Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
13.6.2014 18:31
Juu tuossa:
http://www.nettimoto.com/ktm/125/1690798Poisti jostai syyst ton myynnist, mut viel ois valmis vaihtamaa
14.6.2014 1:04
Pitäskö huolestua kun pakoaukon säätimeltä lähtevästä letkusta tulee välillä jotain valkoista öljyntapaista paskaa ja savua? Ja mikä tuo pakoaukon säätimen vieressä oleva ruuvi oikein on kun väänsin sen kiini niin tehot hävis onko se joku kuristin
14.6.2014 1:39
Tarkoitatko sitä pakoaukon säätimen ruuvia joka on sen ison "mutterin" alla josta säädetään pakoaukkoa? Vai sitä johon tulee se lukkoprikka systeemi kiinni? se kaksi ruuvia vierekkäin joista toinen pitää sitä prikkaa pohjassa ettei isompi pääse pyörimään.
Jos oot vääntäny tuon ison "mutterin" alla olevan ruuvin/mutteri kiinni joka sijaitsee vasemmalla puolella konetta niin pakoaukko aukee täysi väärään aikaan ja jos tuota toista mitä selitin niin oot kiristäny sen liian tiukkaan ja se pakoaukon laippa eipääse liikkumaan. Löysäät sitä vähän niin se pääsee liikkumaan taas.
*Toivottavasti ymmärrät, näin keskellä yötä ei ajatus taikka kirjotus pakosti luista parhaite
14.6.2014 1:57
Siis semmonen pikku ruuvi vasemmalla puolen konetta kun laitto kiini niin tehot hävis ja aukes niin alko taas pelittää. Mutta siis onko tuo vaarallista että tuosta letkuata tulee aitä paskaa ja savua
Mikä ihmeen lukkoprikka systeemi??? Pitää huomena kattoa
Ei tuplapostauksia, omaa viestiään voi myös muokata.
-AceFin
14.6.2014 12:42
Jos siis sitä pakoaukon säätimen huohotinletkua tarkotat koneen vasemmalla puolella niin aivan normaalia, että sieltä tulee öljyä tai pakokaasuja.
14.6.2014 14:00
Joo juuri sitä tarkotin.
14.6.2014 19:07
Voisko joku kertoa miten tuo mittari kalibroidaan? Tietopankin ohjeilla ei ainakaan onnistunut
14.6.2014 19:27
Jos meinaat sitä et muokkaat renkaan ympärismittaa nii katkase musta johto joka menee mittarille (sinne menee kolme johtoo) ja sit ite ainaki ohjekirjan avulla suunnistin sinne WS (Wheel Size) kohtaan sieltä valikosta ja säädin renkaankoon smotoille sopivaks (muistaakseni 1882)
15.6.2014 12:47
Kertokaas mitä teen kun kotkan kytkinnestesäiliön kannen pultista on kanta menny nii millä sen mahtas auki saada??
15.6.2014 13:19
2299 kirjoitti:Kertokaas mitä teen kun kotkan kytkinnestesäiliön kannen pultista on kanta menny nii millä sen mahtas auki saada??
otat terävän talttapäisen ruuvimeisselin ja hakkaat vasaralla siihen, ja jos omistat dremelin nii sillä pyöräytät uran siihen ja ruuvimeisselillä auki
15.6.2014 13:58
Kansi menee vissii tolla tavalla vaihtoon, mutta onneks se ei oo kallis
15.6.2014 15:34
Käykö nuo ktm sx 125-06 läpät ktm exc 125 -02, ja onko toimivuudeltaan mittää eroja?
15.6.2014 16:36
Nonii kipinä katos ktm exc 125 vm -09 kyselisin et kuuluuko tulla virtaa staattorin isoimpaa liittimeen.. ku en onko keltanen ja valkonen johto valoille? Sit vielä kuuluuks staattorin isoimpaan liittimeen tulla virtaa? Olis kiva tietää ku ei kehtaa uutta ostaa ennenku saan varmuuden asiaan
15.6.2014 20:10
Tuntuu kuin kotemista ei sais kaikkea irti ylhäältä. Kuvassa 200sx säädöt, säädänkö samaan kohtaan tuon loven vai ylemmäs/alemmas, tällä hetkellä lovi on hieman kuvaa alempana.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
15.6.2014 22:21
Kotarista pimeni staattori niin sorruin ostamaan tollasen tarvike staattorin kun oli 2x halvempi mitä alkuperäinen. Tuossa uudessa ei ole sitä viivaa jonka mukaan säätö normaalisti tehtäisiin. Vaikka mittasin tarkasti vanhasta staattorista tämän "viivan" paikan ja piirsin sen uuteen staattoriin samaan kohtaan niin sytytys ei ole kohdallaan. Miten sais sytytyksen oikeaan kohtaan ilman että tarvitsisi käännellä staattoria milli milliltä ja käydä koeajamassa joka kerta?