Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
14.7.2011 22:31
http://www.nettimoto.com/derbi/senda/1166233Ois aika luopua kivasta lelusta, jos jotai kiinnostaa ni ottelee yhteyttä!
15.7.2011 7:17
äXDee kirjoitti:Kiitti, täytyypä varmaan koittaa noita 14/48! Ja vielä semmosta, vaikka kuuluis ehkä tekniikkapuolelle, että kannattaako ostaa uudet ketjut rattaiden lisäksi vaiko pärjääkö pelkkien rattaiden ostolla? noilla nykysillä rattailla/ketjuilla ei oo ajettu kuin n. 2000km eli ei oo kauheen kuluneet...
Jos on tosiaan hyvässä rasvassa ja oikeilla kireyksillä pidetty, siitä vain.
18.7.2011 14:28
Saako näihi terpeihi mitenkää poljinkäynnistystä?
18.7.2011 16:16
siinä on kaikki muu valmiina paitsi itse kiksi, eli sen otat jostain
18.7.2011 23:45
mmmm, nyt tarvis kampuraa yamahan koneellisee barbii, että jos joku viitis linkittää tai myydä
19.7.2011 12:32
Meni sitten depasta hajoomaan vaihteisto
1.vaihteella krohajaa aivan hitosti,välillä ei meinannu saada mitään vaihdetta päälle,tekis mieli lykätä koko roska suohon
19.7.2011 14:59
Osta esim. Skyteamin 250cc kone,eikös se käy suoraan näihin? ja myy vakiokone vaihteisto-vikasena pois jollekkin jos et ite osaa korjata.
19.7.2011 15:04
ainakin -04 derbiin menee 250 orion lähes suoraan kiinni, koska hondan kopiokone niin kiinnikkeet samois kohis
19.7.2011 17:44
Santzuk kirjoitti:Osta esim. Skyteamin 250cc kone,eikös se käy suoraan näihin? ja myy vakiokone vaihteisto-vikasena pois jollekkin jos et ite osaa korjata.
Joo toi skyteamin kone menee suoraa,mulla on tos vielä takuuta jäljellä niin pitäis mennä takuuseen,mutta jos ei mee niin oon suunnitellu just ton 250cc koneen ostamista kun ton korjaaminen tulis maksamaan kohtuu paljo.
sit kun on kunnos niin myyn pois ja ostan jonkun muun kemmun
19.7.2011 23:43
ei kukaan tietäisi mistä 07 vm 125 derbin sähkökaavio? jos joku viitsisi linkittää.
vai tietääkö joku mikä on keulassa oleva, mahdollisesti valoihin tuleva, turkoosin värinen ( tai joku vastaava) piuha?
20.7.2011 15:32
Toni-94 kirjoitti:ei kukaan tietäisi mistä 07 vm 125 derbin sähkökaavio? jos joku viitsisi linkittää.
vai tietääkö joku mikä on keulassa oleva, mahdollisesti valoihin tuleva, turkoosin värinen ( tai joku vastaava) piuha?
Ohjekirjasta löytyy kaavio. Sumekolta todennäkösesti saa ohjekirjaa/kaaviota. Koitin katso tuota turkoosia piuhaa joka taitaa olla vihree (kirjan mukaan) en kaaviosta heti ainakaan löytyny.
24.7.2011 2:04
Kunnon hyvä tää derbi!! Laitoin 55w h4 eteen ni ei jaksa vilkut vilkkua jos on etuvalo päällä. Nii ja akku kyllä on hyvä.
25.7.2011 0:02
Stefojen vaihdosta olis vähän kysästävää... Eli joo kaikki suju hyvin siihen asti kun oli tarkotus irrottaa liukupumppu sisältä. Alapään kuusiokolo löystyi kyllä mutta alkoi pyöriä tyhjää... koitin kattella googlen avulla niin siel sisällä ilmeisesti on joku vastakappale kuusiokololle. Ja siihen tarvis sorvata jonkinlainen erikoistyökalu siis (pitkävartinen suorapää?) avuks. Ja Paiolin keula kysees. Jos joku viittis selventää että meneekö homma näin, kiitos!
25.7.2011 12:38
$@m! kirjoitti:Santzuk kirjoitti:Osta esim. Skyteamin 250cc kone,eikös se käy suoraan näihin? ja myy vakiokone vaihteisto-vikasena pois jollekkin jos et ite osaa korjata.
Joo toi skyteamin kone menee suoraa,mulla on tos vielä takuuta jäljellä niin pitäis mennä takuuseen,mutta jos ei mee niin oon suunnitellu just ton 250cc koneen ostamista kun ton korjaaminen tulis maksamaan kohtuu paljo.
sit kun on kunnos niin myyn pois ja ostan jonkun muun kemmun
Nii ostat tohon 250cc ja vaihdat mun hussee
Ja kannattaa ostaa se orion 250cc eikö se ollu jotain 400€ ku skyteam 700€?