Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
5.8.2013 13:00
Miten voi olla mahdollista että 11 tuhatta ajettu wr vie öljyä desi/viikko? Pitäiskö huolestua?
5.8.2013 13:56
ktmtyyppi kirjoitti:Yzäri_96, jalkapyörällä korjaantu kannenvuoto sillä että hommasi uudet kannenpultit ja uuet tiivisteet, vanhat kannen pultit voi venyä ja ei purista kantta piukkaan. idea noissa kannenpulteissa on että ne venyy todella vähän ja koittaa kutistua takaisin kokoonsa samalla puristaen kantta tiukkaan. sitkun ne liian tiukkaan tai useemman kerran kiristää niin raja tulee vastaan ja käy niinkuin jalkapyörällä
http://www.motot.net/galleria/kuva153688/, vanha pultti reilusti pidempi kuin uusi
En usko et kuitenkaa samaa settiä on sulla kuin jalkapyörällä
jp:llä oli
malossi 182.6cc
korkee puristeinen mäntä
19/23 portattu isoventtiili kansi
stage 2 nokka
kevyempi kiertokanki.
"10 hole" ruiskusuutin
malossin "red filter"
gianellin putki omatekosella vaimentimella
6 jousinen kytkin
25.5hp@12500rpm
23nm@8300nm
Noniin, kannentiiviste vuotaa. Olisiko sama vika kun jalkapyörällä?
5.8.2013 18:20
Joonaassss kirjoitti:Miten voi olla mahdollista että 11 tuhatta ajettu wr vie öljyä desi/viikko? Pitäiskö huolestua?
Pitää huolestua. Kuinka paljon sä ajat viikossa?
5.8.2013 19:29
Onkohan toi aika sattumanvaraista toi syöminen?
17tkm takana, 2tkm aina öljyillä ja sinä aikana öljyä ei katoa ollenkaan
5.8.2013 22:05
Jep. Ittellä 25tkm mittarissa ja kun 2000km välein vaihdan öljyt ni aina tulee litra ulos. Pelottaa vaan että kohta alkais öljyä syömää
6.8.2013 2:34
19tkm eikä mitään öljynsyönnin merkkejä.
6.8.2013 9:53
Viikossa tulee about tonni. Toi alko kuitenkin aika yhtäkkiä, et oisko siihen mitään muuta syytä kun toi syöminen. Ei vuoda tai tiputa mistään, se katottu moneen kertaan.
Talvella mäntä vaihtoon?
6.8.2013 17:20
tai ainakin se öljyrengas ja männänrenkaat?
6.8.2013 19:31
halusin kysyä tässä semmosta että tossa viikko sitten tuli ostettua wr125x ja moottori ei oikein vastaa kunnolla kaasukahvaan nii mistä voisi kyseinen vika johtua? pyörässä on 182cc top-performance sylinterisarja kiinni.
6.8.2013 19:33
Jos ei ole Power Commanderia ja säädetty 182 pytylle niin suurella todennäköisyydellä kaasuvasteen puuttuminen johtuu laihasta seoksesta.
6.8.2013 20:21
Pyörä säätöihin tosiaan, niin rupee pelaamaan.
6.8.2013 20:25
Toivottavasti ei kaverille sattunnu tussi juukkasen vanhaa weeraa, sillähä o ajettu nesteet sekasin ties kuinka paljo ja konekki taitaa olla aika väljä
Ribs in pieces
6.8.2013 22:13
vanhan omistajan nikki on projussi motot.netissä. 182cc sylinteri sarjan kanssa tuli top-performancen oma kehittämä pc. se on kyllä kiinni mutta onko säädetty ruiskua siitä ei ole minkäänlaista tietoa. Elikkä näin nähden syynä on näköjään, että seokset pitäisi säätää mieluiten ammattilaisella kuntoon ja ongelma katoaisi? ja onkos kellään kokemusta miten tolla top-performances pcllä voisi säätää seokset kuntoon itse?
7.8.2013 2:30
ediiiii kirjoitti:vanhan omistajan nikki on projussi motot.netissä. 182cc sylinteri sarjan kanssa tuli top-performancen oma kehittämä pc. se on kyllä kiinni mutta onko säädetty ruiskua siitä ei ole minkäänlaista tietoa. Elikkä näin nähden syynä on näköjään, että seokset pitäisi säätää mieluiten ammattilaisella kuntoon ja ongelma katoaisi? ja onkos kellään kokemusta miten tolla top-performances pcllä voisi säätää seokset kuntoon itse?
omakohtaista kokemusta tosta tp-pc härvelistä oo mutta Malossin säätöboxi ainakin oli hyvä, järkevä ja helppo käyttää.
Storm-Motorin ilmotuksen mukaan voisi valita 2 karttaa, mutta itse en tosiaan tiedä miten tota säädetään.
Kaikkein paras veto olisi Powercommander ja säädätys liikeessä.
Ja onhan se jussi tuukkasen kiertopalkinto, huhujen mukaan ajettu vedet/öljyt sekaisin, joten tiiä sitten missä kunnossa mäntä ja alakerta...
7.8.2013 2:35
Miten 150/60-17 pilot power menee weeraan? Meneekö kuinka lähelle ketjuja/swingiä?