1.5.2014 22:34
 eihän sen pitäs lämmetä hirveesti?onko tuo vakio syyläri sit nii huono ettei oikee jäähytä.merkkivalo ei oo kyl vielä syttyny.
 eihän sen pitäs lämmetä hirveesti?onko tuo vakio syyläri sit nii huono ettei oikee jäähytä.merkkivalo ei oo kyl vielä syttyny.
			
		1.5.2014 23:52
2.5.2014 0:32
 
			
		2.5.2014 1:06
2.5.2014 10:05
 
			
		2.5.2014 15:25
Mäkistation kirjoitti:Polkimen saa sopimaan myös RD ja TZR malleista.
3.5.2014 21:46
 lukitin pakoaukon säätimen akselin aluksi täysin auki ja sitten täysin kiinni, jännä juttu tässä onkin se että ku käyntiin laittaa, niin ei lähde ilman ryyppyä lämpösenäkään ja sitten kun käyntiin saa ei pysy ilman ryyppyä ollenkaan ja ryypyllä huutaa ku hyena eli jos joku osais kertoo mistä vikaa ettis niin mina olla huvin kiitolinen
 lukitin pakoaukon säätimen akselin aluksi täysin auki ja sitten täysin kiinni, jännä juttu tässä onkin se että ku käyntiin laittaa, niin ei lähde ilman ryyppyä lämpösenäkään ja sitten kun käyntiin saa ei pysy ilman ryyppyä ollenkaan ja ryypyllä huutaa ku hyena eli jos joku osais kertoo mistä vikaa ettis niin mina olla huvin kiitolinen  
			
		3.5.2014 23:36
3.5.2014 23:44
4.5.2014 10:38
4.5.2014 10:42
mikke4 kirjoitti:samipetä99 kirjoitti:osaako joku selittää vaikuttaako ypvs kierroksiin silleen kummaalisemmin, kun on toinen vaijereista poikki, joten fiksuna kaverinalukitin pakoaukon säätimen akselin aluksi täysin auki ja sitten täysin kiinni, jännä juttu tässä onkin se että ku käyntiin laittaa, niin ei lähde ilman ryyppyä lämpösenäkään ja sitten kun käyntiin saa ei pysy ilman ryyppyä ollenkaan ja ryypyllä huutaa ku hyena eli jos joku osais kertoo mistä vikaa ettis niin mina olla huvin kiitolinen
josset otat ypvs venttiilin pois käytöstä niin jätä se auki, ei täysin vaan siten, että se ventiili on samassa linjassa sen pakoaukon kanssa. tarkista vielä että asia on näin ja sitten kysele lisää neuvoa.
4.5.2014 13:40
 mut ei sillä ole niin suurta vaikutusta siihen jos se huutaa kun viimestäpäivää. Ensiksi kokeilet säätää sitä ilma/seos ruuvia, jos ei auta, niin tarkista onko luistin jäänyt ylös jumiin kaasarissa. Menettele näin: paina kaasu pohjaan (moottori sammutettuna). laitat korvan lähelle kaasaria ja sitten päästä kaasu nopeasti. Pitäisi kuulua pieni napsaus, kun luistin laskeutuu. Jos ei kuulu, on näinollen mahdollisuus että se on jumissa. Seuraavaksi tarkistat kaasuvaijerin, että vaijeri on kunnolla siellä kaasukahvan reiässä missä pitääkin ja että se on myös kunnolla siinä kaasarissa, nimimerkillä kolmesti kaasarin purkaneena ja vika olikin vaijerissa, eli VAIJERI! Noniin, jos vaijeri on hyvin ja napsahdusta ei kuulu, on aika irrottaa se ilmansuodattimelta lähtevä putki siitä kaasarista ja ehkä myös kaasari siitä imuaukosta ja katsoa sinne kaasariin ja varmistaa miten se luistin siellä nyt oikein on. Jos luistin ei ole miten pitää, niin tarkista se vaijeri toiseen kertaan. jos ei auta, niin irrota se luistin sieltä avaamalla ne kaksi ruuvia jos nyt oikein muistan ja vetämällä se vain ulos sieltä. Otat pois sen pienen hiekanjyvän tai mikä sitä luistinta nyt ylipäänsä jumittaa ja öljyät luistimen ja laitat takaisin. Jos luistin oli jo kuitenkin kunnossa, niin tarkista imuvuodot, ettei siinä muovisessa imukaulassa ole mitään pientä halkeemaa ja että se on tiukalla siinä kaasarissa, jos ei ole imuvuotoakaan niin avaat sen kaasarin alaosan ja katson, että onko tyhjäkäyntisuuttimet sun muut kunnolla.
  mut ei sillä ole niin suurta vaikutusta siihen jos se huutaa kun viimestäpäivää. Ensiksi kokeilet säätää sitä ilma/seos ruuvia, jos ei auta, niin tarkista onko luistin jäänyt ylös jumiin kaasarissa. Menettele näin: paina kaasu pohjaan (moottori sammutettuna). laitat korvan lähelle kaasaria ja sitten päästä kaasu nopeasti. Pitäisi kuulua pieni napsaus, kun luistin laskeutuu. Jos ei kuulu, on näinollen mahdollisuus että se on jumissa. Seuraavaksi tarkistat kaasuvaijerin, että vaijeri on kunnolla siellä kaasukahvan reiässä missä pitääkin ja että se on myös kunnolla siinä kaasarissa, nimimerkillä kolmesti kaasarin purkaneena ja vika olikin vaijerissa, eli VAIJERI! Noniin, jos vaijeri on hyvin ja napsahdusta ei kuulu, on aika irrottaa se ilmansuodattimelta lähtevä putki siitä kaasarista ja ehkä myös kaasari siitä imuaukosta ja katsoa sinne kaasariin ja varmistaa miten se luistin siellä nyt oikein on. Jos luistin ei ole miten pitää, niin tarkista se vaijeri toiseen kertaan. jos ei auta, niin irrota se luistin sieltä avaamalla ne kaksi ruuvia jos nyt oikein muistan ja vetämällä se vain ulos sieltä. Otat pois sen pienen hiekanjyvän tai mikä sitä luistinta nyt ylipäänsä jumittaa ja öljyät luistimen ja laitat takaisin. Jos luistin oli jo kuitenkin kunnossa, niin tarkista imuvuodot, ettei siinä muovisessa imukaulassa ole mitään pientä halkeemaa ja että se on tiukalla siinä kaasarissa, jos ei ole imuvuotoakaan niin avaat sen kaasarin alaosan ja katson, että onko tyhjäkäyntisuuttimet sun muut kunnolla.4.5.2014 14:09
 
			
		5.5.2014 2:30
 Seuraavaksi sitten vähän parempaa mäntää sisään
 Seuraavaksi sitten vähän parempaa mäntää sisään
			6.5.2014 15:00