Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
20.2.2015 11:33
itel oli 170 ja olisko neula ollu keskellä
20.2.2015 17:24
Mikä on ku nostan kierroksia ja kun ne laskee nii rave 1:n laippa nousee ja pyörä meinaa sammua?
20.2.2015 17:34
kosteutta liittimissä tms?
20.2.2015 18:00
millä kierroksilla laippa nousee? koska senhän pitäisi olla noin 2000rpm asti auki ja sitten mennä kiinni ja uudelleen avautua 7000-8000rpm
20.2.2015 18:18
Tyhjäkäynnillä laippa nousee aina 5 sekunnin välein ja korkeilla kierroksilla nousee äkillisesti pikkasen ja menee takas ala-asentoon. onko ihan normaalia? :O
20.2.2015 23:01
Tyhjäkäynnillä siinä on kyl tietääkseni joku systeemi millä se puhdistaa laippaa, sen toiminnasta en tiiä
20.2.2015 23:55
Kyllähän se tuota tarkistusliikettä tekee. Kaasari vielä vähän parempiin säätöihin niin ei meinaa sammua
21.2.2015 12:42
Mikähän vois olla apikas vikana ku ylikierrosten punainen valo palaa mittarissa koko ajan kun käynnissä
. Apikka myös pätkii eikä ota kierroksia. Juuri vaihdettu kaasari ja tps anturi eikä auttanut. Kaasaria myös säädetty eikä vaikutusta pätkimiseen. Liittimet oon tarkastanu. Vireinä siis rave1 ja kaasarin tt osat
21.2.2015 12:47
Osaisko joku kertoo mikä vikana kun piikillä käy laihalla vaikka on 180 pääsuutin ja on kokeiltu paljo eri kokosia ja aina tekee samaa. on myös kokeiltu sen ilmanputsarin tötsän kanssa ja ilman, ei vaikutusta paitsi alakierroksille. ja ykkös ja kakkos vaihteilla toimii jotenkin mut isommil vaihteil ei oikeen kerää vauhtia. virinä siis 34 kaasari, rave1 ja giannellin putki
21.2.2015 14:09
Juuh elikkä pätkimisen syy löytyi katti irronnut ja tukkinut putken lähes kokonaan
21.2.2015 14:37
Miksu, miks oot edes laittanu TT osat kaasariin ja Rave1 jos ajat A1 putkella?
Anteeks vaan mutta hajotat vaan konees sillee
. Ja numppaa kokeile laittaa neulaa alaspäi jos helpottas
21.2.2015 16:16
Osat laitettu edellisen omistajan toimesta ja ei oo ollu vielä rahaa uuteen putkeen mutta tuleepaha nyt tyhjennettyä vakioputki ku katti irtos
21.2.2015 19:31
ma$$i kirjoitti:Miksu, miks oot edes laittanu TT osat kaasariin ja Rave1 jos ajat A1 putkella?
Anteeks vaan mutta hajotat vaan konees sillee
. Ja numppaa kokeile laittaa neulaa alaspäi jos helpottas
Neula alaspäin niin käy vielä enemmän laihalla. Numppaa, kokeile jarrukliinerillä imuvuotoja imukaulan ympäriltä. Kampuran stefankin välistä voi vetää ilmaa.
22.2.2015 9:50
Eikö neulan laskemisen seuraus ole rikkaampi seos ja nosto laihempi seos? Vai meneekö mulla nyt iha sekasin tää
. Eikös siihe oo se muistisääntö et köyhät asuu alhaalla ja rikkaat ylhäällä. Ei vittu juu olin vääräs, muistin aiemmin väärin päi
juu eli kokeile nostaa neulaa. Pahoitteluni jos sotkin. Eli neulaa nostamalla rikkaampi seos ja laskemalla laihempi
22.2.2015 13:16
Kaksnelikantti kirjoitti:ma$$i kirjoitti:Miksu, miks oot edes laittanu TT osat kaasariin ja Rave1 jos ajat A1 putkella?
Anteeks vaan mutta hajotat vaan konees sillee
. Ja numppaa kokeile laittaa neulaa alaspäi jos helpottas
Neula alaspäin niin käy vielä enemmän laihalla. Numppaa, kokeile jarrukliinerillä imuvuotoja imukaulan ympäriltä. Kampuran stefankin välistä voi vetää ilmaa.
Eli siis miten kokeilla jarrukliinerillä?