Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
27.7.2018 6:07
Noi on kisaenduroita ja jos niillä ajetaan sellaista ajoa mihin ne on suunniteltu niin bensa kyllä siirtyy tankin toiselle puolelle ajon aikana. Katukäytössä voi joutua kippaamaan pyörää kyljelleen että saa bensalirut hanan puolelle.
27.7.2018 10:15
Siinä ei oo mitää reittiä, tarttee kallistaa se loppu pentsiini sille hanan puolelle et sen saa käytettyä
9.8.2018 10:31
Miten usein pakoaukonsäädin kannataa putsata
9.8.2018 12:46
Aina kun männän vaihtaa niin siinä samalla nopiasti putsaa sen
11.8.2018 14:50
onko muilla ollu sellasta ongelmaa että kun ajaa kaasupohjas isoilla kierroksilla jonkin aikaa niin sytytys rupee pätkimään ja jos sitä jatkaa pidempään, se pätkäsee melkeimpä kokonaan sytytyksen mutta sitten kun päästää kaasun ja kytkimellä antaa jonkin verran kaasua niin se palautuu "normaaliks"
ei auttanut vaikka vaihto tulpan, en oo kokeillu vielä muuta
11.8.2018 16:31
Yks helppo ois kokeilla suutin pari numeroo isompi ja/tai muuta pientä kaasarin hienosäätöä.
Käytätkö 95 vai 98? Jos 95 niin kenties lämpiää sen verran että sytytysoireet johtuvat siitä.
11.8.2018 16:44
98 käytän ja täytyy kokella tota kaasarin säätöö täs lähiaikoina
12.8.2018 0:39
Osaako joku sanoa mistä sais 08vm kotariin uuden mittarin anturin?
12.8.2018 7:44
KTM varaosamyyjiltä.
12.8.2018 12:34
osaisko joku sanoa että mistä sais tööttejä kotariin ja mihin se tulee kiinni?
13.8.2018 9:38
Murska kirjoitti:KTM varaosamyyjiltä.
Pystyisiks heittään jonku linkin ko en millään löydä ite
13.8.2018 13:02
Varaosanumero taitaapi olla 54814068100
13.8.2018 14:00
Motokeitaan sivuilta löytyy kaikki räjäytyskuvat osanumeroineen.
Lähetetty minun PRA-LX1 laitteesta Tapatalkilla
15.8.2018 19:50
Mites toi wp takaiskarin jäykistäminen toimii? Voinko ite säätää säätöruuvista vai pitääkö käyttää jossain liikkeessä säädettävänä?
16.8.2018 5:47
Takaiskunvaimentimen sekä keulan iskunvaimennusta pystyy säätämään klikkereistä, kannattaa lukea ohjekirjasta miten säädetään ja miksi, siellä on kerrottu myös perus setupit joista kannattaa lähteä liikkeelle. Sieltä löytyy myös suositukset jousen jäykkyydelle je kerrotaan miten jousen esijännitys säädetään oikein. Jos ei ole ohjekirjaa niin sen saa ladattua netistä.
Koska takaiskari on huollettu? Katukäytössä takaiskari ja keula pitää huoltaa kerran vuodessa, korkeintaan kahden vuoden välein. Jos keppejä ei ole huollettu niin hetimiten huoltoon vaikka Skog Racingille tai Topi Servicelle. Jos ei ole huollettu niin säädöt ei välttämättä vaikuta kovinkaan hyvin ja iskari toimii miten sattuu.
Kannattaa muistaa että EXC on puhdasverinen kisaenska joka on tehty kisakäyttöön hienolla huipputekniikalla ja vaatii huomattavasti enemmän huolenpitoa myös katukäytössä kun katukäyttöön tehdyt pyörät.