Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
26.2.2015 23:19
Pitäähä sitä merkkiuskolline olla
Mutta juu hyviä pyöriä kaikki vaihtoehtos ja vastaus riippuu siitä mistä kysyy. Aprilia puolella sanotaa kuinka husse leipoo kun sen käynnistää ja husse puolella kysyttäessä husse keulii kaasusta vaikka vapaalla
vähä kärjistettynäOikestaa ei mittää pahaa sanottavaa vaihtoehdoistas kunhan kaikkia huoltaa ajaa ja käyttää niiku kuuluuki
27.2.2015 16:27
Kaikki pyöräthän on yksilöitä ja riippu paljon miten on pidetty. Itselläni on ihan päinvastaisia kokemuksia noista Husqvarnan ja Aprilian tehoista ja kestävyydestä. Oma husse jätti kaasarin tt setillä ja hgs putkella kohtuu helposti tt säxän ja tt mäxän, myös re dt:kin jäi. Nyt kun on kaasari vielä vaihdettu 35 mikuniin ja wr imuhilppeet niin ero on vielä selkeämpi ja kulutuskin vähän tippui. Mulla ei ole Husqvarnassa ollut 3000 kilsan aikana pienintäkään vikaa, vaikka onkin tätä ''pahinta'' vuosimalia, kuntaas kaverin mäxästä on kerran porsinut vaihdelaatikko ja kerran leikkasi kiinni, ilmeisesti johtui liian pienestä välyksestä. Tosin sillä on ajettukkin aika paljon enemmän kuin hussella, joten sekin selittää osittain tuota. Niinkuin jo aiemmin mainittiin, kaikki on varmasti hyviä vaihtoehtoja, mutta sillä miten pyörää on huollettu ja yleisestikin pidetty on varmasti suurin merkitys pyörän kestävyyden kannalta.
28.2.2015 17:54
omalla pärrällä oli noin 38tkm ajettuna eikä tuntunu missään, kun laakeroin koneen uuelleen niin laatikossa oli ku uudet laakerit, että ainakaan huonosta moottorista ei puhuta rotaxin kohalla
taitaa olla tuossa koneessa rave se epäluotettavin osa
28.2.2015 23:59
Kauanko porukoilla kestäny tulla osat easypart.nl? ja ostin tossa aprilia mx 125 tehtaan tt putken ja vakio välipili ei sopinu niin meneekö gianellin välipili siihen?
1.3.2015 17:27
Jos ei sovi niin laita sopimaan..
4.3.2015 23:12
Mitenkäs toi ilmanputsarin kuri? onko se kuri se tötsä joka on penkin alla? revinkö vaan irti vai?
5.3.2015 8:11
jerkkupoeka kirjoitti:Mitenkäs toi ilmanputsarin kuri? onko se kuri se tötsä joka on penkin alla? revinkö vaan irti vai?
Siinä tötsässä on toinen puoli tukittu mikä kuristaa
5.3.2015 17:12
Mitä mun pitäis sit tehä et saan sen kurin pois?
5.3.2015 18:09
Itse ainakin jollain terävällä puhkasin ja avarsin sen
6.3.2015 19:47
Nyt ois hoppu asial joten toivon nopeita vastauksia
Meneekö sama kaasari (dellorto 34mm vhsb) säxään kuin mikä ollut mx mallissa ennen
?
Sen tiedän että joku alipainenipppa jossain 34mm mallissa on, mutta onko se juuri tuossa ettei voikkaan käyttää vai jossain muussa?
Vai oliko mx malleissa alipainenippa mikä ei sovellu sx vai tarviiko säxä alipainenipan mitä ei ole mx malleissa ollut?
Nopeita vastauksia kiitos. Asialla ois hieman kiirus
6.3.2015 22:59
Moro ostin tossa tt-setin ja otin vakio kaasarin osat pois ja tyhjäkäynti suuttimessa on tommonen tiiviste? Tommonen kuminen panta ja tt-setin mukana tulleessa tyhjäkäynt. Suuttimessa ei ollut semmosta? Voinko laittaa sisään ilman sitä?
9.3.2015 23:56
Voisiko joku selittää tähän, että miten apikasta saa mittarista sen vilkkuvan työkaluvalon pois mikä tarkoittaa huoltoa?
10.3.2015 0:36
Voisiko joku laupias samaritilainen mitata 34 lorton pituuden?
Tarkotus olis tilata 34 imukaula 36mm keihiniin. Riippuu aika paljon tuosta imukaulasta saanko keihinin mahtumaan.
10.3.2015 11:36
jonttee96 kirjoitti:Voisiko joku selittää tähän, että miten apikasta saa mittarista sen vilkkuvan työkaluvalon pois mikä tarkoittaa huoltoa?
Ite ainaki muistaakseni painoin sitä mittariston nappia pohjassa jotenkin ja siit pääs valitsemaan sen työkaluvalon pois
10.3.2015 13:32
Millon teillä o se työkaluvalo tullu? Itel ei oo ikinä tullu..