23.4.2013 16:48
23.4.2013 20:43
23.4.2013 21:03
23.4.2013 22:54
23.4.2013 22:58
SimplemÄÄn kirjoitti:Ei se mitenkään vaikeeta pitäisi olla jos ny jokunen työkalu kädessä pysyy. Yleensä ite ottanu irti kokonaan niin on helpompi sitte suutimet vaihtaa, neulan pitäs pystyy kallistamalla kaasaria.
Toki onhan se aika jumppa jos käy kaikki suutin koot ja eri yhdistelmät läpi mutta kyllä se siitä
24.4.2013 0:27
putsipa kirjoitti:Toi wheelsize vähän laitekohtasta. Itellä 1770 ja näyttää tasan tarkan nopeuden kovissakin vauhdeissa (tarkistettu on)
24.4.2013 17:25
24.4.2013 18:31
24.4.2013 18:41
24.4.2013 23:06
alpinestars^ kirjoitti:http://aijaa.com/c1ozvR
Onko tuolla kytkinsylinterin ja lohkon välisen tiivisteen paksuudella vaikutusta, jos niin miten ? Kun tuohonkin on itellä ainakin 3 eri paksusta tiivistettä ja tunkasin niistä vaan yhen siihen.
RääGäri kirjoitti:Mikököhän mahtaa olla -09 exc vikana kun yleensä käynnistyy heti ekalla ja joskus saa polkea älyttömästi?
24.4.2013 23:45
25.4.2013 0:16
25.4.2013 12:03
KUISKUIS kirjoitti:Kattelin uutta änkkää kottaraisee ja osu vaan silmään tuollanen FMF:än shorty. Aloin lueskelemaan noita arvosteluita tuolta sivulta niin kaikki sanoo että toisi muka tehonlisäyksen alakierroksille? http://www.motosport.com/dirtbike/FMF-P ... ER-2STROKE pitääkö se paikkansa. Kellään kokemusta?
Niin ja suoraa exc125 ei näkyny löytyvän mutta käyköhän 150 sx:n?
25.4.2013 15:13
25.4.2013 15:30