Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!

Alueen säännöt

Ei tekniikkaan liittyvää keskustelua tälle alueelle!

Tekniikalle on oma alueensa.

Re: KTM EXC 125

10.4.2013 14:44

ok kiitos vastauksista :)

Onko muuten 14-45 välit sama kuin olisi 13-42?
Löytyisi tallista uusi 45 8)

Re: KTM EXC 125

10.4.2013 15:40

Ei, mutta pistä vaan nyt ne kiinni mitä sulta löytyy. Ihan sama se on , piikki sinne sun tänne, muuttelet sit myöhemmin :lol:

E: Rataslaskuri: http://soliferia.parasiitti.org/laskurit.php

Re: KTM EXC 125

10.4.2013 16:06

Niin pieni ero ettei sitä huomaa, käytännössä siis on samat välit.

Re: KTM EXC 125

10.4.2013 18:19

Onkos kellää kokemuksia Hotrods kiertokangista/kampiakseleista tai yleensäkkin osista?

Re: KTM EXC 125

10.4.2013 19:28

juu ok :) jos vaihtaa uuden rattaan ni kannattaako ketjutki vaihtaa, että kuluuko se huomattavasti nopeemmin sit?

Re: KTM EXC 125

10.4.2013 21:09

homekorva kirjoitti:juu ok :) jos vaihtaa uuden rattaan ni kannattaako ketjutki vaihtaa, että kuluuko se huomattavasti nopeemmin sit?

Vaiha nyt vaa suosiolla se ketjuki, ei oo nii kallis että siitä kannattas säästää!

Re: KTM EXC 125

10.4.2013 21:39

joo näin teen :D

Re: KTM EXC 125

10.4.2013 21:52

Mistäs sää muuten halvimmalla ketjuja?

Re: KTM EXC 125

10.4.2013 22:16

tuli ostettua tollanen kotarin oma virtalukko mistä tulee 4 johtoo liittimelle mut siihen käypästä liitintä ei löytyny mistää ja käsittääkseni noista 4:stä johosta kaks on ylimääräsiä?! joten saisko vähä neuvoja toho virtalukon asentamiseen :Dd

Re: KTM EXC 125

10.4.2013 22:32

lar333 kirjoitti:tuli ostettua tollanen kotarin oma virtalukko mistä tulee 4 johtoo liittimelle mut siihen käypästä liitintä ei löytyny mistää ja käsittääkseni noista 4:stä johosta kaks on ylimääräsiä?! joten saisko vähä neuvoja toho virtalukon asentamiseen :Dd



1.Tankki irti, ja näet sytytyspuolan edessäsi.
2. Keulaan päin on yksi johto abikolla kiinni puolaan, irroita tämä.
3. Nyt etsit virtalukostasi piuhat, jotka ovat toistensa parit. (Eli mittarilla mittaat sähkönkulkua. Virrat pois, ei piippaa. Virrat päällä piippaa.) Nyt teippaa ja eristä loput virtalukon piuhat, sillä et tarvitse kuin yhden parin.
4. Liitä piuhoihin abikot päihin, ja kytke.

(kopioitu hyvä ohje)

Re: KTM EXC 125

10.4.2013 22:38

Juu kiitos!

Re: KTM EXC 125

10.4.2013 23:19

eipä mitään, hyvä jos apua oli :)

Millä muuten porukka pesee ja öljyää ilmanputsarin? Riittääkö ihan bensalla pesu ja öljyksi heittää perus 2t öljyä?

Re: KTM EXC 125

11.4.2013 0:02

Bensalla pesu riittää ja ilmanputsariöljyllä öljyät sen, etkä millään 2t-öljyllä. Twin Airilta löytyy hyvää tavaraa siihen hommaan.

Re: KTM EXC 125

11.4.2013 0:12

henryx kirjoitti:eipä mitään, hyvä jos apua oli :)

Millä muuten porukka pesee ja öljyää ilmanputsarin? Riittääkö ihan bensalla pesu ja öljyksi heittää perus 2t öljyä?

Ite teen niin että aluksi suurimmat hiekat jollain fairilla sitte heitän ilmanputsarin+pesuaineen (bensa,ilmanputsarinpesuaine ja mitä milloinki) pussiin ja sitte puristelen niin kauan että näyttää mahollisiman kirkkaalta ja vanhat öljyt poissa. Sen jälkeen pussiin ilmanputsari öljyt (ellei siis ole sprayta) ja puristelee ilmanputsaria kunnes ihan läpimärkä öljystä jokapuolelta. Sitten suurimmat pois puristelemalla:)

Motulilla on kans sellasta spray ilmanputsariöljyä. Mutta eihän se tietysti niin hyvää ole kuin sellanen litku pullossa. Mut kyl se kadulla menee:) Motonetistä (ainakin täältä) saa sitä aina suoraa hyllystä. Hintaa tais olla jotain 8e.

Re: KTM EXC 125

11.4.2013 0:21

KUISKUIS kirjoitti:Onkos kellää kokemuksia Hotrods kiertokangista/kampiakseleista tai yleensäkkin osista?


Kampurasta senverran, että oli kiinni 200h ja hyvin pelas! :)