.2011 15:24
14/44 on vakio välit, itsellä tällä hetkellä 13/41 ja lähtee hyvin...
15.7.2011 16:40
Mite lähtis 15/44?
15.7.2011 19:09
Huiput voi nousta (jos kone jaksaa vääntää) jonku verran mutta kiihtyvyys taas huononee
15.7.2011 20:34
Kokeilemalla selviää. Melkein väittäisin että on mukavampi ajella kun kierrokset tippuu hieman satkun vauhdissa, eli on korkeimman väännön alueella, elikkäs ei hyydy välttämättä niin pahasti ylämäkiin.
15.7.2011 22:48
Latonen kirjoitti:14/44 on vakio välit, itsellä tällä hetkellä 13/41 ja lähtee hyvin...
Saanko udella tarkalleen miten hyvin? Oma Varre meni vakioväleillä sen 105-110..
15.7.2011 23:49
Latonen kirjoitti:14/44 on vakio välit, itsellä tällä hetkellä 13/41 ja lähtee hyvin...
Lähtee hyvin
. Onhan ne tosiaan jopa 0.35% vakioita lyhyemmät. Vaikutus on varmasti huikea.
16.7.2011 11:54
Nopeutta sain 110 pitkän kiihdytyksen jälkeen.
Enimmäkseen ajelen kaupungissa tai max.80km/h ja totesin välien olevan sopivat tarkoitukseen...
Voin jotain aikoja mittailla kunhan kerkeän.
Jätti muuten Hyosungin aika nätisti
16.7.2011 15:45
Latonen kirjoitti:Jätti muuten Hyosungin aika nätisti
Otappa aikoja =P. Ite sain vakioilla 16-17 sec. 0-100km/h menemään.
Entäpä kuinka kauas kelaa kakkosella noilla sun väleillä?
17.7.2011 16:52
Karbon kirjoitti:eGetin kirjoitti:Itse ajoin sen mopoaikani eli vuoden myöskin vakio-Derbillä, kyllähän se Varre tuntuu aika tykiltä sen jälkeen
Enkä oikeastaan oo ajanu sillä sen enempää ku että kävin sen myyjän pihatien (n. 300m pitkä) päässä ja takasin. En menny parhaillaan kun ehkä 70 km/h mutta oli se silti nannaa.
Sit ku saat lapun taskuun ja pääset kunnolla tielle ajamaan niin ei sulla kauaa mene kun rupee vituttamaan tän vehkeen
huipputehot.
17.7.2011 22:39
110km/ - 10k rpm jaksaa suoralla, mutta alamäkeen jaksaa mennä 115km/h, eikä siitä eteenpäin toivoakaan!? Voi tietenkin johtua liian avoimesta ympäristöstä sillä maalla ajelen. Pitää ettiä joku kuusien ympäröimä suora jostain jeesuksen selän takaa.
Mitään perus vinkkeleitä, että miten saisi sen 120 menemään taas? Ketjut luulisi jo uivan öljyssä =p