Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!

Alueen säännöt

Ei tekniikkaan liittyvää keskustelua tälle alueelle!

Tekniikalle on oma alueensa.

20.5.2009 21:40

Kyllähän se menee, eri asia sit kuinka paljon joudut käyttämään rälläkkää ja hitsiä :) .

20.5.2009 22:09

Palexd kirjoitti:
zemz kirjoitti:Tota skootterijuttua en kyllä ihan purematta niele, ennen kun näen... Tai sitten skootterin kuski on painanut 50 kg ja cbr:än kuski 150kg. :s Mutta joo, kevari on silti aina kevari, eikä moposta tule kevaria, vaikka olis kuinka viriviri. :nörtti:

Jep, kyllä itekki paljon mieluummin ajaisin 125cc 4-t kevarilla (vaikka olisikin kiinalainen ja laiska) ku esim. TK mopolla vaikka TK mopo saattaa jopa lujempaa mennä. On se mukavampaa vaan ajella ku ei tarvi poliiseja pelätä eikä piikillä vinguttaa koko aikaa.
Tuohon cebarijuttuun vielä sen verran että skootterissa oli 50cc sporttivirit kiinni, pytty ei kuitenkaa ollu vakio. Piikillä ku kunnolla lähti nii parhaimmillaan rinta rinnan mentiin, tosin ei läheskää aina.. Jossain about 70 km/h vauhdissa sit rupee jäämään kevarille selvästi ku voima loppuu kesken.. Mun ja kaverin painoero ei ollu kovin suuri, siihen aikaan varmaan 5-10kg.. Tietenki CBR painaa varmaan sen 20kg enemmän ku Nitro. Kyseinen skopo meni 87,4 km/h@GPS. Se siitä offtopicista.
Näissä ku on vissii jo jonku verran vikoja ollu nii mites on sujunu Kone-Glansin kanssa, nimittäin mulla ei kiinanmankin tapauksessa oikein takuuasiat sujunu sinne päinkään..



Ihan päin persettä on näitten takuu osien saannissa menee ikuisuus ja eivät anna purkaa kauppaa vaikka heidän sivuilla lukee että noudattavat kuluttajasuoja lakia eli 14 päivän palautus oikeus.

20.5.2009 22:38

|auri kirjoitti:Kyllähän se menee, eri asia sit kuinka paljon joudut käyttämään rälläkkää ja hitsiä :) .
Näh ite en kyl jaksa ruveta konetta vaihteleen,laiskahan tämä on mut kyllä se vakio(kurittoman) mopon voittaa,mut jos loppuu innostus laiskuuteen nii myyn tän pois ja ostan jonku ruoska 125 Dt:n :]

Mut ei siinä ihan hyvin ainakin mulla on tämä toiminu,akku vaan meinaa olla paska ja aina akku tyhjä mut eipä mitään muuta ole ollu.

21.5.2009 0:38

jos tää ihan vitun tuhnu on mutta en jaksa nähdä aikaa/ rahaa siihe 200-250cc koneen laittamiseen kun ajankin tällä vaan yhden kesän nii vois porauttaa pytyn 150cc ja putkittaa jossai

21.5.2009 11:05

no niin kertokaapa nyt kuinka kovaa tällä pääsee ja onko tässä jotain kuristuksia ?

21.5.2009 11:38

Palexd kirjoitti:Tai mikä tahansa muukin 70cc 2-t uusenska, miks aina pösö? Tai ihme ettei Rieju :)

ehkäpä siksi ku iteltä löytyis tuolta pihalta 70cc pösö haastajaksi.. 8)
kabe kirjoitti:no niin kertokaapa nyt kuinka kovaa tällä pääsee ja onko tässä jotain kuristuksia ?

vissiin änkäsä on jonkumoinen kuristus ja kuulemma kaks katalysaattoria putkessa. :roll:

21.5.2009 11:41

vrm joku välilevy änkäs ja ne katalysaattorit kyl uskon ku skytarissakin semmosia hervottomia pahkuroita :D kuinkas levee muute toi takalinkku on? että minkäkokosen renkaat luulisitte max menevän siihe ?

21.5.2009 12:26

-Tuksu- kirjoitti:vrm joku välilevy änkäs ja ne katalysaattorit kyl uskon ku skytarissakin semmosia hervottomia pahkuroita :D kuinkas levee muute toi takalinkku on? että minkäkokosen renkaat luulisitte max menevän siihe ?
Kyllä siihen haarukkaan mahtus joku 150 leveä,mut ketjut ottaakin jo sitte vastaan ja kovasti,140nen pitäis mennä ongelmitta.

21.5.2009 18:21

Palexd kirjoitti:
-Tuksu- kirjoitti:noku se 250cc on ehkä pikkase vitusti liian iso sen saatana tajuaa tyhmempiki kyttä sit

Äly hoi.. 200cc ja 250cc tehoero tuskin on hirveen iso. Ja ilmajäähyn kuitenki joudut laittaan patentoimalla kiinni nii sen ne poliisit vasta tajuaaki.

Montako milliä on kokoeroa suuntiin 125cc ja 250cc koneella? Ulkonäköeroa tuskin on, 250cc kone näyttää aina alkuperäiseltä tässä? Ja se 12kw vai paljonko siinä ISOMMASSA koneessa oli, ei todellakaan tunnu missään. Jos poliiseja pelkäät, niin helvettiäkös luulet, että poliisit on kiinnostuneita nelareista, kun yli puolet kakstahtareista on täystehosia.

E: Alunperin jos on nestejäähy, alkaa kyllä epäilyttämään ilmakone tällaisessa pyörässä. Jätätkö syylärit paikalleen, letkut törröttämään vai otatko pois ja jätät tyhjät kolot?

21.5.2009 19:17

siinä 250cc on siis 20hp ja siihe viel kaasaria putkee ja muuta viriä sitten mutta eipä taida kone vaihtua mulla se olis ihan turhaa taidan vaa porauttaa pytyn 150cc

21.5.2009 20:07

-Tuksu- kirjoitti:siinä 250cc on siis 20hp ja siihe viel kaasaria putkee ja muuta viriä sitten mutta eipä taida kone vaihtua mulla se olis ihan turhaa taidan vaa porauttaa pytyn 150cc

12,5 kW ulkomaisten sivujen mukaan.. Ei se nyt niin paljoo enempää oo ku esim. -06 kuristetussa hussessa, ehkäpä jopa vähemmän.

21.5.2009 21:24

-Tuksu- kirjoitti:siinä 250cc on siis 20hp ja siihe viel kaasaria putkee ja muuta viriä sitten mutta eipä taida kone vaihtua mulla se olis ihan turhaa taidan vaa porauttaa pytyn 150cc


Onko järkeä porauttaa pyttyäkään 25cc isommaksi? Kumminkaan et saa sillä kuin muutaman hepan lisää tehoa ja tulee maksamaan kyllä maltaita. Mutta mikäs siinä jos siltä tuntuu :D

22.5.2009 19:21

no vittu. ostan kotarin.

22.5.2009 22:39

-Tuksu- kirjoitti:no vittu. ostan kotarin.

Ja kuukauden päästä siihen männän. Ja kesän lopulla kampuran.

LOPETTAKAA TAAS 2T-4T-SOTA HETI ALKUUNSA! SIITÄ EI SEURAA MITÄÄN HYVÄÄ!

23.5.2009 2:00

kesän jälkee vasta mäntä. tähä loppu tää jankkaus ostan sen vitun kotoottimen jaksaapaha ainaki sutia hyvästit