Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
19.4.2013 17:51
ja puheripuli jatkuu. Onko kellään myyä 320mm etujarrulevyä tai -06 kotkan vakio jarrulevyn adapteria? Ja tietenki halavalla!
ja vielä että mitä ootte tehny pytyille ku on vähä naarmua pytyssä ja entisestä männästä jääny pinnotetta pyttyyn ehkä n. 1mm x 1mm alueelle? kiitos vastauksista
19.4.2013 20:01
-
Viimeksi muokannut alpinestars^ päivämäärä 20.4.2013 18:40, muokattu yhteensä 1 kerran
19.4.2013 21:49
Olisko kellään vastausta että kone rahiseen kun antaa kierroksia? Ei varmaankaan muuta vaihtoehtoa kun kampuran tai kiertokangen laakerit?
19.4.2013 23:52
RääGäri kirjoitti:Tyhmä kysymys mutta seosvoitelu öljyn määrää laskiessa kerrotaanko 10x 0.03 vvai 10x 0.3 ? 10l bensaa ja 3% siis
0,03 niin saat vastauksen litroina, 0,3 niin saat vastauksen desilitroina.
20.4.2013 0:29
Pyörä alko käyttäytyy tos vähä oudosti ku mummottelin liikenteen seas ja yhtäkkii vaa äänet vähä hiljeni ja alavääntöjä tuli perkeleesti lisää mut sit ylhäältä ei kierrä ollenkaa ku pätkii yläkierroksil. :d Tulppa vaihdettu uuteen, ei mitään vaikutusta, kokeiltu ni pätkii ku kone kylmänä ja kuumana, kellään mitää vinkkejä mitä vois olla vikana?
20.4.2013 0:30
10x 0,03 tulee desilitroina, esim 5ltr on 50 desiä eli 50x0,03=1,5 desiä
20.4.2013 0:45
Vepavaa kirjoitti:Pyörä alko käyttäytyy tos vähä oudosti ku mummottelin liikenteen seas ja yhtäkkii vaa äänet vähä hiljeni ja alavääntöjä tuli perkeleesti lisää mut sit ylhäältä ei kierrä ollenkaa ku pätkii yläkierroksil. :d Tulppa vaihdettu uuteen, ei mitään vaikutusta, kokeiltu ni pätkii ku kone kylmänä ja kuumana, kellään mitää vinkkejä mitä vois olla vikana?
pakoaukon säädin jumissa, tsekkaa liikkuuvuus pytyn kyljessä olevasta tarkistusluukusta. Tod. Näk. Karstottunut mummoilusta ja jumittunut ala-asentoon. Avaat sen ja outsaat ni voilá, ja taas sutii jaa keulii
20.4.2013 2:20
Täältä lueskelin aikasemminki jotain tähän samaan aiheeseen liittyvää juttua, mutta varmistaisin kuitenkin. Elikkäs nyt on toka mäntä menossa pian vaihtoon, männällä ajettu nyt 80h ja mittarissa on 208h. Ja kysyisin, että laitanko 3ksi männäksi A vai B-koon? Pitääkö/kannattaako sylinteri mittaa/mittauttaa varmistaakseen minkä kokosta lyödään sisään?
20.4.2013 8:38
Mittauta sylinteri niin saad varman tiedon
20.4.2013 10:46
putsipa kirjoitti:Täältä lueskelin aikasemminki jotain tähän samaan aiheeseen liittyvää juttua, mutta varmistaisin kuitenkin. Elikkäs nyt on toka mäntä menossa pian vaihtoon, männällä ajettu nyt 80h ja mittarissa on 208h. Ja kysyisin, että laitanko 3ksi männäksi A vai B-koon? Pitääkö/kannattaako sylinteri mittaa/mittauttaa varmistaakseen minkä kokosta lyödään sisään?
Suosittelisin jo koneremppaa noille tunneille.. Mulla nyt 170h ja remppaan osaset tulossa, parempi nyt niin ei tule yllättäviä meno eriä.
20.4.2013 11:09
Turhaan 170h koneremppaa, täysin turhaa katuajossa tuolloin jo rempata.
20.4.2013 11:48
Itse ajoin omalla 09 pyörällä melkein 400h tuntia vain männän ja öljynvaihdoilla.
Kangessa ei ollut siinäkään vaiheessa välystä, laakereissa ei välystä.
Jatkaa olisi voinut mutta vaihdatin kangen silti, eli turha noin aikaisin katuajossa edes harkita...
20.4.2013 12:12
Kasasin ktm koneen, ja tuli sellanen vika että käynnistyspoljin liikkuu ehkä puolet liikeradastaan, ja kun konetta pyörittää niin kuuluu naputus siitä käynnistyspolkimen akselista??
Edit: Vika löyty, jousi oli huonosti
Viimeksi muokannut -linttamummo- päivämäärä 20.4.2013 17:52, muokattu yhteensä 1 kerran
20.4.2013 12:53
Avaa kytkinkoppa ja kato räjäytyskuvista miten kasataan. Vaikea selittää tälleen netin välityksellä.
20.4.2013 13:02
Asia selvä
Mites pitkää te muut keulijat ootte ajanu ennen isompaa koneremppaa ? Mietin tässä ku omalla vehkeellä tulee keulittua yms lähes kokoajan
Kertokaas mistä sais myös halvimillaan orggis mäntäsarjan
Viimeksi muokannut putsipa päivämäärä 20.4.2013 13:12, muokattu yhteensä 1 kerran