Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
4.7.2014 22:01
Mustaa rautaa ne gianellit on
Ei ne mitää rosteri sentää oo
5.7.2014 18:17
Juu ei ne ilmeisesti oo rosteria, ainakin magneetti tarttuu eli ilmeisesti mustaa. Juu kyllä se varmaan pitää mustaks jossai vaiheessa maalata kuhan ruostuu.
Minkälaisia säätöjä porukalla on ollu giannellin kanssa mulla nyt 260 ps sokka alimmassa ja tk 22.5 ja käy varmaan vähän rikkaalla, huippuja ei ottamu kun just 110 mittariin, mutta mulla laahaa takajarru vähän
oli ainaki aika jumissa mutta sain liikkumaan sen jotenkuten ja mittarinvaijeri irtos eli sekin ois voinu vaikuttaa nopeuteen kun ollu huonosti kiinni (?)
6.7.2014 1:58
^Mulla 240ps ja hyvin kulkee ja pelaa.
11.7.2014 21:57
laiton tnää 170cc dt:n säätöihin teharille.no toimi hyvi ku testasin.pääsin n.8 kunnes kipinä katosi täysin missä vika?tulpan jo vaihdoin.savu ainakin nousi siitä mihin menee akulta ja startilta piuhat?
13.7.2014 11:44
Tällainen 2006vm enska Detsi tuli vaihdossa ja heti ensiksi huolestuttaa siis todella heikko etujarru. Onko kenelläkään ehdotuksia tuon parantamiseks (joo on ilmattu pariinkiin otteeseen ja palat laitettu)?Pyörä myöskin vuotaa vihreetä nestettä ylivuotoletkusta, ei kuitenkaan tule kaasarista?
13.7.2014 13:02
Mikähän mahtoi -07 Dt:en tulla perjantaina, ei anna enää kipinää. Kipinää antoi vallan mainiosti, mutta tämän jälkeen kaasarin ylivuoto letkusta alkoi vuotaa bensaa. Tämä tutkittiin, ja tämän jälkeen ei ole antanut enää kipinää. Staattori katsottu, kaikki näyttää siistiltä. Puolalle tuleva virta mitattiin, se oli noin 5 v. Kaikki piuhat ovat paikallaan, missä voisi olla vika? Onko mahdollista, että CDI rikki? Oli edelliseltä omistajalta jäänyt seisomaan ajosta, eikä ollut seuraavana keväänä lähtenyt enää käymään
Ja kyllä, tulppa on uusi..
14.7.2014 2:00
ChopperMan kirjoitti:...?Pyörä myöskin vuotaa vihreetä nestettä ylivuotoletkusta, ei kuitenkaan tule kaasarista?
varmaan jäähdytinnestettä takajarrupolkimen takaa ylivuotoletkusta mikä tulee paisarilta oikeen takakatteen alta ?
16.7.2014 7:35
Sudee kirjoitti:Mikähän mahtoi -07 Dt:en tulla perjantaina, ei anna enää kipinää. Kipinää antoi vallan mainiosti, mutta tämän jälkeen kaasarin ylivuoto letkusta alkoi vuotaa bensaa. Tämä tutkittiin, ja tämän jälkeen ei ole antanut enää kipinää. Staattori katsottu, kaikki näyttää siistiltä. Puolalle tuleva virta mitattiin, se oli noin 5 v. Kaikki piuhat ovat paikallaan, missä voisi olla vika? Onko mahdollista, että CDI rikki? Oli edelliseltä omistajalta jäänyt seisomaan ajosta, eikä ollut seuraavana keväänä lähtenyt enää käymään
Ja kyllä, tulppa on uusi..
Vastauksena itselleni, magneetosta löytyi vika.
16.7.2014 22:49
Osaisko joku kertoo missä vika kun syylärin alaletku kerää painetta mutta yläletkussa ei painetta,nestettä on koko järjestelmässä,termostaatti testattu että toimii. Mistä vois vikaa etsiä?
16.7.2014 22:58
Ootko ilmanu sen syylärin? jos oot nii ettisin tukosta sillon, eli paineilmalla kaikki kanavat puhaltaa.
17.7.2014 10:00
Jos joltain löytyy staattoria ko. laitokseen, saa ja pitää laittaa yv:tä. Tuntus aika harvassa olevan..
17.7.2014 12:27
Joo syyläri on ilmattu
23.7.2014 1:36
Noniin, tuli vielä Deetee hommattua kun sopivasti sai
Perus -05 gianellin putkella ym hilppeillä. Ilmeisesti ollut alunperin RE, kun rekisteriotteessa näin lukee, sekä mittari heittää aika reilusti yläkanttiin tuota nopeutta ja kilsojakin tulee pikkusen liikaa.
Kysymys onkin, pystyykö tätä DT:n vakiomittaristoa jotenkin kalibroimaan uudelleen näille smotovanteille?
23.7.2014 23:11
Ei taida oikein muuten onnistua kuin hankkimalla X:n mittarinpyörittäjän.
Aika siisti DT, yhtäkkiä todella hyvän näköinen.
27.7.2014 1:33
Myykääs joku mulle joku putki, ei vakiota ja joku maski olis myös hakusessa
.