Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
23.10.2010 22:52
Krisbe. kirjoitti:WnbRider kirjoitti:Ja kottaraisen kaasari aivan liian iso.. Jos kotarissa on 36mm tai 38mm kaasari ja tässä 28(?). Joku 32mm olisi sopiva tähän luulotavasti.
Niin tässä on vakion 26mm kaasari, sitäkin suuremmalla syyllä on tuo 36mm vähän turhan kookas.
mut justiin jotain 32mm meinasin ruveta kokeilemaan.
Jos ostaisit ensin sen eturenkaan
Ja kyllä tuolla 26mm kaasarillakin kortin saa pois, eiks je?
24.10.2010 13:38
EGo0s kirjoitti:Krisbe. kirjoitti:WnbRider kirjoitti:Ja kottaraisen kaasari aivan liian iso.. Jos kotarissa on 36mm tai 38mm kaasari ja tässä 28(?). Joku 32mm olisi sopiva tähän luulotavasti.
Niin tässä on vakion 26mm kaasari, sitäkin suuremmalla syyllä on tuo 36mm vähän turhan kookas.
mut justiin jotain 32mm meinasin ruveta kokeilemaan.
Jos ostaisit ensin sen eturenkaan
Ja kyllä tuolla 26mm kaasarillakin kortin saa pois, eiks je?
no juu se on kyl iha ekana ostoslistal
talvel sit ehkä noit muita.
9.11.2010 19:12
Onko halley tehokkaampi vakiona kuin husset ja apriliat? Entä sama kurittomana?
9.11.2010 19:15
Samaa luokkaa.
10.11.2010 23:47
Onko kellään tietoa mite tota perää korotetaa?
11.11.2010 0:24
Iskarin ala- tai yläpään kiinnityksestä, tai sitten takahäkin kiinnikkeistä.
26.11.2010 19:36
pugero kirjoitti:Onko kellään tietoa mite tota perää korotetaa?
tai sit otat iskarin irti ja kiristät ensiöjännitystä ihan kainostelematta.
12.3.2011 20:57
Mitäs tämmönen vie TTnä vakiokaasarilla? Sen 5-10l ajotavasta riippuen ku esim mäxäki? Alko kiinnostaa aika kovasti ku näin tän, huoltovälit kai myös aika samaa luokkaa? Ja onko kureja tosiaan vaan putkessa ja kaasari säätöihin? :o Entä osien saatavuus ja hinnat? Onko kovinkin korkealla?
Ja niin joo, onko millanen ajaa a1 tehoissa? ei oikeen tahdo löytyy mitään tietoja tästä pyörästä netistä, kait tässä se 11kw on A1senäkin vaikka TTksi myöhemmin laitankin, tai heti pitää nyt kattoo..
PS. Tulipa nyt nostettua topic samalla, toivottavasti ei haittaa..
12.3.2011 21:15
Siis tämähän on se GG:n EI-kisapiikki. Toimii ihan hyvin siis A1-tehoissa (11kw) ja TT-osat pitää sitten ostaa erikseen. Huhuja olen kuullut, että melko heikosti varaosia tähän laitokseen on Suomessa, kun ovat niin harvinaisia.
Pyörän omistaja valaiskoon enemmän.
12.3.2011 21:20
Tiedän ettei tämä ole kisapiikki, siinä on yksi syy ostoonkin koska vierastan vähän kisapiikkien huoltoa ja kulusta, mutta valaiskaa omistajat, ois erittäin kiva kuulla tästä pyörästä kun tuntuu aika harvinainen olevan.
22.3.2011 18:52
Mikä mahtaisi olla vikana kun oma halley ajoittain lähtee hyvinkin käyntiin mutta sitten toisena päivänä ei taas lähde ja silloin kun pysyy käynnissä niin kierrokset alkaa laskea jos ei anna kaasua. Putkesta myös vuotaa hieman bensaa, voisko olla syynä johonkin? Oisiko kenties tulpassa vikaa?
Kiitti jo etukäteen
22.3.2011 20:02
Oletko tarkastanut ilmanputsarin? Itsellä kokemusta mm. kartingista tuosta ongelmasta. Veti ilmanputsarin niin tukkoon, että pysyi vain käynnissä kun kaasu oli pohjassa.
Mutta mutta. Voihan sitä tulpankin aina tarkistaa. Itse tekisin sen "perustsekkauksen" eli kaasarin säädöt, ilmanputsari ja tulppa.
22.3.2011 20:18
Ok, täytyy katsoa:)
24.3.2011 19:17
rooppee kirjoitti:Tiedän ettei tämä ole kisapiikki, siinä on yksi syy ostoonkin koska vierastan vähän kisapiikkien huoltoa ja kulusta, mutta valaiskaa omistajat, ois erittäin kiva kuulla tästä pyörästä kun tuntuu aika harvinainen olevan.
Vaikka itellä tuo ''ec'' onkin niin kai osien saatavuus samaa luokkaa..ahvala on ihan perseestä! esim 24 mx saa gassisee paljon osia..taitaa cellen mc kin saada???
E: ja toki gasgas onlinesta
27.3.2011 1:42
Pitäs piikkii alkaa hommata ja tällänen GG käyny mielessä
Mites on porukalla nää halleyt pelittäny ?