Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
4.1.2015 16:35
Paskapuhetta. Ite oon poistanu sen joka vehkeestä.
V-force3 se paras on
5.1.2015 17:39
Pakokaasukierrätyksestä en ossaa mitää sanoo mut ilman muuta ostat v-forcet etkä boyseneitä. V-forceilla kierrosherkkyys ja etenkin keskialueen tehokkuus paranee. Boysenit kalpenee täysin ja jotkut ovat jopa todenneet niiden olevan vakioläppiä huonompia....
6.1.2015 18:01
se on ihan jonninjoutava se pakokaasunkierrätys, mahtaa lämmittää enempi se kuuma pakokaasu ilmanputsarissa kun se että sitä ei ole.
boyesenit ei ainakaan tehoa tuo mihinkään alueelle ja kestävyys voi olla hieman kysymysmerkki vrt. vakioläppiin. joten v-forcet on se ainoa oikea jos halutaan koneeseen herkkyyttä lisää
8.1.2015 19:50
Tuosta SAS-valvesta sen verran, että se ei ole pakokaasunkierrätysjärjestelmä vaan toimii juuri vastakkaiseen suuntaan eli syöttää puhdasta ilmaa pakoputkeen parantaen katalysaattorin toimintaa. Täysitehoiseksi muuttaessa järjestelmällä ei ole mitään merkitystä, eikä sen poistosta ole minkäänlaista haittaa, vaan päinvastoin kun saa ylimääräisiä letkuja pois tieltä
en ymmärrä minkä vuoksi tietopankissa lukee jotain ylikuumenemisesta tms...
11.1.2015 16:42
kai se jäähyttää putkea kerta puhasta/viileämpää ilmaa tulee putkeen? mutta ei siellä mikään ylikuumene vaikka sen poistaa käytöstä.
kylläpä ois mukava päästä jotain pyörää ropaamaan pitkästä aikaa, kun tuon b kortin sai niin ei oo tullu mopoihin koskettuakaan sen jälkeen.
18.1.2015 13:50
Onkos näissä aprilioissa missään liitintä mihin voi ECU-lukijan liittää. Ja onko teistä kukaan tilannut 2radilta mitään kun siellä noita 34vhsb kaasareita olis hinnalla 99e
18.1.2015 13:53
Ja sitten vielä se, että kun täysitehoiseksi pyörän laittaa, pitäisi ECU boxi merkatusta kohdasta porata läpi niin se menisi täysteho-ohjelmaan, mutta itse en ole porannut sitä ja silti ottanut 13 000rpm eli mitä sen porauksen kuuluisi vaikuttaa
18.1.2015 15:55
Poraamisen jälkeen pystyy ottamaan RAVE1:n käyttöön, koska ilman poraamista RAVE:n liittimeen ei tule sähköä eikä EFI-boksi käytä RAVE:n ohjelmistoa.
18.1.2015 15:57
Poraus aktivoi ravelle "täysteho" ohjelman. Eli Rave 1 vaatii porauksen toimiakseen.
19.1.2015 8:56
Eli siis jos on rave2 niinku mulla niin ei oo syytä porata
19.1.2015 10:30
Jos Rave 2 niin mun käsityksen mukaan ei tarvi poraa kun Rave 2 toimii paineilman perusteella eikä tarvi sähköä niinku Rave1
19.1.2015 22:27
Se vaan jää se rajotin sinne yläkierroksille jos jättää poraamatta. Muutenhan se rave2 ei tarvii mitään sähköhärpäkkeitä.
21.1.2015 8:43
Missä kohti pitäs alkaa rajottaa ku mul kiertää ainaki se 13k hyvi
21.1.2015 16:29
10,5 tai 11,5k. Mun mielestä oli toi 10,5k kun itellä se otti aika helpostikkin siihen.
24.1.2015 19:17
Kaupitelkaa mulle TT settiä, rave 1 ja änkkää ei vakiota