25.4.2013 22:36
latelainen kirjoitti:Tommonen kysymys olisi, että mitenkä tossa 2012 pyörässäni nuo sivu katteet lähtevät irti. Olen sieltä ohjekirjan mukaisesti kaikki mutterit availlut ja ongelmana ovat nämä koukut, joita en saa mitenkään suuntaan irti sieltä koloistaan. Jos joku tietäisi mitenkä päin ne on tarkotus sieltä ulostaa kiittäisin kovasti.
29.4.2013 15:22
29.4.2013 19:33
Timppavaan kirjoitti:Paljonko tälläisen saa maksimissaan kulkemaan ja mitä kaikkea pitäisi tehdä? Ei taida vakiona sen 110 päälle mennä,, Jos tälläisen nyt hommaan niin eikös kuitenkin jotain parempia putkia saa helposti ?
29.4.2013 23:14
29.4.2013 23:36
30.4.2013 8:45
1.5.2013 17:47
1.5.2013 22:37
m-tuninki kirjoitti:Minkäslaista viriä ootte cebareihin laittanut? Mun tarvis saada honda vääntämään paremmin, ku vastatuuleen ei pääse ku niukasti 105km/h
Tämänhetkiset virit mun kaasarisepossa on Vakiovälit, vakiosuutin, tyhjennetty putki, änkästä ensimmäinen ritilä ja dB-killeri pois.
Oon ajatellu isompaa suutinta ja vaparisuodatinta. Mitä suosittelette?
2.5.2013 0:01
apeka kirjoitti:m-tuninki kirjoitti:Minkäslaista viriä ootte cebareihin laittanut? Mun tarvis saada honda vääntämään paremmin, ku vastatuuleen ei pääse ku niukasti 105km/h
Tämänhetkiset virit mun kaasarisepossa on Vakiovälit, vakiosuutin, tyhjennetty putki, änkästä ensimmäinen ritilä ja dB-killeri pois.
Oon ajatellu isompaa suutinta ja vaparisuodatinta. Mitä suosittelette?
Eipä sitä vääntöö oikee saa ku isommalla pytyllä. Ihan neuvvoks kaikille jotka yrittää virittää nelari piikkiä nii änkkä nyt kannattaa ehkä äänien takia vaihtaa mutta melko turhaa ruveta käyttämään monia satoja parin heposen tai newtonin takia odottaa mieluummin vaikka sen 1-2v isompaa pärrää tai ostaa 2-tahdin
2.5.2013 22:40
2.5.2013 22:47
aksim97 kirjoitti:Todennäköisesti tuleva ceparin omistaja ilmoittauttuu! Pyörä on täysin alkuperänen, ilmeisesti välejäkin myöten, joten onko teillä jotain suositusta mitä pientä parannusta cepariin vois tehä?
2.5.2013 23:23
Vam0s kirjoitti:aksim97 kirjoitti:Todennäköisesti tuleva ceparin omistaja ilmoittauttuu! Pyörä on täysin alkuperänen, ilmeisesti välejäkin myöten, joten onko teillä jotain suositusta mitä pientä parannusta cepariin vois tehä?
En nyt tahtois olla töykeä, mutta sillon kun ostin cebarin luin lähes kaikki sivut tältä foorumin osasta josta löytyi muuten aivan helvetisti tietoa tässähän on nyt pari sivua taakkepäin tai jos mun postauksia kattelet niin siitä saat erittäin halvat "modit"
3.5.2013 9:06
aksim97 kirjoitti:Vam0s kirjoitti:aksim97 kirjoitti:Todennäköisesti tuleva ceparin omistaja ilmoittauttuu! Pyörä on täysin alkuperänen, ilmeisesti välejäkin myöten, joten onko teillä jotain suositusta mitä pientä parannusta cepariin vois tehä?
En nyt tahtois olla töykeä, mutta sillon kun ostin cebarin luin lähes kaikki sivut tältä foorumin osasta josta löytyi muuten aivan helvetisti tietoa tässähän on nyt pari sivua taakkepäin tai jos mun postauksia kattelet niin siitä saat erittäin halvat "modit"
Juu no lähinnä nyt meinasin, että onko nuo vakiovälit passelit tälle vehkeelle, en rupee putkeen koskee kyllä
3.5.2013 14:50
Vam0s kirjoitti:Tosiaan itseltäni on vain änkän pilli poistettu ja laitettu pipercrossi tilalle. Isompi suutin pitäis hommata jostain kun nyt käy niin laihalla että nykii :/
Miten sä sen ensinmäisen ritilän sait irti vai leikkasitko änkän auki?
3.5.2013 16:33