3.1.2014 15:05
3.1.2014 17:28
3.1.2014 20:49
miiggz kirjoitti:Ootko varma että kiillotusvaha kärähti kiinni, ettei mikään muu ulkoinen aine. Polttavaan puhtaaseen rosteripintaan palaa kiinni vähän mitä vaan. Putket aina mahd. puhtaaksi ennen kun laittaa kiinni ja ajamaan. Ja rosterin tummumiselle ei voi mitään, jos haluaa kiillon säilyttää niin joka toinen päivä hinkkaa pinnan taas puhtaalle rosterille asti.
Noista renkaista, ei ihmekkään että menee palloksi 150/70 kun vanteelle on tarkoitettu max 140. Itellä oli 150/60 pilot power, hyvin pysyi litteenä kuitenkin.
3.1.2014 22:39
jonicc kirjoitti:Mites muuten kun nyt ois talven aikana tarkotus vaihtaa ilmanputsari twinairiin. Tarviiko muuta kun Twinairin, kehikon ja pitemmän pultin? Suuttimet tietty kanssa tarvii, Itellä on vakioänkkä mistä killeri irrotettu mutta katalysaattori paikoillaan joten suuttimia kannattaa lähtee metsästää varmaan 135 ja 40 koista?
4.1.2014 16:48
4.1.2014 20:20
4.1.2014 21:27
4.1.2014 21:59
5.1.2014 0:37
5.1.2014 3:18
5.1.2014 17:21
6.1.2014 2:00
6.1.2014 21:00
9.1.2014 17:53
9.1.2014 20:05