Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
7.10.2013 21:43
42 tk ja 135 ps
7.10.2013 21:46
Nii noi ois sopivat vai vakiot?:D
7.10.2013 21:49
Vakiot on PS 122 ja TK 35
7.10.2013 22:01
Ok. Jos sitä alottais vaikka sitte jostain 130 & 40 suuttimista ja sitte kattois tarviiko lisää soppaa.
7.10.2013 22:41
no mulla on tk42 ja ps135 kii ja hyvin pelaa, jos sulla vielä paremmin virtaava änkkä niin kyllä laittaisin ainakin 42 ja 135
7.10.2013 23:01
itellä on 40&135 twinairin ja täysin vapaasti virtaavan änkän kanssa, ja tulppa on tummanruskea. Varmaankin 40&130 sulle just passeli.
8.10.2013 7:25
Jonic: 130ps ja 38tk riittää noille palikoille. Älä ala laittamaan ''tt'' suuttimia (135/42) koska et ole ilmansuodatinta twin-air:ksi vaihtanut. Ei se putki näissä pahemmin tee muutosta seoksille. Sekä äänenvaimentimen virtauserot eivät ole näissä 40-50mm sisähuiluissa merkittäviä. Paras sisäputkirakenne on huilumainen, kuten hatamoton putkissa.
8.10.2013 7:56
Tuolla lisää mallistoa, vielä puuttuu 4T piikki ja pelkään että se tulee jatkossakin puuttumaan:
http://www.husqvarna-motorcycles.com/enduro/te-125.html
8.10.2013 14:54
Niin minäkin uskon, ainakin lyhyellä aikavälillä, kun ei ole valmista aihiota mistä rakentaa. Hussen piikkiset katupyörät ovat kuitenkin myyneet niin hyvin, että ehkä he voisivat parin vuoden sisällä lainata Duke 125 koneen ja tehdä jonkun piikin taas?
8.10.2013 16:46
Mitäs pitäs ostaa että saisi ton vakion vaihettua twinairiin, ja jos voi linkata mistä voi ostaa niin ois bueno
8.10.2013 16:53
mp osalta tilaat husqvarna wr:än ilmanputsarin kehikon ja suodattimen. On monesti linkkailtu tähän keskusteluun niitä.
8.10.2013 17:22
Katumallistoa ei oo vielä julkastu, julkastaan vissiin marraskuun alussa (jos oikein muistan) Ja eiköhän sieltä tuu tolla 125 te rungolla ja duken koneella oleva piikkinen ja sitten joku 2tahti katulaiska, myy ne kuitenkin niin hyvin että ois vaan tyhmä päätös jättää pois
8.10.2013 18:37
heimoz kirjoitti:Tuskin tilan ja koneen kiinnityskohtien puolesta isommat koneet kauheasti sopisivat
Ainakin 200 tai 250 WRrissä on sama mosa... osaako joku sanoa onko muissa?
8.10.2013 18:59
Mitään WR200 ei ole olemassakaan, ja WR250 on kaksitahtinen ja SMS4/SMR125 nelitahtinen, jos nyt lähettäis siitä. Long story short, unohda isomman koneen änkeminen piikkiseen.
jonicc kirjoitti:Katumallistoa ei oo vielä julkastu, julkastaan vissiin marraskuun alussa (jos oikein muistan) Ja eiköhän sieltä tuu tolla 125 te rungolla ja duken koneella oleva piikkinen ja sitten joku 2tahti katulaiska, myy ne kuitenkin niin hyvin että ois vaan tyhmä päätös jättää pois
Mistä oot lukenu. Itse en oo missään nähny mitään tietoa että katumallejakin julkastais.
8.10.2013 19:03
2299 kirjoitti:heimoz kirjoitti:Tuskin tilan ja koneen kiinnityskohtien puolesta isommat koneet kauheasti sopisivat
Ainakin 200 tai 250 WRrissä on sama mosa... osaako joku sanoa onko muissa?
Siis missä on sama mosa?
WR:ssä, oli se Husse tai isompi Yamaha, niissä ei todellakaan ole sama moottori mikä on 4T 125cc Minarelli.