28.8.2005 11:13
Hyvä pyörä se on. Kone on just niin kestävä kun omistajalla on tietotaitoa. Eli hyvissä käsissä kestää rääkkäystäkin, mutta jos mitään ei pyöristä tiedä ja esim, ei tajua lämmittää konetta, tai ei tiedä kaasarin säädöistä mitään ja kone käy liian laihalla tms. niin sitten ei mikään kaksitahtinen kestä. Itellä tuli just kymppitonni mittariin raptoriin ja mitään ongelmia ei ole ollut.zippaaja kirjoitti:No niin nyt olisi planetti hakusessa, ekaksi pitäisi vain saada selville mitenkälainen tälläinen laite käyttäytyy ja mitenkä tuo että onko kone mitenkä kestävä ja sitten ne heikotpaikat pyörässä? Kaikki viat ja plussat olisi hyvä tulla esille.
28.8.2005 12:47
28.8.2005 13:59
Planetin takapenkki on vähän saman mallinen kun rs:än eli sellanen pyöreä joka viettää taakseppäin, raptoriin muuttivat takapenkin tasaiseksi. Kädensijat on melko hyvät, mutta paremmin pysyy kun pitää kiinni kuskista. Jalkatapit on kyytiläiselle melko ylhäällä, mutta ei ihan niin ylhäällä kuin mitossa. Kyllä ainakin raptorin takapenkillä on pärjätty hyvin, mutta planetissa hiukan vähentää mukavuutta se "pallopenkki".zippaaja kirjoitti:Kiitos kiitos. Tämä oli enemmän kun tarpeeksi. Hyvin kattava info. Joo tuo kuullostaa juuri siltä mitä nyt on haettava. Ajoasento ja pyörän muodot ovat juuri passelit. Ei tuossa siis mitään kovin kummosia tyyppivikoja näytä olevan ja koska on cagivan koneella niin uskon että on äkänen. Huoltaa sitä pitää tietysti ja hellällä kädellä niin varmana pysyy hyvänä. Mitenkäs sitten että mahtuuko tuohon penkiin se toinenkin istumaan hyvin? Tuollainen pyörä kuullostaa todella täydelliselle meikäläisen asenteelle ja lookille.
Kiitos AJMK kattavasta tietopaketista.
30.8.2005 22:00
30.8.2005 22:17
5.9.2005 16:11
5.9.2005 18:57
5.9.2005 19:22
5.9.2005 20:08
Joo ei siinä mitään hirveetä repäsyä kuulukkaan tulla vaan tehoa tulee tasasesti enemmän, ja kiertää paljon enemmän. Just tuola huippukierroksilla on sitten parhaat tehotkin. Muistit kai pääsuuttimen vaihtaa?kahvis kirjoitti:Kuinka hyvä toi kuriton vakio putki tossa planetissa on? kun otin kurit pois. kyllä se ihan kiihtyy hyvin. mutta ei se mitään rajua yhtäkkistä nykäsevää piikkiä ota ollenkaan. se vaan lähtee kiihtyyn vähän nopeempaa. ja kulkee sen 150km/h. ja tuulen vastus on kyl aika mukava siinä vauhdissa niin onko toi vakio putki kuinka laadukas. en ole ajanu millään muulla täystehosella piikillä niin ei ole tietoo, mutta lueskelin että ainakin mitoon tulee vaan pari heppaa enemmän teharilla, en tiiä onko planetissa sitten saman luonteinen putki.
5.9.2005 20:44
5.9.2005 20:47
Tyhjä vakioputki. Tosin maski voi mulla auttaa vähän kun sen taakse pääsee piiloon. Ja mullakin on 130 pääsuutin, ja vakio tyhjäkäynti, eli 65 taitaa olla.kahvis kirjoitti:miksi se ei mee kun 150km/h sitä (jos mulla on tarkempi mittari ) ? :F onko sullakin kurit pois vai tehari? joo laitoin 130 suuttimen kun 125 oli loppu. tosin tyhjäkäynti suutinta en vaihtanu.
5.9.2005 21:02
6.9.2005 18:13
AJMK kirjoitti:Tyhjä vakioputki. Tosin maski voi mulla auttaa vähän kun sen taakse pääsee piiloon. Ja mullakin on 130 pääsuutin, ja vakio tyhjäkäynti, eli 65 taitaa olla.kahvis kirjoitti:miksi se ei mee kun 150km/h sitä (jos mulla on tarkempi mittari ) ? :F onko sullakin kurit pois vai tehari? joo laitoin 130 suuttimen kun 125 oli loppu. tosin tyhjäkäynti suutinta en vaihtanu.
6.9.2005 18:42
No eipä tossa oo ku ~10km/h eroa mitä minä saan sigmaan muna-asennossa maskintakana piilossa (siis tasaisella). Ja mulla on muuten takarattaassa piikki vähemmän, vaikka eihän se paljoa vaikuta.kahvis kirjoitti:AJMK kirjoitti:Tyhjä vakioputki. Tosin maski voi mulla auttaa vähän kun sen taakse pääsee piiloon. Ja mullakin on 130 pääsuutin, ja vakio tyhjäkäynti, eli 65 taitaa olla.kahvis kirjoitti:miksi se ei mee kun 150km/h sitä (jos mulla on tarkempi mittari ) ? :F onko sullakin kurit pois vai tehari? joo laitoin 130 suuttimen kun 125 oli loppu. tosin tyhjäkäynti suutinta en vaihtanu.
Mittasin tänään GPSällä niin 136km/h tulee selkäsuoranan, pienessä kyyryssä (ei muna asento ). en tiiä miks ei riitä potku
7.9.2005 19:19