Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
16.9.2014 12:53
Mistähän vois johtua kun rave1 nousee normaalisti tyhjäkäynnillä, mutta ajossa ei nouse...
Paikallaan on 2radin rosterilaippa, vaijeri itetehyllä nipalla ja solenoidikin on toimiva.. Pitäsköhän koittaa jousta lyhentää kun rosterinen laippa on kumminkin painavampi? On kyllä pikkasen jo lyhennetty. Outoa kun tyhjäkäynnillä nousee jokakerta hyvin kun pitääkin mutta ajossa ei sit nouse.. Solenoidi putsattu ja rasvattu wd-40:llä ja just putsasin ja kiillotin laipankin kun tää vika ilmeni.
18.9.2014 20:56
Käykös mopoapikan smotot kevariin?
19.9.2014 10:27
Eipä taida käydä,Apikassa vakiona sanermon keskiöt ja vanne.Sulla siis taitaa olla rx vanteet? Hanki smotovanteet,Siis pelkät kehät ja käyt vaan pinnotamassa sen enskakeskiölle
20.9.2014 16:51
Kuinka ootta korottanu säxiänne, otin tuos nuo palat irti ja koitin pistää niitä eri lailla mutta aina mataleni entisestään...
Kuinka teillä on nuo palat kiinni, viitsisittekö laittaa kuvaa tai neuvoa mihinkä tuon nuolen pitääs osoottaa, että tulis korkeutta?
28.9.2014 14:32
et nää nuita pyörittelemällä erilaila sitä korkeemmaksi saa. Koiran luuta voi lyhentää vähäsen, mutta ei liikaa ko iskari ottaa muuten koneeseen kiinni.
Kokonaan uudenkin voi teettää.
3.10.2014 17:49
Meneekö mopoapikan katteet piikkisiseen apikkaan?
Lähinnä ettei ole mitään kokoeroja?
5.10.2014 21:15
Voisko joku selittää miten toi tuorevoitelu otetaan pois käytöstä? tuorevoitelun letku palo kiinni putkeen ja en sitä jaksa vaihtaa nii aattelin vaa ottaa koko paskan veke.
5.10.2014 23:06
Käykö vakio säxä laihalla kun ajaa kuumalla koneella vähänmatkaa ,niin yleensä jää kierrokset leijumaan aika pahasti ja laskee sitten hitaasti normaaliksi. Miten säätäisin nyt kaasutinta?
6.10.2014 19:00
jerkkupoeka kirjoitti:Voisko joku selittää miten toi tuorevoitelu otetaan pois käytöstä? tuorevoitelun letku palo kiinni putkeen ja en sitä jaksa vaihtaa nii aattelin vaa ottaa koko paskan veke.
Noh pumppu vittuun ja peitelevy siihen paikalle ja tiiviste, taaai jätät pumpun paikollee ja letkun nipasta nippaan ja öljyä sisälle, että ei kuivana pyöri. Saakait se pyöriäkki kuivana jos sitä et enää tarvi, mutta joku muu voi halutessaa tarvia.
Säiliöt ja muut veke iha normaalisti. Vaijerin voit jättää paikallee jos jätät sen pumpun paikalleen.
viilis26 kirjoitti:Käykö vakio säxä laihalla kun ajaa kuumalla koneella vähänmatkaa ,niin yleensä jää kierrokset leijumaan aika pahasti ja laskee sitten hitaasti normaaliksi. Miten säätäisin nyt kaasutinta?
Joo. vaiha isompi pääsuutin
15.10.2014 12:37
Osaisko joku kertoa et mikä on kun lämpösellä koneella leijuu kierrokset ja n. 5000-6000 rpm röpöttää. suuttiimena tällä hetkellä on 156 ja tulpan väristä voi päätellä et käy laihalla. isompia suuttimia oon kokeillut mutta röpöttäminen vaan lisäänty ja kierrokset leijui silti. 150 suuttimella kävi ryyppy päällä tosi hyvin eikä röpöttänyt isommilla kierroksilla, mutta kierrokset leijui jonkin verran ilman ryyppyä. että pitäisköhän kokeilla 152 suutinta vai voiko se olla noin pienestä kiinni? pyörä on siis aprilia sx tt osilla ja vakio kaasarilla.
15.10.2014 12:49
Tyhjäkäynti suutin isommaksi/seosruuvia rikkaammalle tai korjaa imuvuoto jos leijailee.
16.10.2014 17:00
Uusilla kytkinlevyillä kylmänä luistaa ja kytkin pohjassa veto jää vähän päälle eli ei irrota kunnolla.. Voisko olla jotain tekemistä sillä että kytkinkruunussa on urat? Aattelin viilailla ne pois. Ja auttasko luistamiseen sen kytkinkopan säädön säätäminen? (mihin suuntaan?)
16.10.2014 17:52
No tuo kylmänä luistaminen voi johtua ihan vaan öljyistäkin. Tarkoititko, että irroittaa huonosti vain kylmällä koneella, vai onko sama ongelma lämpimänäkin?
16.10.2014 18:07
Lämpimänäkin irrottaa huonosti..