Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
25.5.2014 19:42
aatrox kirjoitti:Moro,
Ihan kyssärinä vaa, jos meinaa ostaa kotarin vaan katukäyttöön ja pieneen enskailuun.
Ja ostat semmosen kotarin mikä on ollut enduro käytössä 60h, ja mäntä on vaihdettu juuri. Minkälaiset on vaikukset kotarin alakertaan sun muuhun? Pitääkö rempata aikasemmin kun 200h, tai jotain muuta.
Kiitos.
Ostin talvella 160h ajetun kotarin joka on ollut enska käytössä suurimmaksi osaksi. Nyt ajettu 210h ja hyvin kestänyt, mutta kesän alusta lähtee rempattavaksi
25.5.2014 19:44
Mitä ootte tehny että kotari pysyis paremmin pystyssä jalalla? Ollut enskakäytössä, mutta nyt vaihdoin smotoihin jolloin pyörä mataleni ja nyt ei pysy niin hyvin jalalla.
Voiko iskarin esijännitys vaikuttaa korkeuteen ja sillä siihen miten pysyy pystyssä?
25.5.2014 20:11
Wetmuffin kirjoitti:Mitä ootte tehny että kotari pysyis paremmin pystyssä jalalla? Ollut enskakäytössä, mutta nyt vaihdoin smotoihin jolloin pyörä mataleni ja nyt ei pysy niin hyvin jalalla.
Voiko iskarin esijännitys vaikuttaa korkeuteen ja sillä siihen miten pysyy pystyssä?
oliko siis kunno enduro käytössä? Mites se loota kestää raakana vaihteiden vaihtoa?
25.5.2014 23:31
kotarin takavalo ei toimi. itse lamppu toimii, mutta ei syty valoja kun on käynnissä...
ideoita?
26.5.2014 8:24
Wetmuffin kirjoitti:Mitä ootte tehny että kotari pysyis paremmin pystyssä jalalla? Ollut enskakäytössä, mutta nyt vaihdoin smotoihin jolloin pyörä mataleni ja nyt ei pysy niin hyvin jalalla.
Voiko iskarin esijännitys vaikuttaa korkeuteen ja sillä siihen miten pysyy pystyssä?
Ei sille kait oikein pysty muuta tekemään, kuin ostamaan lyhyemmän jalan siihen.
26.5.2014 11:20
Mikä helvetti Husassa ku ei suostu takajarru ilmaantua. Jarrunesteen pinta ei laske yhtään säiliössä vaikka pumppaisi koko päivän. Jarrusylknterin mäntäkään ei liiku yhtään. Ruiskulla yritetetty laittaa "alhaalta päin" mutta ei toimi ei.
26.5.2014 12:52
Kellään myydä smotoja?
26.5.2014 15:43
Mistä ootte ostanut lyhyemmän jalan? Meneekö jostain toisesta vehkeestä suoraan jalka kotariin? (vm -11)
26.5.2014 16:17
Motokeitaalta sen ainakin saa, mutta maksaa ~90e.
26.5.2014 19:14
Jep, monesta paikkaa saa mutta maksaa sen about 95e. Ei taida mikään jalka suoraan käydä muusta vehkeestä?
26.5.2014 22:54
Pistäkää linkkiä mistä saa ees normi jalan?
27.5.2014 6:49
Helppoa. Kannattaa opetella käyttämään KTM varaosakirjaa:
http://sparepartsfinder.ktm.com/?lang=fi%20_blankSieltä kopsaa varaosanumeron, laittaa Google-hakukenttään, tai suoraan Motokeitaan hakukenttään niin saa ainakin hinnan selville. Harva paikka pitää hyllyssä muuta kun normi kulutusosia ja melkein poikkeuksetta palikat menee tilaukseen. Sen jälkeen valitsee mieleisen jälleenmyyjän, joka sekin löytyy KTM sivuilta, ja ottaa sinne yhteyttä.
28.5.2014 21:14
Kolmiovoileipä kirjoitti:Wetmuffin kirjoitti:Mitä ootte tehny että kotari pysyis paremmin pystyssä jalalla? Ollut enskakäytössä, mutta nyt vaihdoin smotoihin jolloin pyörä mataleni ja nyt ei pysy niin hyvin jalalla.
Voiko iskarin esijännitys vaikuttaa korkeuteen ja sillä siihen miten pysyy pystyssä?
Ei sille kait oikein pysty muuta tekemään, kuin ostamaan lyhyemmän jalan siihen.
Takajousen kiristys voisi auttaa asiaan ainakin vähän.
29.5.2014 0:01
osaisko joku auttaa...ostin kotkan muutama viikko sitte ja tänää aattelin et vaihanpa eturenkaa ku on sakoilla nii akseli ei lähteny millään irti vaikka kaikki ruuvit löysytettiin ja hakattiin joka suuntaan hylsyn ja lekan kanssa, milliäkään ei liikkunu :/ oisko voinu laakerit jumittuu kiinni akseliin tai jotai ja miten sais fiksattua? nopeesti apua tartteis ku pitäs välttyy sakoilta ja kohta varmaanki pakko viiä liikkeeseen ja se maksaa mukavasti..:/
29.5.2014 0:12
Jos kaikki pultit varmasti auki, niin lämpöä, mahdollisesti ruosteenirrotussprayta ja isompi leka.