Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
14.5.2014 16:00
Paljonkohan maksais siellä alumiinikilvessä helsingissä päin, pelkkien keskiöiden elaksointi oransseiksi ?
Ja missähän onnistuis sitten tuo vanteiden purkaminen/kasaus ja paljonkohan kustantaa?
E:
http://www.ebay.com/itm/Supermoto-17-Fr ... 0878121998Oiskohan nuo millaset kun ei kauheasti edes maksa, mutta paljonko lie noiden vaihto sitten on..?
14.5.2014 16:24
Varmaan alle satasella ne sais anodisoitua siellä, mutta ei niistä lähellekään yhtä hienoja tule. Muutenkin niiden palvelu on niin huonoa, etten suosittelisi ko. lafkaa.
Keskiöiden vaihtaminen on kohtuullisen helppo homma ja saat varmaankin tehtyä sen itsekin. Vanteet pitää kuitenkin purkamisen jälkeen rihdata (eli kiristää suoraksi), joka kannattaa hoitaa ammattilaisella. Sen hinnasta minulla ei ole tarkkaa tietoa, mutta fillarin pyöristä veloitetaan suunnilleen 40€/kiekko.
14.5.2014 16:30
Tosiaan ois aikeissa laittaa kilpi underiin. Mitenkä ootte laittanu? Kulmarauta underiin ja siitä pultit kilpeen vai miten? Tarkoitus olisi saada myös vilkut sovitettua underiin ja vakio takavalo on niin iso että vaikea asetella underiin niin mitäs ootte ostanu vähä pienempiä takavaloja
14.5.2014 21:57
Itse tein tälläsen telineen pellistä. Taivuteltu ruuvipenkissä ja leikelty peltisaksilla ja sitten maalattu paukulla mustaksi. Kiinnitetty noilla kahdella näkyvällä ruuvilla takahäkin alkuperäisiin reikiin. Vilkkujen ja takavalon johdot kulkee takakatteeseen tehdyn rieän läpi. Valona toimii Bilteman LED takavalo ja vilkkuina on kuvasta poiketen pienet polttimovilkut kun nuo oli huonot.
14.5.2014 22:08
aika näppärän näkönen tuli, ei mun mielestä yhtään minkään räpellyksen näkönen
14.5.2014 22:29
Laittasikko juhm97 vielä parempaa kuvaa tuosta
14.5.2014 22:35
Itsekkin olen tuohon aika tyytyväinen, valot ja kilpi näkyykin aika hyvin tuolta
Otan joku päivä lisää kuvia tuosta kunhan muistan.
15.5.2014 8:07
2299 kirjoitti:Elikkäs: Mitä kannattaa ottaa huomioon -01 kotkaa ostaessa?
Kuinka helposti uudemman mallin (-04) katteet saa kiinni tuohon ottaraiseen? Mitä eroja tuossa on uudempiin (-04 saakka) verrattuna?
Eikö kukaan tiedä??
15.5.2014 16:20
juhm97 kirjoitti:Itse tein tälläsen telineen pellistä. Taivuteltu ruuvipenkissä ja leikelty peltisaksilla ja sitten maalattu paukulla mustaksi. Kiinnitetty noilla kahdella näkyvällä ruuvilla takahäkin alkuperäisiin reikiin. Vilkkujen ja takavalon johdot kulkee takakatteeseen tehdyn rieän läpi. Valona toimii Bilteman LED takavalo ja vilkkuina on kuvasta poiketen pienet polttimovilkut kun nuo oli huonot.
Todella kiinnostunut tuosta telineestä. Mitenkä kävi noitten takavalojen liittimien kanssa, menikö suoraan alkuperäisiin?
15.5.2014 16:34
2299 kirjoitti:Elikkäs: Mitä kannattaa ottaa huomioon -01 kotkaa ostaessa? Mikä ero on EXE ja EXC malleilla kun en tietoa löytänyt?
Kuinka helposti uudemman mallin (-04) katteet saa kiinni tuohon ottaraiseen? Mitä eroja tuossa on uudempiin (-04 saakka) verrattuna?
Se EXE taitaa olla semmonen vähän matalaviritteisempi katumalli.
Millä tota vakio putkea kannattais kiillottaa? Ei oo tossa uudessa kotarissa iha yhtä kiiltävä ku oon kavereitten kotkissa nähny. Käsin sitä en aijo alkaa hinkkaamaan et jos joku vois vähän kertoo mikä laite siihen ois hyvä (porakone taitaa ylikuumentua liian nopeesti)?
15.5.2014 16:41
ite oon ainakin kaikennäkösii osii kiillotellu porakoneella, ei se siitä mihinkää kuumene
15.5.2014 22:44
Meneekö 15 etukiekko 2010 125 exchen?
15.5.2014 23:17
Ainakaan O- tai X-rengasketjuilla ei mahdu tai raapii kytkinsylinterin puhki, eikä kyllä varmaan normaaliketjuillakaan, koska jo 14 piikkinenkin on niin ahdas.
15.5.2014 23:23
OklaMokla kirjoitti:Millä tota vakio putkea kannattais kiillottaa? Ei oo tossa uudessa kotarissa iha yhtä kiiltävä ku oon kavereitten kotkissa nähny. Käsin sitä en aijo alkaa hinkkaamaan et jos joku vois vähän kertoo mikä laite siihen ois hyvä (porakone taitaa ylikuumentua liian nopeesti)?
Tästä:
http://www.motonet.fi/fi/tuote/602419/A ... tahna-75mlAivan loistava puhdistusaine, ekana painepesurilla puhtaaks ja sitten hinkkaat hetken jollakin rätillä aineen kanssa niin kiiltää ku uus.
Viimeksi muokannut AceFin päivämäärä 15.5.2014 23:37, muokattu yhteensä 1 kerran
Syy: Ei tartte lainailla ylimääräistä.
15.5.2014 23:26
Ja sitte vielä semmoata että miten saisin puretun virtalukon takasin käyttöön? Avain löytyy