Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
3.5.2013 19:01
Miten ootte saanu muut tuon eturattaan stefan vaihdettua rikkomatta ruuvarilla paikkoja/miten teette yleensäkin tuon homman?
Kiitokset vastauksista jo etukäteen!
3.5.2013 19:59
Poraa ruuvi kiinni ja nykäse irti.
4.5.2013 1:02
Morjes!
Husse pitäs saada vaihettuu kotkaan, mutta nyt on silmiin osunut eräs mieleenkiintoinen husa. 12 vuoden sixdays tai 12 vuoden husan te olisi vaihtoehdot.. Katukäyttöön tulossa ja husa olisi hinnaltaan mukavampi. Mutta mites tuo husan kone, kun lohkot näyttää <-07 kotareista, onko se kuitenkin tuollaisen 12 vuoden tasoinen sisuskaluiltaan jne? Mites noiden vanhojen koneiden kiertokankiviat, onko korjattu jo noihin? Tuo husa olisi sekä vähemmän ajettu ja halvempikin hieman.. Onko tuollaisessa kotarissa sitten mitään "oleellista" parempaa.
4.5.2013 13:18
ne on periaatteessa sama asia erinimellä ja hieman eri katteilla/väreillä.
4.5.2013 14:30
12-Six-days ja Husa Te on täysin sama laitos tekniikaltaan. Enskavaneet on ainoot missä "eroa." Six-Days omaa Gantin, ja Husa DID:n. Ja ne jo mainutut katteet ja penkki. Husassa myös 11l tankki, kun Six-Dayssisa 9,5l.
Eli periaattessa aivan sama kumman ostat. Itse ottaisin uudemman ja vähemmän ajetun. Jos näin asia siis oli?
4.5.2013 14:34
Olis hakusessa KTM 125EXC 2009 smoto vanteita.
Olisko kellään myydä ja millä hinnalla?
Yhteyttä voi ottaa
ollikauppinen@luukku.com Tai lähettää viestii tänne
4.5.2013 14:44
Husa siis olisi hieman vähemmän ajettu, ja on omaan silmään yhtä hieno laitos kanssa! Lohkot siis ovat vain siis vanhojen kotareiden näköiset, mutta tekniikka itsessään samaa? Nyt kun tuo husse lähtis alta pois, niin lähtisin hakemaan husaa samoin tein
4.5.2013 14:52
Rotom kirjoitti:12-Six-days ja Husa Te on täysin sama laitos tekniikaltaan. Enskavaneet on ainoot missä "eroa." Six-Days omaa Gantin, ja Husa DID:n. Ja ne jo mainutut katteet ja penkki. Husassa myös 11l tankki, kun Six-Dayssisa 9,5l.
Eli periaattessa aivan sama kumman ostat. Itse ottaisin uudemman ja vähemmän ajetun. Jos näin asia siis oli?
Onko tuossa te:ssä muka yhtä paljon kaiken maailman tingeltangeleita ja lisävarusteita kun six-daysissa?
4.5.2013 20:07
tuli sellainen kysymys tätä topiccia selatessani mieleen, että onko V-forcen läpillä varustetuissa koneissa läppien raotus jopa yleistä? Itsellänikin on 2010 kone, tehtaan TT putkella, mutta alavääntöä ei ole nimeksikään. FMF:llä alavääntö oli olematon. Eli, kun alan avaamaan yläkertaa, kantsonko ensimmäisenä läpät, vai pa-säätimen, kangen, kampuran..?
4.5.2013 21:39
Pa-säädintä ja läppiä itte ainakin rupeaisin kattomaan. Voisi johtua myös väljästä männästä mutta jos toimii yläkierroksilla niin luultavasti ei.
4.5.2013 21:51
Mäntä tosiaan 30h ajettu! Ensimmäisten kymmenen sivun seassa oli juttua, että joillain toisillakin on läpät raotellut.
4.5.2013 22:48
Kyllä todennäköisesti paukuttaa aikalailla yläkierroksilla jos läpät raottaa.
4.5.2013 23:04
Alakierroksilla silloin tällöin paukkuu, kun lyö lusun tiskiin kohtuu alhaalta.
5.5.2013 1:29
OziBo_ kirjoitti:Rotom kirjoitti:12-Six-days ja Husa Te on täysin sama laitos tekniikaltaan. Enskavaneet on ainoot missä "eroa." Six-Days omaa Gantin, ja Husa DID:n. Ja ne jo mainutut katteet ja penkki. Husassa myös 11l tankki, kun Six-Dayssisa 9,5l.
Eli periaattessa aivan sama kumman ostat. Itse ottaisin uudemman ja vähemmän ajetun. Jos näin asia siis oli?
Onko tuossa te:ssä muka yhtä paljon kaiken maailman tingeltangeleita ja lisävarusteita kun six-daysissa?
Kummastakin alustan osalta esim. WP 4CS ja takana WP PDS. Koneessa ei tietääkseni mitään eroavaisuuksia. T-palat on uusimmissa Six-dayseissa oranssielaksoidut, Husassa mustat. Husan takahäkki sitä polyjotakin kun taas KTM omaa alumiinisen. Ja eipä tuo Six-Days omaa mitään kovin erikoista tingentangelia.
5.5.2013 2:52
http://www.motokeidas.com/shop/tuotteet ... -EXC-50mm- Mistäs tuommoisia lyhyempiä tukijalkoja saa muuten kun ton paketin mukana, pysyis paremmi pystyssä smotoilla