16.8.2013 23:53
17.8.2013 0:28
17.8.2013 0:56
.miGGis kirjoitti:Kun vaihdoin tähän pyörään oljyt, kävi ilmi että edellinen omistaja oli saanut öljynsuodattimen sen suojan kiristävän ylimmän mutterin rikkomaan jengat... Mitäs ton kanssa voi tehdä? Onnistuiskohan kierteiden tekeminen sinne kampikammion koteloon?
17.8.2013 1:07
17.8.2013 9:40
17.8.2013 11:23
17.8.2013 11:30
Murska Arska kirjoitti:Eikös tuolla ole Betalle oma paikka tehdä näitä kysymyksiä?
Betassa saa venttiilit säädettyä ilman letkujen irroittamista.
17.8.2013 12:05
Kun ongelmahan on siinä ettei tuo takuuseen voi mennä kun pyörä on 2010 vuosimallia. Onko jollakin kokemusta auttaako pidempi pultti? Tai mitä ratkaisuja muut on tehnyt?naksu007 kirjoitti:.miGGis kirjoitti:Kun vaihdoin tähän pyörään oljyt, kävi ilmi että edellinen omistaja oli saanut öljynsuodattimen sen suojan kiristävän ylimmän mutterin rikkomaan jengat... Mitäs ton kanssa voi tehdä? Onnistuiskohan kierteiden tekeminen sinne kampikammion koteloon?
Minulla kun ekan kerran vaihoin öljyjä (500km:n kohdalla) niin kiristin tuota samaista mutteria en edes kovaan niin kierteet hajosi. Ainakun pyörittää niin hajoaa lisää elikkä tehtaalla ei ole tullut kunnon kierteitä ,mutta saa nähä meneekö takuuseen.
17.8.2013 12:20
jake--- kirjoitti:Ootko vaihtanut öljy laatua välillä?
17.8.2013 12:41
.miGGis kirjoitti:Kun ongelmahan on siinä ettei tuo takuuseen voi mennä kun pyörä on 2010 vuosimallia. Onko jollakin kokemusta auttaako pidempi pultti? Tai mitä ratkaisuja muut on tehnyt?naksu007 kirjoitti:.miGGis kirjoitti:Kun vaihdoin tähän pyörään oljyt, kävi ilmi että edellinen omistaja oli saanut öljynsuodattimen sen suojan kiristävän ylimmän mutterin rikkomaan jengat... Mitäs ton kanssa voi tehdä? Onnistuiskohan kierteiden tekeminen sinne kampikammion koteloon?
Minulla kun ekan kerran vaihoin öljyjä (500km:n kohdalla) niin kiristin tuota samaista mutteria en edes kovaan niin kierteet hajosi. Ainakun pyörittää niin hajoaa lisää elikkä tehtaalla ei ole tullut kunnon kierteitä ,mutta saa nähä meneekö takuuseen.
17.8.2013 13:46
.miGGis kirjoitti:Kun ongelmahan on siinä ettei tuo takuuseen voi mennä kun pyörä on 2010 vuosimallia. Onko jollakin kokemusta auttaako pidempi pultti? Tai mitä ratkaisuja muut on tehnyt?naksu007 kirjoitti:.miGGis kirjoitti:Kun vaihdoin tähän pyörään oljyt, kävi ilmi että edellinen omistaja oli saanut öljynsuodattimen sen suojan kiristävän ylimmän mutterin rikkomaan jengat... Mitäs ton kanssa voi tehdä? Onnistuiskohan kierteiden tekeminen sinne kampikammion koteloon?
Minulla kun ekan kerran vaihoin öljyjä (500km:n kohdalla) niin kiristin tuota samaista mutteria en edes kovaan niin kierteet hajosi. Ainakun pyörittää niin hajoaa lisää elikkä tehtaalla ei ole tullut kunnon kierteitä ,mutta saa nähä meneekö takuuseen.
lusikka6000 kirjoitti:Onko tuo jäähdytys letku pakko ottaa pois venttiilien säädön ajaksi? itsellä beta tällä samalla koneella mutta 2 syyläriä niin haluaisin jättää sen homman väliin, onnistuuko venojen säädöt ilman sitä?
Noxq kirjoitti:Alexir, olisin jo ottanut muttei millään auennut se mutteri mikä siellä on. Saako tuota konetta lukittua jotenkin?
17.8.2013 16:37
17.8.2013 17:18
17.8.2013 22:45
Noxq kirjoitti:Osaako kukaan sanoa miten tuon välyksen saa pois tuosta kykin kruunusta?
19.8.2013 3:07