Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
27.3.2012 19:01
Nyt kävi näin, ei käynnistynyt duke. Starttinapista painaessa takapenkin alta kuuluu vain naksutusta (rele?). Muita kohtalotovereita?
27.3.2012 20:55
Ensiarviona sanosin et akku tyhjä varmaanki, oliko irti pyörästä talven ja latasitko talven aikana?, siitä kannattaa lähtee et lataa akun ja jos ei auta ni huoltoon.
Voi meinaan mennä paskaks se akku jos on pyörässä kiinni ja ei lataa kertaakaan talven aikan.
27.3.2012 21:17
Tänää tuli sitte giannelli putkisto tilattua omaan dukeen. Saa nähä miten se pärisee
27.3.2012 22:06
Doublejames kirjoitti:Nyt kävi näin, ei käynnistynyt duke. Starttinapista painaessa takapenkin alta kuuluu vain naksutusta (rele?). Muita kohtalotovereita?
Mulla oli sama homma ja oli sytytyspuola rikki.
27.3.2012 22:20
Joo, niin sehänse varmaan on ku motorradissaki testissä hajos, alkaa tuntuu, et pieniä vikoja tässäkin ilmenee:
- Puola
- Jäähynesteen sisässä pitävät tiivisteet
- Jäähyneste korkista unohtunu tiiviste
- Etujarrun jarruvalon anturi
Ei nyt mitään maailmaa mullistavaa, mutta eipä tääkään täydellinen oo ja kaikissahan noita pieniä vikoja on, että en sit tiiä onko intialaisuudella mitää merkitystä.
28.3.2012 0:21
Prätkä jätkä kirjoitti:Joo, niin sehänse varmaan on ku motorradissaki testissä hajos, alkaa tuntuu, et pieniä vikoja tässäkin ilmenee:
- Puola
- Jäähynesteen sisässä pitävät tiivisteet
- Jäähyneste korkista unohtunu tiiviste
- Etujarrun jarruvalon anturi
Ei nyt mitään maailmaa mullistavaa, mutta eipä tääkään täydellinen oo ja kaikissahan noita pieniä vikoja on, että en sit tiiä onko intialaisuudella mitää merkitystä.
Kai se nyt on itsestäänselvää, että on intialaisuudesta kiinni. Silmät vinossa asennellu noita teiän pyöriänne niin on mitä on.
28.3.2012 1:05
Lähinnä nyt meinasin et kai vuodessa ois ilmenny jos tää ois susipaska kuten kiinaskodet. Itsellä oli meinaa ennakko luuloja kiinamopon jälkee tätä kohtaa, mutta hyvin on karisseet ja uskaltasin väittää et kestää samallaillaku hondakin ja sekin on thaimaassa tehty.
Eli alan uskoa siihen, et laadunvalvonta se on mikä ratkasee eikä valmistusmaa, sitä nyt vaa tarkotin.
28.3.2012 10:41
No aika ilmeistä että jos pyörä on uusi ja ollut markkinoilla about vuoden niin pieniä vikoja voi ilmetä. Luulisi että ei tämän vuoden jälkeen noitakaan vikoja tulla näkemään.
28.3.2012 10:51
+1 , eikänäissäkään mitään isoja vikoja ole ollut.
28.3.2012 16:16
Soppanestori kirjoitti:No aika ilmeistä että jos pyörä on uusi ja ollut markkinoilla about vuoden niin pieniä vikoja voi ilmetä. Luulisi että ei tämän vuoden jälkeen noitakaan vikoja tulla näkemään.
Jep, eiköhän se laatu oo todistettu, että on riittävän hyvää. Ei oo tarvinnu kyllä pelätä et jättäs tien päälle.
28.3.2012 18:15
Prätkä jätkä kirjoitti:Joo, niin sehänse varmaan on ku motorradissaki testissä hajos, alkaa tuntuu, et pieniä vikoja tässäkin ilmenee:
- Puola
- Jäähynesteen sisässä pitävät tiivisteet
- Jäähyneste korkista unohtunu tiiviste
- Etujarrun jarruvalon anturi
Ei nyt mitään maailmaa mullistavaa, mutta eipä tääkään täydellinen oo ja kaikissahan noita pieniä vikoja on, että en sit tiiä onko intialaisuudella mitää merkitystä.
Lisää noihin vielä pienet mittariston viat. Itsellä nimittäin vitos-vaihteen kohdalla näyttää vain tyhjää.
28.3.2012 19:49
otettiiha sillo yzf:tki takasinkutsuun sen bensapumpun/alipainehanan takia ja vaihtoivat kaikkiin uuden tankin
se on tää perus ku tulee uus malli ni niis ekois malleis on aina pari "lastentautia"
29.3.2012 22:16
Kovasti ootte jauhanu noista putkista niin nyt sain naapurilta luvan pistää pari kuvaa tuplaputkistosta
Putket on ollu siis jo vuoden pyörässä, rosterista putket, enempää en kerro
DIY, eli halpaa.
29.3.2012 22:28
Komee toteutus, kerro terveisiä et parempi ku brittien vääntämä systeemi josta löytyy videoo youtubesta.
30.3.2012 10:10
Toihan on vähän vitusti hienompi mitä noi ostetut putket