Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
24.5.2014 13:57
Okeii, Entäpäs jos investois sitte ihan maguran nestekytkimeen, niin miten asennus onnistuis detsiin?
26.5.2014 22:26
Mikäs mulla vois olla vikana tommosesa DTX:sä...? Nimittäin välillä, etenki kosteilla kelleillä ei lähe startilla käyntiin kylmänä. Vika tuli yön aikana. Ja sitte ku pukkaa nii lähtee samantien käyntii, ei pätki yms. Ja kuumana lähtee startilla, jote mistä kannattas vikkaa lähtä ettii?
26.5.2014 22:46
Missähän vika kun oma dt kuumenee jopa pienellä ajolla aika paljon? Ei mittari kyllä mee sinne punasen puolelle, mutta kun oikeesta lohkosta koittaa ni se on aivan saatanan kuuma
samoin putki. On jäähdytysnestettä, mut syyläri on aika kuluneen näkönen takaa ne "väkäset" on vähänkuin liimaantunu yhteen, eli voisko siinä olla vika? Sori on vähän takkuilevaa tekstiä, ku tätä puoliunessa kännykällä kirjottelen
27.5.2014 9:55
bentley kirjoitti:Mikäs mulla vois olla vikana tommosesa DTX:sä...? Nimittäin välillä, etenki kosteilla kelleillä ei lähe startilla käyntiin kylmänä. Vika tuli yön aikana. Ja sitte ku pukkaa nii lähtee samantien käyntii, ei pätki yms. Ja kuumana lähtee startilla, jote mistä kannattas vikkaa lähtä ettii?
liittimiin pääsee kosteutta, laita crctä startin liittimiin, sähjöteippiä voi kans laittaa lisäsuojaksi.
29.5.2014 16:11
Kellän ideaa että mikähän detsissä kun leikkas vanhalla männällä ( "Vertexi vaihettu 5tkm sitte t. vanha omistaja), Proxihan sieltä löyty
. Mäntä oli 0,50 ylikoossa, ja ei ollut muuten leikannu paitsi männänrengas oli katki. Ostin samankokosen wössnerin ja vaihdoin paikalleen, nytkun käyntiin laittaa niin joko kolkottaa yläkerrassa, luultavammin YPVS, meinaan ypvs akseli/kiekko tärisee/liikkuu kolinan tahtiin. Ennen ei siis tehnyt tätä! YPVS koitettu säätää mutta tuloksetta. Vinkkejä ?
4.6.2014 23:35
Mikäs tuohon deeteeseen tuli kun alko pitää ihmeellistä ääntä magneeton puolelta. ?
https://www.youtube.com/watch?v=rgLujGcH-m8&feature=youtu.beÄäni siis loppuu aina välillä ja välillä pitää tuota kokoajan. Äsken ääni loppui kokonaan kun startti pyörähti muutaman kerran tyhjää mutta sen jälkeen se alkoi pyöriä kokoajan tyhjää. Nyt kuitenkin ääni palasi ja startti alkoi toimia normaalisti????
4.6.2014 23:56
Mitä öljyä tommosseen DTX:n keulaan suositellaan ja kuinka paljon öljyä menee per pumppu? Ja sitte vielä että alhaalla pumpuissa on kait tyhjennysreiät mutta mistä öljyt laitetaan sisään?
5.6.2014 0:00
Tuli hommattua tollanen detsi, joka tällä hetkellä vakio, mutta tarkotus laittaa tt:ksi.
Nyt vaan pohiskelen, että millanen putki olis hyvä matka-ajoon ja hiekkatieralliin lähinnä? Kuriton vakioputki nyt varmaan, mutta muita?
Entä pitääkö tuoreöljyvoitelua säätää jos vaihtaa vaan putken, kun ei kai tässä muualla oikeestaan ole kureja? YPVS on jo käytössä
5.6.2014 10:56
Ite tykkään gianellistä. Jos on täysin vakio niin ypvs pitää ottaa myös käyttöön ja säätää kaasari noille. Olispahan ainakin varmempi jos sen öljypumpunkin säätäisi.
5.6.2014 17:50
Ite tykkäsin Athenasta, monet muutkin ovat kehuneet "parhaaksi" putkeksi detsiin. Alaväännöt kohillaan tuossa ja jos myös YPVS (pakoaukonsäädin) käytössä niin hyvin pystyy ajelemaan pienemmilläkin kierroksilla juurikin sitä matka-ajoa. Athenassa taitaa kuitenkin olla maltillisin tehopiikki noista putkista. DEP on yläkiertosin putki ja ottaa myös repivimmän piikin. Arrow/Gianelli siitä välimaastosta.
5.6.2014 22:40
Mikä mahtaa olla kyn dt ei pyöritä starttia? Startti on ehjä, akku kunnossa, mutta ei lähe pyörimään vaan se musta boksi mihin tulee akulta johto ja lähtee startille naksuu vaan ku starttia painaa. Kokeiltu myös toisella sellasella boksilla mutta sekin naksu. Jollain jotain ideoita mistä lähteä vikaa ettimään?
5.6.2014 23:12
Startin hiilet ei varmaankaan ole kunnossa. Avaa, kato ja uusi tarvittaessa.
7.6.2014 13:29
Koitappa kääntää startin kupua 180 astetta ympäri.
14.6.2014 13:48
Meneekös 1990 r mallin dt:n takavanne 2004 re malliin ongelmitta?
14.6.2014 15:48
Menee, ei oo muuttunu yhtää Itellä -04 vanne -91