9.7.2011 14:28
9.7.2011 14:58
-jho- kirjoitti:Sitten tulipa tuossa mieleen että mitä vaurioita koneelle voisi tulla jos laittaisin ypvssän manuaaliseksi Eli siis voisin kädellä tarpeen tullen kääntää sitä? Tämän tekohan ei vaatisi muutakuin hammasrattaiden poisoton. Äsken kun tuossa mietin, niin voiko niin käydä että jos käännän ypvssää kädellä liikaa niin kone vaurioituu?
9.7.2011 17:10
RMK kirjoitti:-jho- kirjoitti:Sitten tulipa tuossa mieleen että mitä vaurioita koneelle voisi tulla jos laittaisin ypvssän manuaaliseksi Eli siis voisin kädellä tarpeen tullen kääntää sitä? Tämän tekohan ei vaatisi muutakuin hammasrattaiden poisoton. Äsken kun tuossa mietin, niin voiko niin käydä että jos käännän ypvssää kädellä liikaa niin kone vaurioituu?
Noista sähköistä en ymmärrä minäkään, mutta on se mahdollista että mäntä pääsee osumaan pakoaukonsäätimeen sen ollessa kääntyneenä yli normaalin liikeradan. Varsinkin jos kantta on oikaistu jolloin säädinkin on alempana. Silloin tulee kyllä tuhoa.
9.7.2011 19:20
-jho- kirjoitti:Myös ilmeisesti dt:n ja tzr:n ohjainboksit menee modaamalla kiinni?
10.7.2011 9:50
-Zone- kirjoitti:En ymmärtänyt RMK:n sanomaa ypvs venttiilin kiinniottamisesta kannen laskussa, mutta taisit tarkoittaa jotain muuta kuin sylinterinkantta.
11.7.2011 1:28
11.7.2011 20:14
-jho- kirjoitti:Nyt hemmetti! Olen tuota ypvssää jo muutamaan otteeseen tutkinut. Ei tuu sitten mitään selkoa noista sähköistä päähän :S Yleensä päähän muodostuu sellainen "sähkökaavio" että tajuaa mistä mikäkin virta kulkee ja mihin se menee, vaan nyt ei oo mitään hajua.
Mutta kuitenkin nyt on siis kaikki ohjainboksin ja servon välillä olevat liittimet tarkistettu ja putsattu hapettumista, eli ne on nyt kunnossa. Mutta osaako zone sanoa mille johdoille pitäisi tulla virtaa kun kääntää virta-avaimesta?
Vielä seuraavana hommana olisi johtojen tarkistus yleismittarilla. Nyt kun luin uudestaan nuo sinun neuvot sivulta 5 niin huomasin että tuo mustavalko kierrossignaali on unohtunut tarkistaa, mutta vaikka tuo olisi epäkunnossa, niin eikö ypvssän tulisi tehdä se tarkistuskierros? Jos nyt jotakin oon ymmärtänyt.
Sitten tulipa tuossa mieleen että mitä vaurioita koneelle voisi tulla jos laittaisin ypvssän manuaaliseksi Eli siis voisin kädellä tarpeen tullen kääntää sitä? Tämän tekohan ei vaatisi muutakuin hammasrattaiden poisoton. Äsken kun tuossa mietin, niin voiko niin käydä että jos käännän ypvssää kädellä liikaa niin kone vaurioituu? Ja onko tässä yleensäkkään mitään järkeä? Ei nimittäin oo mukava ajaa kun ypvs jumittuu auki asentoon ja kevari kulkee sen 60 ja röpöttää ja paukkuu ja ei väännä :S
Etsin epätoivoisesti vastauksia!
16.7.2011 23:04
17.7.2011 8:15
-jho- kirjoitti:Voisko joku valaista minua että mitkä ohjainboksit saa sopimaan tuohon mun rdseen?
19.7.2011 2:05
19.7.2011 14:17
19.7.2011 14:30
Amismonni kirjoitti:Ei kellään sattus oleen tietoo et mistä sais isompaa pyttyä RD:hen?
20.7.2011 15:28
-Zone- kirjoitti:RMK pistämässä RD:n pois?
20.7.2011 16:12
RMK kirjoitti:-Zone- kirjoitti:RMK pistämässä RD:n pois?
Näin on. Ajaminen ei nyt onnistu ja ajettavaksihan nämä on tehty. Siitä saa joku hyvän pelin. Ostakee pois!
20.7.2011 19:31