Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
11.7.2014 16:31
Moro, voisko joku kertoo ohjeita vakioputken tyhjentämisee ja vakiolaipan leikkaamiseen?
11.7.2014 17:06
Rälläkkä kätee ja saumoja pitki auki. Laippaa ei tarvi katkasta kum otat sen vaa irti siitä lätkästä ja tukit reijän vaikka kemiskillä
12.7.2014 1:56
Itellä ilmeisesti tuli laipan käyttöikä vastan
Uutena alkuvuodesta ostettu rave2 se on ja vajaa 4tkm nyt ajettu.. Ja huollettu ihan liikaa, vähintään kerran viikossa otin auki ja putsasin täysin ja hioin ja kiillotin laipan, + rasvasin. Jotain kevytmetallia se laippa nii tuskin paljoo kestää..
15.7.2014 19:41
Raven vaijerin vaihdon jälkeen ei solenoidin mäntä liiku?
Käsin liikutellessa liikkuu kyllä aika herkästi ja ainakin mun mielestä niinkun pitääkin, mutta itsestään ei liiku mihkään ei vapaalla eikä ajossa.
Mistä voisi johtua? En ainakaan itse usko että olisi rikki mennyt kun kuitenkin toimi niinkun piti ennen vaijerin katkeemista
Edit: Ja sit kans samaan syssyyn, millä tiivistän putken ja sylinterissä kiinni olevan "putken alkulaipan" välisen liitoksen?
16.7.2014 12:09
No kato pelaako se ilma vaijeria.
Sen laipan ja pytyn välissä o oikee tiiviste. Se mihi putki työnnetään nii siihe ei tuu mitää eikä se tarvikkaa mitää ko on oikeet seokset ja kunnon öljy
16.7.2014 14:03
Ei elon merkkejä vaijerilla tai ilman.
Sen pytty-laippa tiivisteen vaihdoin just eilen eikä näyttänyt vanhassakaan olleen mitää vikaa
Voisko olla et putki ei tahdo mennä ihan kunnolla paikalleen ja sit sen takia hieman vuotaa?
Seokset on sen mitä vakio öljypumppu antaa ja öljynä motorex.
16.7.2014 19:41
No jos liitin o kunnolla kiinni nii eiköhän se sillon oo kuollu.
Joo, onhan jouset tiukat?
16.7.2014 20:35
Kun pyörä on käynnissä niin kokeile että yrittääkö solenoidi edes vetää(tuntuu kyllä jos pitää kädellä solenoidin tapista kiinni). Voit kokeilla myös vaikka että vetääkö vaijeri irrallaan sen tapin sinne solenoidin sisään.
16.7.2014 22:21
Juu kokeiltu on.. eikä näyttänyt olevan kytkennassäkään häikkää nopeesti vilkastuna.
Mikähän tuon on hajottanu, 2vk ajelin poikkinaisella vaijerilla laippa alhaalla kun osia odottelin, voiko olla siitä kiinni muka?
16.7.2014 22:51
Oliskoha jotenii ko ei oo ollu sitä jousta vetämässä ylös sitä solenoidia nii se o vaa jurnuttanu pohjassa ja särkyny?
17.7.2014 15:34
kysymys takomännistä, kun ei itsellä kokemusta ole eikä näytä pjme:llä olevan vertexiä sopivana ja wössneri:n sais suomesta. niin meneekö nuissa nuo kokoa merkkaavat kirjaimet yks yhteen normaali mäntien kanssa? mitä oon wössneriä kattonu niin ainaki saman kirjaimen kohdalla olis pienempi mäntä kun valumännässä, eli onko siinä kirjaimessa jo otettu huomioon se välys? kun tuo valu C=53,99 ja wössner C=53,97.
18.7.2014 14:35
Mistä rave1 laippa mikä ihan oikeesti kestäis? Alkaa huumori loppumaan näitten paskojen kanssa..
Alkuperänen laippa on ainakin heikko.
EDIT: Missä vika? Vilkut ei vilku, välillä tyhjäkäynnillä sain vilkkumaan mutta heti kierrättäessä lopetti vilkkumisen. Joka nurkassa ledivilkut mutta on aiemminkin pelannu tolla vakio vilkkureleellä vaikka onkin vähän nopeesti vilkkunu?
Vilkut toimii kun tyhjäkäynnillä laittaa päälle, mutta kun vähän kierrättää niin heti lopettaa vilkkumisen?
Viimeksi muokannut Aap- päivämäärä 25.7.2014 8:45, muokattu yhteensä 1 kerran
25.7.2014 3:56
voisitteko kertoa minkä kokoisia tyhjäkäyntisuuttimia teillä on tt-apikas kun ei meinaa millään saada säxää säätöihin
26.7.2014 22:33
Mikä vois olla apikas vikana kun pätkii 10t kierroksen jälkeen?
27.7.2014 14:08
Säädöt? Tulppa?